Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Huomenna ostan joko Bioshockin tai CoD4:sen.. Kumpi kannattaa ostaa??
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

InFernaL_ sanoi:
Huomenna ostan joko Bioshockin tai CoD4:sen.. Kumpi kannattaa ostaa??

Jos haluat hyvän yksinpelin niin osta BIO, mutta jos moninpeli kiinnostaa niin hanki COD4. Ainakin pc:lle cod4 on moninpelinä todella hyvä.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Sniper3002 sanoi:
Jos haluat hyvän yksinpelin niin osta BIO, mutta jos moninpeli kiinnostaa niin hanki COD4. Ainakin pc:lle cod4 on moninpelinä todella hyvä.

Jep, yksinpelinä CoD4 ei ole huono muttei erityisen hyväkään. CoD sanon minä, nettipelissä muutenkin levelit, haastetta. :)
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Kannattaako vaihtaa Assassin's Creed COD4:seen?
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Kyllä jos voit pelata netissä ei jos taas et pelaa netissä, helppoa.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Fifa 08 vai PES2008 ? Toivoisin kokemuksien kautta vastauksia :)
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Fifa 08 vai PES2008 ? Toivoisin kokemuksien kautta vastauksia :)

Riippuu miten haluat pelata ja millaisesta fudispelistä tykkäät. Jos tahdot että kikat on helpot toteuttaa, paljon tilanteita ja tähdet loistaa, niin valinta on PES. Jos taas tahdot että joudut rakentamaan peliä, tähtien ja "surkimusten" välillä ei ole aivan valtavia eroja sekä tahdot pelata vähän pienemmillä seuroillakin sekä ehkä pidempiä/laajempia uramoodeja, niin valinta on FIFA. Nettipeliin myös FIFA(esim. erittäin viihdyttävä be-a-pro-mode on todella timanttinen). Peli-iltoihin varmaankin PES kavereiden kesken hienoihin kikkoihin ja paikkojen satelemiseen. Jos et ole kovinkaan HC-fudisfani, vaan tärkeämpää on viihdyttävyys, niin silloin PES. Jos taas nautit fudikesta muutenkin kuin kikkojen ja kokoajan syntyvien maalipaikkojen kautta, niin FIFA.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

Riippuu miten haluat pelata ja millaisesta fudispelistä tykkäät. Jos tahdot että kikat on helpot toteuttaa, paljon tilanteita ja tähdet loistaa, niin valinta on PES. Jos taas tahdot että joudut rakentamaan peliä, tähtien ja "surkimusten" välillä ei ole aivan valtavia eroja sekä tahdot pelata vähän pienemmillä seuroillakin sekä ehkä pidempiä/laajempia uramoodeja, niin valinta on FIFA. Nettipeliin myös FIFA(esim. erittäin viihdyttävä be-a-pro-mode on todella timanttinen). Peli-iltoihin varmaankin PES kavereiden kesken hienoihin kikkoihin ja paikkojen satelemiseen. Jos et ole kovinkaan HC-fudisfani, vaan tärkeämpää on viihdyttävyys, niin silloin PES. Jos taas nautit fudikesta muutenkin kuin kikkojen ja kokoajan syntyvien maalipaikkojen kautta, niin FIFA.


No pes6 on tullut pelattua hyvinkin paljon, mutta siinä en pitänyt siitä että peli oli hyvin kaavamainen. Maalit ja maalipaikat toistivat itseään jne. Netissä tulisi pelailtua sekä välillä kaverin kanssa. Pitänee kokeilla tota FIFA:n demoa ja tehdä sitten valinta.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin?

No pes6 on tullut pelattua hyvinkin paljon, mutta siinä en pitänyt siitä että peli oli hyvin kaavamainen. Maalit ja maalipaikat toistivat itseään jne. Netissä tulisi pelailtua sekä välillä kaverin kanssa. Pitänee kokeilla tota FIFA:n demoa ja tehdä sitten valinta.

