Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuukautiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vilho
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

vilho

New Member
Olen tässä tutkinut kolmen tulevan kuun pelijulkaisulistoja ja yrittänyt skeidan (täysin subjetiivisesti) seasta haravoida jotain toimintatimantteja. Lista on tehty xboxfinin tietojen perusteella, eli jos jollain on parempaa tietoa tulevista julkaisuista niin valistakaapa ihmeessä.

Syyskuun ykkösovulaatio:

Ei oikein löytynyt mitään huippukiinnostavaa. Timesplitters 2 on tällähetkellä varteenotettavin vaihtoehto. Vihaamiani ihmezombeja vai mitälie undeadejä ötököitä pelissä kyllä esiintyi, mutta niitä vaikuttaa olevan jokaisessa vastaavassa tuotoksessa, aina Halosta lähtien. Mutta ne herra Tossavaiset tai niiden vieressä asetta heiluttavat Tunisialaisiksi puetut karhut kyllä rupeavat jo olemaan liikaa! Pelikin ilmestyy vasta loppukuusta, joten taitaa jäädä hankkimatta, kun seuraavassa kuussa tulee huomattavasti parempaa materiaalia.

Lokakuun ehdottomasti eniten päänsärkyä aiheuttava julkaisu on Brute Force. Kovasti teamxboxin previkassa kehuttu peli on ilmeisesti tulevaisuuteen sijoittuva peli jossa toiminta ei välttämättä ole niin suoraviivaista kuin esim. halossa, mutta ei kai se haittaa jos asevalikoima on kuvien ja lupausten mukainen.

Marraskuussa onkin sitten hieman kivuliaampi tilanne. Splinter Cell vai Raven Shield. Meikäläisen kohdalla valinta kallistuu Raven Shieldiin, koska luulen että se on hieman suoraviivaisempi. Miksei MGS ei ole ostoslistalla? Vastauksen riittää yksi sana: RULLALAUTA (elikkänsä SKEITTI). Mitä rullalautailu (elikkänsä skeittailu) tekee tämäntyyppisessä pelissä? Eikai se Haukan Tonikaan mutka kädessä lautaile?

Muita kiinnostavia marraskuun tulokkaita olisivat Yager ja Minority Report.

Jos ja kun jollain on vastaväitteitä tai vaikka pari torpedoa joilla ampua vaikka kaikki pelit alas niin, kaikki vastaukset ovat tervetulleita.

Tuleehan 13.9 conflict: desert storm ja sitten 23.11 moh: frontline, jos tykkää ampuu (niin kuin minä:D). Ja itse kallistuisin enemmän splinter cellin puoleen koska rainbowssa kuolen niin helposti, joka johtuu vain minun suureta hyvyydestä!?!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan vilho
Miksei MGS ei ole ostoslistalla? Vastauksen riittää yksi sana: RULLALAUTA (elikkänsä SKEITTI). Mitä rullalautailu (elikkänsä skeittailu) tekee tämäntyyppisessä pelissä? Eikai se Haukan Tonikaan mutka kädessä lautaile?

Niinpä. MGS2 meni varsinkin lopussa juonen osalta täysin överiksi. Snakesta tehtiin pelle. Sitten joku skeitti-juttu, evvk.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan juusor
Tuleehan 13.9 conflict: desert storm ja sitten 23.11 moh: frontline, jos tykkää ampuu (niin kuin minä:D). Ja itse kallistuisin enemmän splinter cellin puoleen koska rainbowssa kuolen niin helposti, joka johtuu vain minun suureta hyvyydestä!?!

Mitä tarkotat tolla, kuolee helposti, jutulla? Vastustaja kuolee vai pelaaja kuolee? Molemmat mielestäni hyvä juttu -> relistista.

Re: Re: Kuukautiset

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Willennium

Niinpä. MGS2 meni varsinkin lopussa juonen osalta täysin överiksi. Snakesta tehtiin pelle. Sitten joku skeitti-juttu, evvk.

