Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aatami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Tähän threadiin onkin hyvä laittaa ensimmäinen oma postaus tälle foorumille.

Eli oma laitteisto ja pelinurkkaus/-huone löytyy linkistä alla. Kuvat tosin löytyy toiselta foorumilta.

pokkus Kuvat ja tiedot - DVD Plaza Kuvagalleria

Vuosi on nyt melkeen vierähtänyt ja laitteisto pikkasen muuttunut. Päivitystä alla (punaisella):

-Panasonic PT-AX100 (FullHD tykki tilalle kun nykyisen lamppu sammahtaa)
-Suoraan seinään maalattu kangas harmonylla, ~95"
-Onkyo TX-SR604E hopea
-3 kpl Monitor Audio BR2 + 2 kpl BR-FX (+2 kpl BR2 tietokoneen vieresssä)
-BK Electronics XLS200 DF MKII --> SVS PB12-NSD
-Kaikki ääni ja kuva tulee suoraan tietokoneelta hdmi:n ja optisen kaapelin kautta
-Blu-ray ja pelikäytössä PS3 (hdmi)
-Uusi välikaapeli vahvistimen ja subin väliin: Supra Sublink
-Olkkarissa LG 50PC55 plasmatöllö

Alaslaskettu katto/lippa mietinnässä kankaan yläpuolelle
Lisää kuvia tuosta katosta kunhan sen saa ensin valmiiksi.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Tälläinen tällä hetkellä. SUunniteilla ostaa uusi kunnon tv-hylly ja siirtää se vastapäiselle esinälle kankaan kanssa.

Manmangler's Home Theater Gallery (11 photos)

Shakira näyttää olevan kova sana... Ei siinä, nätti tytsy (olen totta puhuen miettinyt hankkivani sen blu-rayn, on kuulema "hyvä kuva" :D ). Pelinurkkaus oli kyllä vähän liian sekava omaan makuun. Kyllä pitäisi olla johdot vähintään kunnolla niputettu/piilossa ja niin edelleen! :) Laitteista silti plussaa.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Shakira näyttää olevan kova sana... Ei siinä, nätti tytsy (olen totta puhuen miettinyt hankkivani sen blu-rayn, on kuulema "hyvä kuva" :D ). Pelinurkkaus oli kyllä vähän liian sekava omaan makuun. Kyllä pitäisi olla johdot vähintään kunnolla niputettu/piilossa ja niin edelleen! :) Laitteista silti plussaa.

Kiitos

Jep Shakiran BluRay on oikeasti teknisesti hyvä. Kuvan laatu ja äänet on huippuluokkaa. Monessa livessä on tullut vastaan 1080i tai osa kameroista SD-kuvalla.

Nyt tilipäivänä pitäisi hankkia kourua noita johtoja varten. Eli johdo piilotetaan kun keritään.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Tässäpä kaksi kuvaa omasta olohuoneestani.

Kuva 1

Kuva 2

Ja vielä yksi kuva cd/dvd/kirjahyllystöstä.

Kuva 3

Oon aika tyytyväinen omaan settiini. Tyttöystävän mielestä ryijy seinällä on ruma, mutta mun mielestä ei ja sen tärkein ominaisuus onkin kaiun vähentäminen huoneesta, missä se onnistuu hyvin.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Laitetaanpa nyt kuva omasta peliympäristöstä kun uusi tuolikin tuli juuri testattua ajokäytössä:

Autoillessa
Normaalisti

Tavoitteena on kasvattaa TV:n kokoa ensi syksynä (Ja lisätä samalla alahyllylle PS3). Wheel Stand Pro on ainakin tähän asti ollut erittäin toimiva ratkaisu, sillä sen voi taittaa ja siirtää sivuun kun tarvetta ei ole, ja sen ulkonäkö saattaa mennä läpi myös joidenkin emäntien seulasta.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Laitetaanpa nyt kuva omasta peliympäristöstä kun uusi tuolikin tuli juuri testattua ajokäytössä:

Autoillessa
Normaalisti

Tavoitteena on kasvattaa TV:n kokoa ensi syksynä (Ja lisätä samalla alahyllylle PS3). Wheel Stand Pro on ainakin tähän asti ollut erittäin toimiva ratkaisu, sillä sen voi taittaa ja siirtää sivuun kun tarvetta ei ole, ja sen ulkonäkö saattaa mennä läpi myös joidenkin emäntien seulasta.

