Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkShadow
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
osaatteko sanoa mistä tuollaisen joka kuvassa näkyy saa tuli ostettua led valonauha eivät tule mihinkään konsoliin vaan tuomaa tunnelmaa siinä 4 pinniä. mistähän tuommoisen saisi etten mene väärää ostamaan.

Liitetiedostot

• IMG_20251016_174556.jpg
    IMG_20251016_174556.jpg
    849,9 KB · Lukukerrat: 25
  • IMG_20251016_174534.jpg
    IMG_20251016_174534.jpg
    523,4 KB · Lukukerrat: 26
Viimeksi muokattu:
osaatteko sanoa mistä tuollaisen joka kuvassa näkyy saa tuli ostettua led valonauha eivät tule mihinkään konsoliin vaan tuomaa tunnelmaa siinä 4 pinniä. mistähän tuommoisen saisi etten mene väärää ostamaan.

En ehkä ihan ymmärrä, siis pitää olla just mikä kuvas näkyy vai haluat ihan vaan ledinauhaa tunnelmavaloa niin niitähän löytyy class ohlsonnista prismaan ja tyyliin maitokaupastakin löytää ledivalonauhoja luomaan tunnelmaa valomeininkiä.

En ehkä ihan ymmärrä, siis pitää olla just mikä kuvas näkyy vai haluat ihan vaan ledinauhaa tunnelmavaloa niin niitähän löytyy class ohlsonnista prismaan ja tyyliin maitokaupastakin löytää ledivalonauhoja luomaan tunnelmaa valomeininkiä.
Oikeanpuolen kuvassa näkyvät tarvitsen eipä se muuten toimi.

Liitetiedostot

• IMG_20251016_174534_edit_158597782362311.jpg
    IMG_20251016_174534_edit_158597782362311.jpg
    530,8 KB · Lukukerrat: 18
Oikeanpuolen kuvassa näkyvät tarvitsen eipä se muuten toimi.

Nii eli siis ostit ledinauhan mut siel ei tullut mukana tota mötikkä vastaanotinta? En varmaksi osaa sanoa mut veikkaisin silti class ohlssonia ym mitä näitä elektroniikka liikkeitä onkaan, mulla tuli ainakin mukana juuri tuo oikeanpuolen kuvassa näkyvä mötikkä johon se led valonauha liitettiin, jonka jälkeen se led valonauha (itse laitoin telkkarin taakse) laitetaa mihin haluaa ja liitetää se mötikkä siihen led nauhaan, pitäisi olla myös tietenkin se kaukosäädin millä säätää valoja jne.

En nyt ihan varma ole mut eiks noi pitäs tulla ihan ton ledin mukaan vai onko se joku led valonauha jatko-osa kun näitähän voi kai jotenkin jatkaa, en tiie oliko tästä mun viestistä nyt mitään apua mut veikkaan et elektroniikka liikkeet myy noit mötiköitä.

Itse olen joskus noita led-nauhoja ja muita katsellut mutta aina ärsyttänyt se miten näitäkin myydään osina ja äkkiseltään halpa hinta vähintään tuplaantuu kun hankkii edes perusjutut, jotta saa nauhaan valot päälle. Tosin ihan loogista että myydään sitten erikseen kun nuo on laajennettavia, mikä taas on ihan jees juttu.

Ehkä noihin voisi vielä nykyistä selvemmin merkata että mikä on lisäosa ja mikä vaikka aloituspaketti tms. Ellei niissä sitten ole ja muistan asiat ihan väärin. Tosin näitähän on varmaan kymmeniltä eri valmistajilta, joten varmasti löytyy niitä, jotka myy huonoilla tiedoilla. Enkä siis katsellut mistään Temuista tai muista sontalaareista vaan ihan jossain kivijalassa. Olkoonkin että voihan ne sielläkin olla samaa "laatua", riippuen mistä tilattu.

Valitettavasti en osaa auttaa itse asiaan muuten kuin että kannattaa mennä kuvan kanssa kauppaan, jossa noita myydään. Osaavat varmasti auttaa siellä.

