Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, näköjään se ei olekaan niin helppoa, koska Suomi ei ole niiden maiden listalla, joista paypal maksuja otetaan vastaan, mutta tuo Klarnahan toimii vähän samalla tavalla väliportaana, ettei tarvitse lähettää tietojaan kauppiaalle.
Aivan niin, olinkin unohtanut miten Klarna toimii. Ensiajatus oli vaan se, että Klarnaan liittyi vain jotain osamaksusopimuksia tai laskulla maksamista. Täytyypä kokeilla.
 
Tuli ostettua tori.fi niin The amazing Spiderman 2 PS3.lle huomasin jo kirje avattua että aika naarmut koneeseen levy lukee tapahtui virhe vaikka puhdistin levyn ei auta levyssä kyllä naarmu täytyy saada 24e takaisin jos ei kerta toimi sanoi kyllä että pieniä jälkiä oli muttei isompia sanoi että toimii hänen konsolissa
 

Liitetiedostot

  • IMG_20231108_160445495.jpg
    IMG_20231108_160445495.jpg
    4,7 MB · Lukukerrat: 26
Viimeksi muokattu:
Pieni muotoinen ongelma Xbox series s ei kirjaudu sisään mulla kirjautuu suoraan kun koneen käynnistää tulee se hyvältä näyttää ja muistuta minua myöhemmin siitä yleensä kirjautunut jää pyörimään ja ei mene siitä mihkää vaikka ajan tasalla onko tietoturva jutut vähän on tämäkin konsoli temppuillut
 
Viimeksi muokattu:
Pieni muotoinen ongelma Xbox series s ei kirjaudu sisään mulla kirjautuu suoraan kun koneen käynnistää tulee se hyvältä näyttää ja muistuta minua myöhemmin siitä yleensä kirjautunut jää pyörimään ja ei mene siitä mihkää vaikka ajan tasalla onko tietoturva jutut vähän on tämäkin konsoli temppuillut
Oletkos modeemin käynnistellyt uudestaan? Jos et, niin testaa sitä.
 
Oletko huomenna lakossa?
Täällä ollaan, elämäni ensimmäinen lakkopäivä ja hienoa potkia kapitalismia perseelle joskus.
 
Miksi aina jännittää vaikka olisi vain uusi pleikka ohjain tulossa, sitä odottaa kuin kuuta nousevaa ja pitää aina aina käydä Matkahuollon sivuilla katsomassa on paketti kulkenut kolme metriä vai peräti korttelin jo.

Onkohan naisilla sama kun ne tilaa jonkun Satisfyer Pro 2:sen
niin sen tuloa odotetaan yötä myöten....
 
Tietääkö kukaan mikä elokuva kyseessä? Mä olen nähnyt siitä vain yhden kuvan jossa joukko lapsia seisoo jonossa kaasunaamarit päässä ja maisema on apokalyptinen. En tiedä miltä vuodelta elokuva on mutta mikään uusi se ei ole ja kyseessä on ilmeisesti venäläinen elokuva. Kuva on ikoninen ja jää kyllä mieleen kun näkee. Sen näkee usein elokuva-aiheisissa kirjoissa/lehdissä.
 
Tietääkö kukaan mikä elokuva kyseessä? Mä olen nähnyt siitä vain yhden kuvan jossa joukko lapsia seisoo jonossa kaasunaamarit päässä ja maisema on apokalyptinen. En tiedä miltä vuodelta elokuva on mutta mikään uusi se ei ole ja kyseessä on ilmeisesti venäläinen elokuva. Kuva on ikoninen ja jää kyllä mieleen kun näkee. Sen näkee usein elokuva-aiheisissa kirjoissa/lehdissä.
https://en.wikipedia.org/wiki/Dead_Man's_Letters ?

Pikagooglailun perusteella.
Letters-from-a-Dead-Man-1986.jpg
 
Ylös Bottom