Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aatami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Laitan itsekin tänne kuvia kun teidän kuvia oli niin mukava katsella.

Eli minulla on rivarin nurkkahuone n. 14 m2 "leikkihuoneena" kuten vaimo sitä nimittää.

Ostin kapeamman tv-tason jotta saisin subbarin lähemmäksi kajareiden keskilinjaa.

Tuo on todella upean näköinen ja värinen tuo sinun tv-taso, tykkään todella paljon!
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Hmm, onkos nuo Wharfedalea? 9.5? Niin pieni kuva, ettei meinaa saada selvää. Ihan näpsäkät setitykset.

Juu, oikein nähty :D Tarkemmin setti on ->

TV - Sonyn KDL-32W4000 eli 32" LCD FullHD töllötin

Vahvistin - Sony STR-DB2000 viritinvahvistin

Kaiuttimet - Wharfedale merkkisiä ja etukajareina toimii 2kpl Diamond 9,5. Takana on saman sarjan 9,2 ja centerinä diamond 9.CM. Subbarina toimii Wharfedalen SW250 aktiivisubi

Ja tietty PS3 sytämmenä...
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Siinä on kyllä tyylikästä meininkiä, kuten olen ennenkin todennut, mutta pleikassa pyörii ihan ihmeellinen peli :eek:
Onkos tuo TV-taso se ihmeen Mombasa-vai-mikä-se-nyt-olikaan Suomi soffalta? Massiivisen näköinen (tykkään), vaikka onkin aika kevytrakenteinen.

Mutta ku Haloa ei saa pleikkarille ;)

En osaa sanoa varmasti onko Mombasa? Kuvauksesi kyllä sopii tähän tasoon joten lienee kyseessä samanlainen. Näyttää raskaalta mutta on melko kevyt. Puutasot ovat n. 8 cm paksuja mutta laudasta tehtyjä oikeasti. Yläpuolella oleva hylly on samaa tasoa. Sain puoleen hintaan koko setin ku oli jokin poisto. Eli kannattaa yrittää tingata kun ilmaa on varmasti reilusti.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Tällä hetkellä olohuoneessa näyttää tältä:

Tv-taso

Sohva sun muuta

Joku lattia valaisin pitäs hommata, muttei ole tullut vielä sopivaa vastaan.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Siinä on kyllä tyylikästä meininkiä, kuten olen ennenkin todennut, mutta pleikassa pyörii ihan ihmeellinen peli :eek:
Onkos tuo TV-taso se ihmeen Mombasa-vai-mikä-se-nyt-olikaan Suomi soffalta? Itse suunnittelin samanlaisen hommaamista, mutta isäukko tarjoutui tekemään omaan käyttöön suunnitellun sopivan tason. Tuo on kyllä helvetin massiivisen näköinen (tykkään), vaikka onkin aika kevytrakenteinen. Juuri siitä syystä meinasinkin hommata tuollaisen.



Nyt vasta huomasin, että sullakin komeilee kaiuttimien päällä Simpsoneita :D



Tuo taso on Maskun Lotus-taso LOTUS NO:04 TV-TASO PÄHKI NÄ 160X47XS.52CM (OSINA)

Tinkasin puoleentoista sataan ja noudin itse. Toimiva vehve, ja pysyy kasassa ilman keskilautaakin, kuten minulla. Mahtuupi vahvstimen kokoinen vaffarikin sitten siihen.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Tollanen.. emäntä tykkää mun "systeemeistä".

JRgamingarea.jpg

JRSLIcockpit04.jpg


On huonoja kuvia mutta huono oli kamerakin.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Tollanen.. emäntä tykkää mun "systeemeistä".

