Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aatami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Tehtailin viimeinkin ekat videot YouTubeen, ja ensimmäisenä tietenkin mielessä kokoelman kuvaaminen :)

http://www.youtube.com/watch?v=9UZSN2ToPx8
Onhan siinä elektroniikkaa kerrakseen. :)
Oletkos muuten tutustunut Pelikonepeijoonien arkistoihin? Siellähän vaihdetaan paljon tavaraa, joten voisi varmaan löytyä helmiä? Itse kävin ihmettelemässä tuota retro-kokoelmaa oikein livenä viime kesänä.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

pakko kysyä että oletko koskaan edes pelannut näitä vai haalitko pelejä vain koristeeksi? :p

Pelaatko noilla ja onko kaikki toimivia?

No, ainoa mikä ei ole toimiva on tuohon Satellaview:iin koristeeksi kiinnitetty SNES, se on hylky. Kaikki muut koneet ja pelit toki toimivat, kaikkia pelejä olen vähintään testannut. Ja toki monta sataa on läpi pelattu.

Mutta jos esim. Nintendo 64 -pelejä meinaa kerätä kaikki, niin tietenkään niistä ei suurinta osaa tule pelattua, onhan siellä kuraa ja paljon urheilupelejä ym. Mutta pääsääntöisesti kyllä hankin pelejä siltä pohjalta mitä haluan ja aion pelata. Ajan järjestäminen onkin sitten eri asia, kun uusienkin pelien aallossa pitää pysyä mukana, mutta ehkä joskus eläkkeellä sitten. ;)
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

GoNintendo: A game collection to make you jealous

http://gonintendo.com/?p=71936

:)

Hyvä kommentti tuolla: "Hope he stays single because no girl in the world would want him to keep that." :p
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

GoNintendo: A game collection to make you jealous

http://gonintendo.com/?p=71936


Hyvä kommentti tuolla: "Hope he stays single because no girl in the world would want him to keep that." :p

Oho, kiitti linkistä.


For the record, en ole sinkku, olen kesällä menossa naimisiin. ;)

Minulla oli iso kokoelma jo kun tyttöni tapasin, mutta sittemmin olen hankkinut mm. kaksi kolikkopeliä lisää, eli en sanoisi sen hidastaneen tahtia. Kun hän muutti luokseni, sovimme että minä saan pitää olohuoneen ja hän saa sisustaa muun kämpän. Ja yhtään koriste-esinettä ei olohuoneeseen ole tullut. ;)
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Uusi pelinurkkaus uuden TV-tason, huonejärjestyksen ja telkkarin myötä.
TV-taso
Melkein istujan paikalta

Töllötasoon tulee vielä kummallekin puolelle yksi hylly, että saa digiboxin ja XO:n kehikkoon...
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Uusi pelinurkkaus uuden TV-tason, huonejärjestyksen ja telkkarin myötä.
TV-taso
Melkein istujan paikalta

Töllötasoon tulee vielä kummallekin puolelle yksi hylly, että saa digiboxin ja XO:n kehikkoon...

Erittäin asiallisen näköinen kokonaisuus. Nyt alkaa olla pelit ja vehkeet kunnossa sekä vielä tyylikkäästi esillä:). Mikäs tuo Pioneerin töllötin on malliltaan, jos saan näin hienovaraisesti udella? Kuro tai joku vastaava?
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Se on Pioneer KRP-500M, eli 50" Kuro. Tää nurkkaus nyt on vielä aika alaston, mutta eiköhän tuonne jotain keksi... Jos ei muuta, niin lippua kattoon ja piuhat piiloon.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Tuossahan tuo nurkkaus.

pling
plang
plong

TV-taso tulee vaihtumaan, TV:n taakse seinälle pitänee keksiä jotakin ja ohjainten tilalla on taas PS3. Sitten taas rikkaampana ostoslistalla äänentoisto ja uusi TV.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Jätkällä on kyllä melkein yhtä aution näkönen TV:n takana oleva seinä kuin mulla, mutta sen verran erilaiset värimaailmat ettei se edes haittaa. Haittaako sulla muuten IR-sensorin sijoitus? Mulla kun oli Wii, oli aina ongelmia saada se tuon kokoisen töllön kanssa niin, että osoitus toimisi niin kuin pitää. 32" töllön kanssa se onnistui helposti. (helvetin nätti taulu tuolla sohvan takana muuten)
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Jätkällä on kyllä melkein yhtä aution näkönen TV:n takana oleva seinä kuin mulla, mutta sen verran erilaiset värimaailmat ettei se edes haittaa. Haittaako sulla muuten IR-sensorin sijoitus? Mulla kun oli Wii, oli aina ongelmia saada se tuon kokoisen töllön kanssa niin, että osoitus toimisi niin kuin pitää. 32" töllön kanssa se onnistui helposti. (helvetin nätti taulu tuolla sohvan takana muuten)

Joo ei tuohon ole oikein keksinyt mitään fiksua. Wiin kanssa ei ole ollut ongelmia, ihan hyvin pelittää tuossa tuo sensori, josta itsekin oon vähän yllättynyt. Taulu on muistaakseni jostakin Ikeasta, mutta ajaa asiansa :b
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Uusi pelinurkkaus uuden TV-tason, huonejärjestyksen ja telkkarin myötä.
TV-taso
Melkein istujan paikalta

Töllötasoon tulee vielä kummallekin puolelle yksi hylly, että saa digiboxin ja XO:n kehikkoon...

No niin, nyt on sitten töllö vaihtunut hyvästä parhauteen ja hienohan se on! :)
Olen tässä itsekin miettinyt kuron päivittämistä, on tulleet hinnat taas niin paljon alas. Kolmen ja puolen tontun pintaan taitaa jo saada 50"? Olikohan jopa niin, että pioneer aikoi vetäytyä markkinoilta..? Voi olla, että ei saa kohta enää kuroja mistään..
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Yksiö

Joo siinäpä lähes koko kämppä on, pelinurkkauksesta menee myös tämmönen pikkuyksiö :D
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Näköjään minun taas aika postailla tähänkin ketjuun, kun laitteisto on hieman päivittynyt ja tuli jonkin verran nappailtua hämäriä kännykkäkuvia nurkkauksesta.

CLICK

Vähäiset säästöt käytetty budjettiluokan vehkeisiin, jotka ovat tarkemmin katseltuna seuraavat:

Näyttö: BenQ E2200HD
TV: Philips 37"PF5321
Kaiuttimet: Sony HT-SF1300
Pelikone: Xbox 360
PC: Leffakäyttöä varten kasailtu äänekäs möhkäle

Entä nuo kuuden kilon käsipainot? Kasvaako hauis?

Noh noh, ne ovat tärkeä osa sisustusta :D.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Näköjään minun taas aika postailla tähänkin ketjuun, kun laitteisto on hieman päivittynyt ja tuli jonkin verran nappailtua hämäriä kännykkäkuvia nurkkauksesta.

Entä nuo kuuden kilon käsipainot? Kasvaako hauis?
 
Ylös Bottom