Voi vitsi! Onpahan kätevän näköinen standi. Mistäs moista saisi edullisesti? Tuollainen kelpaisi omaankin peliluolaan! :D
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Voi vitsi! Onpahan kätevän näköinen standi. Mistäs moista saisi edullisesti? Tuollainen kelpaisi omaankin peliluolaan! :D

Eipä noita taida erityisen halvalla saada mistään (reippaan satasen kuitenkin maksavat), mutta kyllähän tuo toimii varsin hyvin ja tuntuu laadukkaalta. Tilasin tuolta sivulta suoraan ja toimittivat standin muistaakseni alle viikossa.

wheel stand pro
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Eipä noita taida erityisen halvalla saada mistään (reippaan satasen kuitenkin maksavat), mutta kyllähän tuo toimii varsin hyvin ja tuntuu laadukkaalta. Tilasin tuolta sivulta suoraan ja toimittivat standin muistaakseni alle viikossa.

wheel stand pro

Ei tuo hinta paha ole ollenkaan. Onko tuo kuinka tukeva/jykevä? Meinaako kipata tiukoissa mutkissa helposti?
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Ei tuo hinta paha ole ollenkaan. Onko tuo kuinka tukeva/jykevä? Meinaako kipata tiukoissa mutkissa helposti?

Sivuttaissuunnassa yllättävänkin hyvin pysyy paikallaan. Syvyyssuunnassa alimmainen linkku voisi pitää hieman tiukemmin, jottei pääsisi lujasti työntämällä ratti liikkumaan, mutta ongelma on hyvin pieni. Sanotaan nyt näin, ettei se nyt tietenkään aivan samalla tavalla liikkumattomissa ratti pysy kuin johonkin jämäkkään pöytään kiinnitettynä, mutta luonnottoman kovasti saa rempoa että liikkuisi. Sivuttaissuunnassa ei mitään ongelmia. Olen ollut erittäin tyytyväinen.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Sivuttaissuunnassa yllättävänkin hyvin pysyy paikallaan. Syvyyssuunnassa alimmainen linkku voisi pitää hieman tiukemmin, jottei pääsisi lujasti työntämällä ratti liikkumaan, mutta ongelma on hyvin pieni. Sanotaan nyt näin, ettei se nyt tietenkään aivan samalla tavalla liikkumattomissa ratti pysy kuin johonkin jämäkkään pöytään kiinnitettynä, mutta luonnottoman kovasti saa rempoa että liikkuisi. Sivuttaissuunnassa ei mitään ongelmia. Olen ollut erittäin tyytyväinen.

Ok. Kiitos paljon lisäselvityksestä! :)
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

IMGP0864.jpg


Tuossa olisi sitten tietokoneeni

IMGP0862-1.jpg


Tässä on HD-ready taulu-televisioni. Huomaan oikein ihanat pyyhkimis naarmut ;) (ei muuten normaalisti näy ellei kato 1cm päästä).

IMGP0863.jpg


Siinä puolestaan PS3. Tuo jalusta ei oikein pääse oikeuksiinsa kuvissa (ei ois pitäny käyttää salamaa).

Tuossa pelailen ja olen tyytyväinen.

E: Sori en saanut näkymään foorumille.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Kämänen tietokone ja ikivanha näyttö (17")

Valokuva0025.jpg


32" Philips HDTV, xbox 360, diggari ja lelukitara. Vaihoin just tänään digiboxin ja xboxin paikkoja että xbox sais enemmän happea :D näyttää tyhmältä.

Valokuva0026.jpg
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Laitan itsekin tänne kuvia kun teidän kuvia oli niin mukava katsella.

Eli minulla on rivarin nurkkahuone n. 14 m2 "leikkihuoneena" kuten vaimo sitä nimittää.

Dvd-levyjä olen myynyt jo varmaan sata pois ja BR-hamstraus on alkanut. Huomiokaa kunniapaikan saanut Hra Itäpuu ja viisi tyttäreni rakastamaa Ugly-Dollia.

oveltaj.jpg


Ostin kapeamman tv-tason jotta saisin subbarin lähemmäksi kajareiden keskilinjaa.

- Sony 46" W4000 1080p
- Sony Str Db-830 QS-sarjan vaffari
- Infinity Tss-800 Satelliitteja 5 kpl
- Audio Pro 1.36 10" elementti aktiivisubbari

settii.jpg
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Siinä on kyllä tyylikästä meininkiä, kuten olen ennenkin todennut, mutta pleikassa pyörii ihan ihmeellinen peli :eek:
Onkos tuo TV-taso se ihmeen Mombasa-vai-mikä-se-nyt-olikaan Suomi soffalta? Itse suunnittelin samanlaisen hommaamista, mutta isäukko tarjoutui tekemään omaan käyttöön suunnitellun sopivan tason. Tuo on kyllä helvetin massiivisen näköinen (tykkään), vaikka onkin aika kevytrakenteinen. Juuri siitä syystä meinasinkin hommata tuollaisen.


Nyt vasta huomasin, että sullakin komeilee kaiuttimien päällä Simpsoneita :D
 
Ylös Bottom