Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aatami
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Ulukai, Ei sellasta ookkaan kun täydellinen kokoelma. Wario Waren ja Mario Partyt lisäisin välittömästi.

Hieno setti kyllä, kelpais melkeen kaikki pelit tosta omaankin hyllyyn. Ite en oo koskaan Cubesta tarpeeks innostunu että ois tullu kaikkea ostettua.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Nojjoo, Wario Ware tosiaan vois olla hyvä lisä. Sen verta hyvän näköinen kokoelma, ettei tullut mieleen. Partyista en osaa sanoa juuta enkä jaata, en ole yhtäkään niistä edes testannut.

Mutta hiano kokoelma kyllä. Ja Super Mario RPG löytyy myös, oho.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Täytyy myöntää että aika tyytyväinen itsekkin olen, tuo himmentimellä varustettu valaisin antaa erittäin paljon ilmettä tuolle. Työpaikan etuja :)
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Ulukai sanoi:
Iso käsi pitää antaa. Aika täydellinen kuutiopelien kokoelma. Ei äkkiseltään tule mieleen mitään erityisempää tärkeää peliä, mikä tosta puuttuisi.

Juu no pitäisi vielä hankkia ainakin Baten Kaitos Origins ja Wario Ware ennen kuin itse olen tyytyväinen tohon kokoelmaan.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

fDiamond sanoi:
Täytyy myöntää että aika tyytyväinen itsekkin olen, tuo himmentimellä varustettu valaisin antaa erittäin paljon ilmettä tuolle. Työpaikan etuja :)


Jaha,

mites tuohon työpaikkaan voi hakea? :cool:
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Laitetaans nykyisestä setupista:
http://www.saunalahti.fi/amulari/peli/IMG_2085.jpg
Todo:
- kunnon pöytä
- isompi monitori (jossa vga ja dvi)
- johdot nippuun
- hylly tai lipasto peleille ja sälälle
- kaiutinjalat mustaksi
- vahvistimelle ja xboxille jonkin fiksumpi sijoituspaikka
- pienempi vahvistin
- imuroi
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

fDiamond sanoi:
Täytyy myöntää että aika tyytyväinen itsekkin olen, tuo himmentimellä varustettu valaisin antaa erittäin paljon ilmettä tuolle. Työpaikan etuja :)
Erittäin tyylikäs kokonaisuus. Valolista tosiaan antaa mukavan yläluokkaisen säväyksen koko settiin. Eikä se jättinäyttökään asioita huononna :)
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

fDiamond, minkälaset valot sinulla on tuossa tason yläreunassa kiinni? Kiinnostaisi tuollaiset asennella, pitempään jo miettinyt.
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Zos kia cultus sanoi:
Minkä kokoinen kuva on tuossa valkokankaalla? aika upean näköinen ja tekisi mieli alkaa vaihtamaan omaa 14" pois.

Eikös se tossa fDiamondin allekirjoituksessa lue, eli 92" kangas taitaa olla ton panasonicin tykin kanssa. Pientä tarkkaavaisuutta;)...
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

cchaou sanoi:
Mistä näitä Smedmarkseja saapi?

Helsingissä Laatuvalo Oy, Alumen Oy, Hedtec Oy
Turussa Lucevalo / Marbit Oy
Vantaalla SLO Oy

ja luultavasti jokaisella isommalla paikkakunnalla oleva sisustus/valaistus-liike. :)
 
Vastaus: Kuvat omista pelinurkkauksista ja -kokoelmista

Vinnie sanoi:
ja luultavasti jokaisella isommalla paikkakunnalla oleva sisustus/valaistus-liike. :)
Tuskinpa vain.

Itse luulin että Laatuvalo on ainoa joka tuo maahan Smedmarksia. (Voi olla että Laatuvalo toimittaa sitten noille muille niitä.)

SLO on ainakin ammattilaisten sähkötukku, että sieltä on tavallisen pulliaisen turha kysellä. :)
Alumen ja Hedtec muuten vain tuttuja.

Jos joku oikeasti haluaa tuollasia niin laittakaa privaa, muistakaa että kyseessä ei sitten ole mitään 10e valaisimia.
 
Ylös Bottom