Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mä oon ite samassa veneessä, mullaki julkkari ps5 paksu levyasemallinen mutta on alkanu houkuttaa nyt se pro kun PS6 tulee olemaan hemmetin kallis ja ilman levyasemaa todennäköisesti, mutta jos siinä olis edes se asema ihan sitä varten että voi pelata niitä olemassa olevia levyjä jne. PS5 pro olisi hyvä semmonen päivitetty tehokkaampi välimalli jolla varmasti pärjäis muutaman vuoden vaikka se ps6 tuliski, vanhasta läskimallista mitä tori.fi ym kattonut voisi saada jopa semmoset 400€, 350€ nyt varmasti niin pron hinnaksi jäisi tolloin semmoset 600€ joka sekin hemmetin kallis mut kuitenkin.

Vaikeita päätöksiä, hmm. Tekis mieli, mut sit taas tuntuu että tällä perus mallillakin pärjää erinomaisesti. Ääh. :rolleyes: Ehkä jos saisi jotain virallista tietoo mitä se ps6 lopulta tulee olemaan, onko asemaa, eikö ole asemaa, se lopullinen hinta jne. Ehkä jopa siinä vaiheessa jos hyvin käy ps5 proon hintaki laskenu mikä hyvin epätodennäköistä, varmaa vaa nousee tästä. First world problem jne...
Voihan sen Pro-mallinkin ostaa käytettynä. Voi saada 700 euroonkin. Joskus taisin nähdä sillä myynnissä. Tosin ei välttämättä nyt kun hinnat nousseet mutta eipä tuo nyt mahdottomuus olisi. Sitten jos normista saa 350, niin ei jää Ammattilaiselle enää nin paljoa hintaa.

Mitkähän lienee saumat että Sony vielä pyörtää tuon päätöksen?
Aika lailla nolla. Ei Sony ole tavannut kauheasti päätöksiä pyörtää vaikka jotain on saattanutkin olla.

Mulla vielä asiaa puoltaa se, että mulla on kaksi poikaa joista vanhemmalla on mun vanha PS4 ja nuorempi on alkanut pyytelemään omaa konsolia niin tässä voisi tehdä semmoisen isältä pojille siirron, että isille pro ja vanhemmalle pojalle PS5 ja nuorempi saisi sitten nelosen. Mutta sitten taas se vaihtoehto poistuu, että voisin myydä ton vanhan PS5:n pois. Ja lisäksi pitää ostaa se levyasema erikseen. Ja mustat kuoret! On tässä pohtimista :D
Ei tuossa ole mitään pohtimista: hyvä suunnitelma, anna palaa! Sano puolisolle - jos sellainen löytyy - että netissä käskivät. Ja lasten parastahan tässä ajatellaan.

Kukaan nähnyt missää myynnissä mustia vaihtokuoria PS5 Pro konsolille? Onko niitä edes virallisena?
Aliexpressistä saa ja ovat kuulemma hyvälaatuisia. Hinnat tais olla jotain 20-30€ luokkaa muistaakseni.

Voihan sen Pro-mallinkin ostaa käytettynä. Voi saada 700 euroonkin. Joskus taisin nähdä sillä myynnissä. Tosin ei välttämättä nyt kun hinnat nousseet mutta eipä tuo nyt mahdottomuus olisi. Sitten jos normista saa 350, niin ei jää Ammattilaiselle enää nin paljoa hintaa.

Aika lailla nolla. Ei Sony ole tavannut kauheasti päätöksiä pyörtää vaikka jotain on saattanutkin olla.

Ei tuossa ole mitään pohtimista: hyvä suunnitelma, anna palaa! Sano puolisolle - jos sellainen löytyy - että netissä käskivät. Ja lasten parastahan tässä ajatellaan.

En tiie, mä oon jotenkin elektroniikan suhteen niin vainoharhainen että en uskalla ostaa mitään konsoleita ym käytettynä. Ties miten tyypit sitä pitänyt ja paskonut sinne sisään jne. Jos on takuukuitti tyylii että konsolia on käytetty kuukauden niin sit voin harkita mut silloin hintakin on varmaa sama ku kävis kaupasta ostaa.

Kyllä tässä vaiheessa paras vaihtoehto mikäli siihen pro hankintaan lähtisin, olis myydä vanha konsoli, oletan et 350 saisin niin loput käteisellä sitten ja upouusi ammattikonsoli kainalossa kotiin.

Mutta pitää nyt harkita, tällä rahalla saisi jo switch kakkosen joka sekin on ostoslistalla ym. Uusi puhelinki pitäs hommata, kaikkee pitää hommata mutta ei budjetti riitä kaikkiin kerrallaan.
Mitähän nämäkin lopulta maksavat kun nasahtavat tulliin? :D

Kyllä mä kallistuisin jo tässä annettuun spraymaali purkkiin, tulee halvaks ja varmasti saa yhtä nättiä jälkee kun ostais kaupastaa uudet. Itsekin kattonut vanhaan läskimalliin noita vpdeen mustia kuoria mutta siinä tosiaan se tuuletusaukko ruma. Voisin itse maalata noi mun nykyiset mut toisaalta välillä haluaa valkosena nii sit pitäs ostaa toiset valkoiset.

Noi kaikki alkuperäset mustat kuoret tuntuu olevan loppuumyytyjä lähes koko maailmasta.

Ylös Bottom