JRgamingarea.jpg

sul o muute aivan samanlainen kirjahylly mitä mullakin oli... tosin lekaa näytin sille ku eipä ollu tarpeeks jämäkkä... kerran se ylin taso tippu melkee telkan päälle eikä kukaa ees koskenu siihen :eek: Sitte oli pakko mökiltä hakee oma tekemä TV-taso... ja johan on kestävä, kun on kokonaan puuta ilmaa mitää p*skaa lastulevyä :)
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Olikohan väärin kasattu :D
(ettei olis jäänyt sellaset metallivahvikkeet tuolta putkista pois mitkä sinne kuuluu)
Kyllä toi ihan jämäkkä on, kunhan nyt mitään hiidenkiviä ei ala siinä säilyttämään. :)
On toi levy sen verran paksua että aika ihmeelliseltä kuullostaa että olis ihan "itellään" hajonnu.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Tällänen setti löytys meikäläisen olkkarista...

http://img29.imageshack.us/img29/7286/016fgm.jpg

- Panasonic 50" FULLHD plasma
- Yamahan 7.1 vahvistin
- Audio Pro:n subbari (Focus 400w 8")
- PS3
- PS2
- Xbox
- PS3:n Gran Turismo ratti
- PS3:n Guitar Hero setti
- PS2:n Singstar
- PS2:n Eye Toy
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Näin meillä. Erikoisuutena telkkarin johdotus seinän sisällä.


Huone.jpg


PlayingZone.jpg
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Täytyi sitä nyt itsekin melko mitäänsanomattomasta pelinurkkauksestani kuva räppäistä, kun nurkkaus tuskin tulee muuttumaan kovin radikaalisesti pitkään aikaan, lukuunottamatta tietysti pelivalikoimaa.

Kaikki mahdolliset laitteet ovat langattomia, koska poden ikävää johtokammoa. :D

Näyttö on asuksen 26' full HD, jossa kiinni xbox360 20gt komponentilla, ps3 80gt hdmi:llä ja kaapissa suoraan ps3:n alapuolella keskiverto pc dvi:llä.


img9891copy.jpg
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista


Hehee, janus vai mikä olikaan toi tv-taso. Jyskistä muistaakseni. Omistan samanlaisen. Ainoana erona minä en koonnut tuota toista vetolaatikkoa, jotta sain elektroniikalle ylimääräisen hyllyn (noi kaks ei mulle riittänyt). Omasta setistä en nyt tähän hätää jaksa kännykällä kuvia räpsiä...kunnon kameraan ei ole varaa :(. Opiskelijan täytyy priorisoida rahankäyttö ja mulla rahat menee yleensä ulkomaanmatkoihin, alkoholiin ja peleihin :).

Edit. Minkämerkkinen ja kokoinen toi sun töllös on? Itsellä 40'' bravia, mutta toi näyttää isommalta. 46'' tms??
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Äsh, suunnaton kateus iski teidän nurkkauksia katsellessa. Oma nurkkaukseni ei ehkä laitteiden suhteen ole mikään huonoin mahdollinen, mutta kaikki on sijoiteltu ja tehty päin seinää. Itsellä oli jouluna tavoitteena maalata kesällä oma huone sekä sisustaa uuteen uskoon. Tämä siis tehdään uuden koneen budjetilla, joten asia on pihvi. Uutta konetta en hanki ja Xbox360 hommataan sisustusoperaatioiden jälkeen.

Nyt ensinäkin maaleista; mulla on nyt tämä seinä keltainen ja aivan suunnattoman ruma. Kaikki muu on valkoista, mustaa tai sinistä. Ajattelin maalata perustylliin seinän valkoiseksi maalarinvalkoisella. Riittääkö 10l purkki tämmöisen tavallisen makuuhuoneen kokoisen huoneen maalaamiseksi? Kuinka paljon purkki tulisi kustantamaan? Kannattaako kaikki kantaa ulos operaation ajaksi?

Verhot; ajattelin mustat verhot hommata, nykyiset ovat tummansiniset. Mistä saisi halvimmillaan?

Taulut, julisteet; Bad ass -teemaa. Scarface, Rambo -yms tyylisiä julisteita joissa on raamit. Mistä halvimmillaan?

Niin paljon kysyttävää, toivottavasti te sisustusmestarit avitatte hieman edes ostospaikkojen suhteen...
 
Ylös Bottom