Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Dragon age origins vai elders scrolls oblivion
nyt olisi pähkäiltävää että kumman joululahjaksi itselleni hankkisin(kyllä olen hikikomero), en ole ennen oikein pelannut rope pelejä vain fallout 1,2,3 mass effect ja WoW nytten kuitenkin olen ostamassa jomman kumman ja molemmathan ovat ropeja, itselleni pelissä on tärkeää että on hyvä taistelu ja pitkäikäisyys, tykkään myös hahmon kehityksestä ja tiedän että sitä on näissä molemmissa kun kerta ropetuksia ovat mutta olen vähäsen huolestunut että onko dragon agessa keskitytty pelkkään dialogiin vai onko siinä taistelu viihdyttävää vai pakkopullaa ,oblivionissa uskon että olisi melko samanlainen taistelu kuin falloutissa korjatkaa jos olen väärässä, voisitteko antaa jonkinlaista näkökulmaa te roolipelien kuninkaat.
Älkää ottako nytten huomioon pelien eroavia hintoja ja valmistusvuosia.
Haluatko hyppiä yksin, erittäin laajassa ja kauniissa ympäristössä monine luolineen ja hyvien ääninäyttelijöitten, hahmonkehityksen ja varustamisen kera. Erittäin laajat hahmon customointi puitteet pelissä.
Vaiko
Tehdä tiimityötä ja strategisia päätöksiä (eri pelikokemus eri pelikerroilla?) hullunkuristen NPC'tten kanssa, olla joko tosi hyvis, pahis tai siltä väliltä. Laaja kustomointi myös tässä pelissä hahmon ulkonäön suhteen, sekä visuaalisesti erittäin nautittava eepos.
Tässä on joulupyhät mietiskelty, että hankkisinko Left 4 Dead 2:sen vai Borderlandsin? Pitäisi jotain tekemistä saada loppulomalle, mutta enpähän vaan millään osaa näiden kahden välillä päättää. Alkuperäistä L4D on tullut pelattua, pidin todella paljon, mutta kyllähän tuo Borderlandsikin vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Hah, ajattelin välittömästi Borderlandsia, mutta näemmä sekin on K18.Tämä ei nyt kai kuulu aiheeseen, mutta mikäs olis hyvä uusi peli joka EI OLE K18? Tympii kun ikäraja estää pelin ostamisen. Noh, oisko ehdotuksia? Melkein minkälainen vaan menee. Yleensä kaikki ropetukset ja räiskinnät / toiminta. Ajattelin vain kysyä kun ensi viikolla olisi mahdollisuus hankkia jonkilainen peli.![]()
Tässä on joulupyhät mietiskelty, että hankkisinko Left 4 Dead 2:sen vai Borderlandsin? Pitäisi jotain tekemistä saada loppulomalle, mutta enpähän vaan millään osaa näiden kahden välillä päättää. Alkuperäistä L4D on tullut pelattua, pidin todella paljon, mutta kyllähän tuo Borderlandsikin vaikuttaa mielenkiintoiselta.
Tämä ei nyt kai kuulu aiheeseen, mutta mikäs olis hyvä uusi peli joka EI OLE K18? Tympii kun ikäraja estää pelin ostamisen. Noh, oisko ehdotuksia? Melkein minkälainen vaan menee. Yleensä kaikki ropetukset ja räiskinnät / toiminta. Ajattelin vain kysyä kun ensi viikolla olisi mahdollisuus hankkia jonkilainen peli.![]()
Perjantaina 8.1. ilmestyvä Darksiders on saanut ihan hyviä arvosanoja. Toimintaseikkailu siis kyseessä ja ikäraja on PEGI 16+.
EDIT:Jaahas, xbox.comissa sai pelejä etsittyä genren mukaan, eipä taida kauheasti valinnan varaa olla. Oblivion on jo pc:llä rankasti modattuna joten Two worlds ja Sacred 2 lienevät lähimpänä mitä etsin. Taitavat nuokin olla moremmat paremia pc:llä.
Olen autopeleistä pelannut vain pgr 4:sta, test drive unlimitedeja ja need for speedeja, haluaisin kokeilla reilistisia autopelejä, mitä ehdottaisitte?
Ja eikö ne kaikki rpg ole parempia pc:llä jo ihan modienkin takia?
Pitänee perehtyä tuohon Sacrediin kunhan saa muut pelit pelattua alta pois.
Onkohan boksille jotain kivoja rpg pelejä joista en ole oikein tietoinen? Noita kun on tullut aina pelattua ja viimeaikoina on tullut koukututtua Borderlandsiin ja Fable kakkoseen niin on taas palautunut mieleen mitenkä mukavaa mättäminen ja yksinkertainenkin hahmonkehitys on.