Jeps. Demoa antaa ihan hyvän kuvan. Tosin kannattaa perehtyä vähän esim. "avustuksiin". eli onko esim. syötöt automaattisia vai manuaalisia(siis suunta ja voimakkuus) jne. Samoin toisin kuin PES:ssä, niin FIFA:ssa palloa pitää sitten mennä syötöissä itse vastaan, eivätkä pelaajat automaattiset mene vastaan. Nettipelissä kyllä FIFA vie voiton ainakin ja kaavamaista varsinkaan netissä se ei yhtään ole. Netissä tuossa be-a-pro modessa siis voi ohjastaa vain yhtä pelaajaa jos tahtoo. Kamerakulma jne. sitten tukevat yhden pelaajan käyttämistä.
 
Far Cry2 vs Bond vs CoD WaW

Iskipä tässä tenkkapoo arvosteluja lueskellessani. Noista kolmesta pelistä olisi tarkoitus joku ostaa pukinkonttiin, mutta mikä?`

Jos jollain olisi kokemuksia mahdollisesti kaikista peleistä, niin voisi vähän jelppiä, mikä olis ensisijaisesti yksinpeliin ja satunnaiseen kavereiden (ei netissä) kanssa pelailuun paras fps mättö joulupyhiin.

Far Cry2 vaikuttaa kivalta, mutta onko liian Assasins creedimäinen "maisemien katselu" peli, eli käykö tylsäksi pidemmän päälle. Matkaahan tässä ilmeisesti saa taittaa paljonkin? Entäs kaksinpeli?

Call Of Dutya taas hehkutetaan nettipelien aatelistoon, mutta meikäläisen mokkulalla ei sinne ole asiaa. WW2 alkaa kieltämättä olemaan jo aikas läpikoluttu aihe... Onko potkua yksinpeliin?

Bond Quantum of solace, noh Bond on aina Bond:) Myös tässä kiinnostaisi kuulla kokemuksia jaetulla näytöllä pelailusta.

Eiköhän nämä kaikki tule hommattua, mutta mikä ensimmäisenä...

Kiitos jos joku viitsii vastata!
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

kyllä codin ostaisin ensimmäiseksi noista :D mulla on myös far cry 2,mutta en ole hirveemmin pelannu sitä. onhan se ihan hyvä peli =) mutta cod vie silti voiton aika selvästi.. vaan mun mielipide. kannattaa pyytää vaikka toinen peli lahjaksi ja ostaa itse toisen niin on valinnanvaraa..:D bondista olen kuullu sen verran,että moninpeli olis aika hyvä,mutta yksinpelissä pienii puutteita,mutta jos itse tykkää niin ei pilaa mitenkään peli-iloa.. toivottavasti jotain apuu oli tästä..
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Nyt on kova paikka. Joulunpyhiksi, kun pitkästä aikaa kerkeää pelata, pitäisi hommata joku peli. Armeija alkaa 12. tammikuuta, joten pitäisi keretä suurinpiirtein läpi tahkota ennen sitä. :D 2 vaihtoehtoa: Fable 2 tai Saint's Row 2.

Molempien ensimmäisistä osista tykkäsin. Molemmat käsittääkseni ovat melko rentoja pelejä, mitään turhauttavaa, liian monimutkaista tai vaikeaa en halua. Ehkä hieman olen Faabeliin kallellaan, ihan siksi että on GTA IV melko tuoreessa muistissa sandbox-pelien puolelta. Kumpikohan se kannattaisi nyt hankkia? Varmasti sitten joskus tulee myös se toinen hankittua kylläkin.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

En ole itse Saints Row 2:sta vielä pelannut mutta jos sandboxit on tuoreessa muistissa niin suosittelen Fable 2:sta. Todella mukaansatempaava peli jossa hauskaa tekemistä riittää varmasti tohon 12:sta päivään asti. Lataat vielä lisäsisällön joulunpyhinä niin jo kelpaa pelailla.
Saints Row 2 on käsittääkseni hyvä peli myös mutta noista kahdesta lienee Fable omaperäisempi hankinta johon on vapaapäivinä helppo uppoutua tunneiksi.
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Nyt on kova paikka. Joulunpyhiksi, kun pitkästä aikaa kerkeää pelata, pitäisi hommata joku peli. Armeija alkaa 12. tammikuuta, joten pitäisi keretä suurinpiirtein läpi tahkota ennen sitä. :D 2 vaihtoehtoa: Fable 2 tai Saint's Row 2.