Jep, MGS2 on kyllä yksi hemmetin yliarvostettu peli. Ja nyt vielä menevät tekemään hommasta enemmän naurettavaa kuin se jo on.

Re: Re: Re: Kuukautiset

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu

Jep, MGS2 on kyllä yksi hemmetin yliarvostettu peli. Ja nyt vielä menevät tekemään hommasta enemmän naurettavaa kuin se jo on.

Omat mielipiteet itsekullakin, itse odotan MGS2: S:stä kuin kuuta nousevaa monien muiden titaanien joukossa.

Itse seuraan seuraavien pelien julkaisuja ja "valitsen" parhaat päältä arvostelujen mukaan.

Lista on koottu IGN:n sivustosta joten ovat USA-julkaisuja ...

Burnout 2: Point of Impact (XBOX) Release Date: Q4 2002
Colin McRae Rally 3 (XBOX) Release Date: Q4 2002
Dead or Alive Xtreme Beach Volleyball (XBOX) Release Date: 11/01/2002
Geoff Crammond's Grand Prix 4 (XBOX) Release Date: Q4 2002
Hitman 2: Silent Assassin (XBOX) Release Date: 09/03/2002
Indiana Jones and the Emperor's Tomb (XBOX) Release Date: Q4 2002
Jedi Knight II: Jedi Outcast (XBOX) Release Date: Q4 2002
Kelly Slater's Pro Surfer (XBOX) Release Date: 09/17/2002
Master Rallye (XBOX) Release Date: 2002
Medal of Honor: Frontline (XBOX) Release Date: Q4 2002
Mercedes-Benz World Racing (XBOX) Release Date: Q4 2002
Metal Gear Solid 2: Substance (XBOX) Release Date: 11/05/2002
MX Superfly (XBOX) Release Date: 11/11/2002
NBA Starting Five (XBOX) Release Date: October 2002
Need for Speed: Hot Pursuit 2 (XBOX) Release Date: 09/23/2002
NHL 2003 (XBOX) Release Date: Q4 2002
NHL 2K3 (XBOX) Release Date: 10/01/2002
NHL Hitz 2003 (XBOX) Release Date: 09/16/2002
Pro Race Driver (XBOX) Release Date: 11/19/2002
Rally Fusion: Race of Champions (XBOX) Release Date: 10/01/2002
Return to Castle Wolfenstein (XBOX) Release Date: Q3 2002
Rocky (XBOX) Release Date: 2002
Sega GT 2002 (XBOX) Release Date: 09/03/2002
Slam Tennis (XBOX) Release Date: Q4 2002
Tennis Masters Series 2003 (XBOX) Release Date: Q4 2002
Tony Hawk's Pro Skater 4 (XBOX) Release Date: Q4 2002
Total Immersion Racing (XBOX) Release Date: 10/01/2002
TransWorld Snowboarding (XBOX) Release Date: 10/15/2002
Turok: Evolution (XBOX) Release Date: 09/01/2002
Unreal Championship (XBOX) Release Date: 10/31/2002
WTA Tour Tennis (XBOX) Release Date: September 2002

Toi Brute Force pompsahti uudella Toptronicsin julkaisulistalla joulukuuhun, joten odotus sen kohdalla piteni parilla kuukaudella. Toisaalta monille (kuten minulle) listalla oli myös erittäin hyvä uutinen, kun Quantum Redshift ilmestyykin 20.9 aikaisemmin ilmoitetun marras-joulukuun.

Eikös tuo skeittilauta-gimmick ole Xboxin MGS2:Substancessa minipeli, ei itse pääpelin osuuksia?

Turok:Evolution on varmasti tsekkaamisen arvoinen. Tiimi joka on kolme vuotta kehitellyt tiiviisti peliä, jonka edellisetkin osat edustivat konsolipuolen räiskintöjen kärkipäätä, ei voi ihan metsään mennä. Turokissa ei Vilhon helpotukseksi ammuta myöskään undead-lookalike-ihmisiä, vaan jurakauden nisäkkäitä vastaan...tsekkaa siis Turok.

