Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuinka pitkä olet?

Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Mittausten perusteella pituutta löytyy vähän vähemmän kuin luulin eli noin 187 senttiä. Lukiossa tuli ekana vuotena reilu 15 senttiä hartiakorkeutta lisää, mikä teki mukavasti hallaa koordinaatiolle ja sai näyttämään laihan pojan vielä laihemmalta. Pikku hiljaa on sitten painokin alkanut lähennellä miehisempiä lukemia: viimeksi vaa'an diginumerot menivät yli 83 kilon puolelle. Pituutta tuskin tulee enää lisää, mutta massaa olisi tarkoitus saada vielä muutama kilo punttisalin ja lenkkipolun avustamana.
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

No pikkasen yli pituusennustuksen oon päässy, ennustus oli 158cm... nykyään oon vain tai jopa 174cm :eek:
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

185 oli kutsunnan lääkärintarkastuksessa, en sitten tiedä onko tullut lisää vai onko tullut painuttua kasaan
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

itse olen 182cm tai sitten pidempi. ennustus oli 180cm eli melko hyvin piti paikkaansa.:)
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

185cm ja ennuste 187-194cm. Vielä vähän puuttuu. Painoa noin 82kg.
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Melko isoja karpaaseja täällä konsolifinissä, tässähän iskee ihan alemmuuskompleksi päälle. Taitaakin suurin osa suurista suomalaisista olla sisätiloissa konsoleilla pelaamassa, kun keskivertokansalaiset vaikuttavat niin lyhyiltä.

Itse jäin 190-senttiseksi nysäksi, vaikka söin kaiken mitä eteen kannettiin ja vielä vähän päällekin. Pituuskasvu päättyi aika tarkalleen sinne rippikoulun tietämille ja 9-luokan alkuun. Sen jälkeen onkin sitten hankittu tuota leveyttä vähän liikaa, mutta painoahan ei onneksi kysyttykään.:)
 
Vastaus: Kuinka pitkä olet?

Melko isoja karpaaseja täällä konsolifinissä, tässähän iskee ihan alemmuuskompleksi päälle. Taitaakin suurin osa suurista suomalaisista olla sisätiloissa konsoleilla pelaamassa, kun keskivertokansalaiset vaikuttavat niin lyhyiltä.

Itse jäin 190-senttiseksi nysäksi, vaikka söin kaiken mitä eteen kannettiin ja vielä vähän päällekin. Pituuskasvu päättyi aika tarkalleen sinne rippikoulun tietämille ja 9-luokan alkuun. Sen jälkeen onkin sitten hankittu tuota leveyttä vähän liikaa, mutta painoahan ei onneksi kysyttykään.:)

Vai että nysä! :rolleyes:

Omasta pituudestani... Se on varmuudella 190cm-200cm. Ei ole tullut pitkiin aikoihin mitattua.
 
Ylös Bottom