Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mua kiinnostaisiMInne voisi viedä vanhat guitar/band hero aikaiset soittimet? Rummut, kitarat ja sitten yks kosketinsoitin.
Jos on PS3:lle toimivia soittimia niin olisin kiinnostunut ostamaan. Sopuhintaan tietenkin.MInne voisi viedä vanhat guitar/band hero aikaiset soittimet? Rummut, kitarat ja sitten yks kosketinsoitin.
Jos on PS3:lle toimivia soittimia niin olisin kiinnostunut ostamaan. Sopuhintaan tietenkin.
Jahas. Mitäs näillä tekisin. Paljonko kehtaa pyytää.
seuraavat kitarapelit löytyy. Kaikki ps3
Gh3
Gh world tour
Gh aerosmith
Gh metallica
Gh van halen
Gh warriors of rock
Gh greatest hits
Gh 5
Band hero
RB 2
RB 3
Edit: kuva on mutta liian iso palvelimelle
Sieltä lopetettiin foorumi aikoja sitten.Onko V2 sivuilla jokin keskustelufoorumi olemassa nykyään, kun sellaiseen ei löydy toimivaa linkkiä mistään? Tästä sivustosta kyse
![]()
Puhelinsovellus kenties päivittynyt?Onko muilla android kännykässä itsekseen muuttunut ulkoasu kun joku soittaa sullepäin? Äitini huomasi Onplus Nordissa joku viikko sitten että miks se on muuttunut noin vaikka itse ei olla mitään päivityksiä käyttöjärjestelmään ladattu. Tästä pari päivää niin huomasin saman omassa Oukitel WP33 Pro androidissa kun mulle soitettiin. En ole mitään päivyksiä itse ladannut tähänkään, on itsekseen yhtenä yönä muuttunut. Outoa.
Omassa 1+ Nordissa on muuttunut ulkoasu muutenkin. Tainnut tulla jonkun päivityksen myötä. Huomasin vaan eilen.Onko muilla android kännykässä itsekseen muuttunut ulkoasu kun joku soittaa sullepäin? Äitini huomasi Onplus Nordissa joku viikko sitten että miks se on muuttunut noin vaikka itse ei olla mitään päivityksiä käyttöjärjestelmään ladattu. Tästä pari päivää niin huomasin saman omassa Oukitel WP33 Pro androidissa kun mulle soitettiin. En ole mitään päivyksiä itse ladannut tähänkään, on itsekseen yhtenä yönä muuttunut. Outoa.
Myydään itselleni täysin ehjä ja moitteettomassa kunnossa oleva Nintendo Switch Oled pelikonsoli ja 5kpl pelejä.Kopioi tarvittavat tiedot vaikka tästä:
Myytävä tuote:
Hinta:
Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:
Maksutapa:
Oliko bisnesmiehellä lisää (itse ottamia) kuvia?Myydään itselleni täysin ehjä ja moitteettomassa kunnossa oleva Nintendo Switch Oled pelikonsoli ja 5kpl pelejä.
Kyseiset pelit tulevat tässä: 1. Luigi's manson.
2. Super mario bros.U Deluxe.
3. Mario + Rabbids Kingdom Battle.
4. Super mario odyssey.
5. Mario kart deluxe.
Hinta 100 :a ja Nouto Laukaasta 41340/ tai postitus 10€:a!
(Postikulut ostajalle!)
ayhteydenotot Tekstiviestitse numeroon: 0451088972!!
Paketin Mukana tulee kaikki tarvittavat johdot ja kaapelit jne!
Laite ostettu powerista max 1.5v sitten!
HUOM, Myyn sen takia pois, ku ei vain yksinkertaisesti enää oma vapaa-aika riitä tarpeeks pelaamiseen töideni takia jne..
Tämä ketju on ihan väärä paikka myynti-ilmoitukselle. Oikeampi paikka olisi täällä: https://forum.konsolifin.net/forums/peli-konsolikirppis.338/Myydään itselleni täysin ehjä ja moitteettomassa kunnossa oleva Nintendo Switch Oled pelikonsoli ja 5kpl pelejä.
Omassa Nothing 2:sessa huomasin saman. Ihmetytti hieman, kun järjestelmäpäivityksiä ei ole hetkeen ollut.Omassa 1+ Nordissa on muuttunut ulkoasu muutenkin. Tainnut tulla jonkun päivityksen myötä. Huomasin vaan eilen.
Jos on käytössä googlen sovellukset, esim puhelin sovellus, niin päivitykset tuli ihan play storen kautta muiden sovelluspäivitysten seassa. Omassa Sonyssa muuttui ainakin puhelin, laskin, kello ja kalenteri sovellusten ulkonäkö näiden myötä.Onko muilla android kännykässä itsekseen muuttunut ulkoasu kun joku soittaa sullepäin? Äitini huomasi Onplus Nordissa joku viikko sitten että miks se on muuttunut noin vaikka itse ei olla mitään päivityksiä käyttöjärjestelmään ladattu. Tästä pari päivää niin huomasin saman omassa Oukitel WP33 Pro androidissa kun mulle soitettiin. En ole mitään päivyksiä itse ladannut tähänkään, on itsekseen yhtenä yönä muuttunut. Outoa.
Myydään itselleni täysin ehjä ja moitteettomassa kunnossa oleva Nintendo Switch Oled pelikonsoli ja 5kpl pelejä.
Kyseiset pelit tulevat tässä: 1. Luigi's manson.
2. Super mario bros.U Deluxe.
3. Mario + Rabbids Kingdom Battle.
4. Super mario odyssey.
5. Mario kart deluxe.
Hinta 100 :a ja Nouto Laukaasta 41340/ tai postitus 10€:a!
(Postikulut ostajalle!)
ayhteydenotot Tekstiviestitse numeroon: 0451088972!!
Paketin Mukana tulee kaikki tarvittavat johdot ja kaapelit jne!
Laite ostettu powerista max 1.5v sitten!
HUOM, Myyn sen takia pois, ku ei vain yksinkertaisesti enää oma vapaa-aika riitä tarpeeks pelaamiseen töideni takia jne..
Kieltämättä hiukan hämärän oloinen myynti-ilmoitus. Mutta mikäpä siinä, jos itselleen laitetta on myymässä.Kaiken muun oudon lisäksi kuvassa oleva switch ei edes ole switch oled. Mielelläni kyl 100e tosta paketista muuten maksais.![]()
Myydään itselleni täysin ehjä ja moitteettomassa kunnossa oleva Nintendo Switch Oled pelikonsoli ja 5kpl pelejä.