Brute Force, Splinter Cell, Medal of Honor: Frontline , kuuluvat ainakin ostoslistaani. Onhan noita paljon muitakin. MGS iski sillon aikoinaan psx:llä, tiedä sitten iskekeekö tuo uusin enää niin paljon, että sen ostaisin. Mikäs se GTA3:sen tyylinen peli olikaan? Muistaakseni sellainenkin oli tulossa..jos se tehdään hyvin, niin enköhän senkin osta.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hyd3
Mikäs se GTA3:sen tyylinen peli olikaan? Muistaakseni sellainenkin oli tulossa..jos se tehdään hyvin, niin enköhän senkin osta.

True Crimes of LA (tjsp)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO

True Crimes of LA (tjsp)

Niin olikin, ja Dead to rights taitaa olla myöskin tähän genreen kuuluva. Aika sitten näyttää kumpi näistä on oston arvoinen, vai molemmat?

Ei! MGS:n XB-versiossa ei ole mitään skeittiosuutta, kyseessä on yleinen väärinkäsitys. Konami julkaisee oman skeittipelin, josta on nähty pari kuvaakin netissä. Kyseisen skeittipelin yksi kenttä on kopio MGS:n eräästä kentän osasta, ja Snake on ilmeisesti joku bonushahmo, jonka saa avattua kun peliä tahkoo enemmän läpi.

Vihdoinkin XBOX:lle tulossa kunnon pelejä Halon lisäksi eli
Tietysti nämä:

Conflict: Desert storm (13.9.)
Unreal Championship (13.9.)

Colin McRae Rally 3.0 (11.10.)

Splinter cell (1.11.)
Rayman 3 (14.11.)
Brute Force (6.12.)

Tästä pitäis neljä, viisi peliä valita kun muuten uhkaa konkurssi..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sami
Ei! MGS:n XB-versiossa ei ole mitään skeittiosuutta, kyseessä on yleinen väärinkäsitys. Konami julkaisee oman skeittipelin, josta on nähty pari kuvaakin netissä. Kyseisen skeittipelin yksi kenttä on kopio MGS:n eräästä kentän osasta, ja Snake on ilmeisesti joku bonushahmo, jonka saa avattua kun peliä tahkoo enemmän läpi.
Ei! Kyllä siinä on, olen lukenut useasta luotettavasta lähteestä, että se on siinä! Ne on vaan kopioinut sen skeitti pelin skeitti enginen ja heittänyt siihen.
Mielestäni sitä hehkutetaan vähän liikaa (jokaisessa jutussa MGS2: Substancesta...), koska se on vaan pieni minipeli...eikä liity mitenkään esim. juoneen...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Barca
Unreal Championship (13.9.)

No tuo UC:n kanssa nyt on vähän niin ja näin, kun se on Live -peli, eikä tietääkseni mukana ole yksinpeliä, niin se luultavasti tulee myyntiin vasta Live-lanseerauksen kanssa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan NviperO

No tuo UC:n kanssa nyt on vähän niin ja näin, kun se on Live -peli, eikä tietääkseni mukana ole yksinpeliä, niin se luultavasti tulee myyntiin vasta Live-lanseerauksen kanssa.

Kyllä siinä yksinpeli on:

"You will have the single player game that more or less is intended to prepare you for the mechanics and game modes found in the multiplayer component.
Game Modes include: Domination 2.0 (or Double Domination), Bombing Run, Capture The Flag, Death Match, Team Deathmatch and Survival. All of the game modes will be playable in both offline and online multiplayer games, with the exception of Survival."

-xbox.ign.com-

Re: Re: Re: Kuukautiset

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu

Noh, noh. Jos nyt ei juonen lopusta, jossa ei muuta vikaa ole kuin että hiukan nopeastihan ne osat siinä vaihtuvat, pidä ei se tee pelistä huonoa. Mielestäni peli oli todella loistava mm. siinä että ongelmista pystyi selviytymään erittäin monimuotoisin taktiikoin.
Eikä snakesta mitään pelleä tehty missään vaiheessa. Hölmöt.

Ylös Bottom