Molempien ensimmäisistä osista tykkäsin. Molemmat käsittääkseni ovat melko rentoja pelejä, mitään turhauttavaa, liian monimutkaista tai vaikeaa en halua. Ehkä hieman olen Faabeliin kallellaan, ihan siksi että on GTA IV melko tuoreessa muistissa sandbox-pelien puolelta. Kumpikohan se kannattaisi nyt hankkia? Varmasti sitten joskus tulee myös se toinen hankittua kylläkin.
Tuoreeltaan Fable 2:n läpipelanneena voisin sanoa, että peli todellakin vastaa hakemaasi rentoa peliä, jossa turhautumisen on mahdoton iskeä. Leppoisaa ja helppoa pelattavaa, jonka kanssa rentoutuu väkisin. Vastapainoksi kuitenkin pelin päätarina on parissa illassa läpi, eikä se tarjoa juurikaan elämää suurempia elämyksiä, mitä nykyään peleiltä kaipaisi. Ja jos kiinteistöjen ostelu ja sivutehtävät eivät kiinnosta, niin Fable 2 jää parin päivän jälkeen hyllyysi pölyttymään. Saint's Rowia en ole vielä koittanut, mutta eipä tuo varmaan huono valinta olisi, mikäli ei hirveä ähky GTA IV:n jälkeen ole.

Itselläni on vähän samanlainen tilanne päällä. Leppoisaa yksinpeliä haen tässä joulupyhille ja tarkoitus olisi paneutua Fallout 3:n maailmaan tai nollata aivoja Call Of Duty 5:n varmasti viihdyttävän yksinpelin parissa. Erilaisia mutta varmasti ihan hienoja pelejä molemmat. Fallout 3 olisi jo koneessani, mutta vähän pelkään pelin olevan niin massiivinen ja täynnä kaikkea, että ei vain jaksa tällä hetkellä paneutua ja iskee pieni turhautuminen. COD 5 on taas vastapainoksi pelattu salamana läpi... Vaikeaa on :).
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Eternal Sonata, Blue Dragon, Lost Odyssey vai joku neljäs JRPG?

Allergiaa aiheuttavat* mm.
- loputtomat liirumlaarum-löpinät (ihmissuhde-läppä nyt on niin kuultu ja nähty, että pitää mennä todella diipiksi tai järjettömäksi, jotta voisi yllättyä positiivisesti)
- puuduttavat random-battlet
- kliseet (esim. geneeriset kaupungit, kauppiaat, tehtävät, juonitwistit)

*) Ja kyllä, tiedän, että nuo juuri tekevät JRPG:stä JRPG:n :)
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Mikä olisi hyvä nettipeli boxille?
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Mikä olisi hyvä nettipeli boxille?
COD 4, todella paljon pelattavaa ja hyvä peli, GameStopista pitäs saada game of the year edition 43e, siinä tulee se DLC koodi. Eipä tule muita mieleen
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

COD 4, todella paljon pelattavaa ja hyvä peli, GameStopista pitäs saada game of the year edition 43e, siinä tulee se DLC koodi. Eipä tule muita mieleen

Cod 4 on jo koneelle hommattu, mutta onko Bad company mistään kotosin netissä?
 
Vastaus: Kumman Xbox 360 -pelin hankkisin? (Muista Arvostelut & Gameranking!)

Cod 4 on jo koneelle hommattu, mutta onko Bad company mistään kotosin netissä?
Isot mapit, monipuolinen mutta IMO paska. En tiedä mitä itse pitäisit, kaverilla on se, oon kattonu ku se pelaa ja itekkin pelannu livessä, ja oon nähny ku se pelaa yksinpelin mutta emt. Epäaito kun pitää ampua ukko 15kutia että kuolee ja snipulla ei osu mitenkään liikkuvaan vihuun. Mutta mapit on todella isoja.
 
Ylös Bottom