Juu tässä tapauksessa ehkä kuvan kanssa kauppaan kyselemään on se varmin tapa. Tosiaan itse ostin class ohlsonista varmaa just jonkun starter packin johon tuli kaukosäädin ja mötikät ym tarvittavat härpäkkeet, ja tosiaan sitä nauhaa sit voi jatkaa juuri noilla jatkoliuskoilla jne. Sekä just se et miljoonaa eri valmistajaa noistakin ledinauhoista jne, nii ehkä varmin tapa sit tosiaan kysellä ihan kivijalka myymälöistä suoraan myyjältä että voitteko auttaa. :rolleyes:

Tuleeko kenelläkään silloin tällöin mieleen että hetkinen, tämä on julkinen keskustelu alusta? Tarkoitan lähinnä sitä että aika monasti tutuksi tulleet nimimerkit pitävät meteliä yllä (positiivisessa mielessä). On kasvattanut mielikuvan ns. konsolifin häröpiiristä jotka täällä sekoilee. Itseni mukaanlukien tietysti.
Mutta tätä meidän mölinää tietysti voipi lukea kuka tahansa kenellä on interwebsit käytössä. Toi joskus saattaa unohtua omalla kohdalla kun tänne lähden sekoilemaan jotain xyz asiaa :D

Mulla tuo julkisuus on jatkuvasti mielessä. Yleensä julkisia foorumeja lukee vähintään kymmeniä kertoja enemmän käyttäjiä kuin niihin kirjoittaa. Lisäksi on nimettömät lurkkerit ja netin loputtomat botit, jotka käyvät läpi keskusteluja. Tämä on nimimerkeillä toimiva foorumi, jota uskallan käyttää, koska minusta ei ole hirveästi tietoa täällä ja luotan ylläpitäjiin. En osallistu omalla nimelläni enää mihinkään nettikeskusteluihin julkisilla alustoilla. Teen sellaista työtä, että en halua olla näkyvissä kaikille ihmisille. Tiedän tapauksia, joissa esimerkiksi poliiseja on vainottu ja heidän perheitään uhkailtu. Osin homma voi olla poliittisestikin motivoitunutta. En itse ole poliisi, mutta työssäni on samanlaisia piirteitä sen suhteen, että joudun säännöllisesti puuttumaan ihmisten perusoikeuksiin. Sellainen tietysti voi kauniisti sanottuna ketuttaa "asiakkaita".

No siksi nimimerkit. Itse en ole ikinä tykännyt nykyisen somen tavasta olla joka paikassa omalla nimellä. Minulle opetettiin että netissä ei omia tietoja jaeta. Sitten tuli aika kun netissä oli tiedot nimeä ja osoitetta myöten näkyvillä kaikille. Onneksi nyt menty edes vähän taas järkevämpään suuntaan.

Eikä itsellä nimimerkin takana oleminen ole ikinä ollut sitä että käyttäytyisin epäasiallisesti. Minulle nimimerkkikin on kuitenkin osa omaa identiteettiä, jota ei halua oman nimensä tapaan "liata".

Nimimerkki myös mahdollistaa sen, ettei tarvitse pelätä että joku suuttuu jostain niin pahasti että käy katsomassa netistä kuvat ja vastaan tullessa pistelee nyrkillä turpaan. Ehkä epätodennäköinen skenaario mutta onhan sitä pahempaakin tapahtunut.

Sitten vielä se, että ei omalla nimellä kirjoittelukaan ole porukkaa hillinnyt. Siellä on ihan älytöntä juttua mitä porukka kirjoittelee ihan omalla nimellään. Ja sitten tietysti feikkinimet päälle.

Kaipaan aikaa kun netti oli jotenkin viattomampi ja huolettomampi paikka vaikka toki siellä aina myös ne ikävät puolet onkin olleet olemassa.

Onko muut huomanneet että (pika)ruopaikkojen limukoneissa normi kokiksen maku olisi jotenki muuttunut tässä viimeisen... vuoden(?) aikana? Ja siis kaupasta jos ostaa niin kokis maistuu samalle mitä aiemminkin. Mutta joku sellainen etova sivumaku niissä hanasta otettavissa nykyään on. Kukaan kaveri ei vain tunnu tätä huomaavan...? En itseasiassa osaa sanoa koskeeko tämä VAIN kokista, kun sokerillisena ainoa mitä niissä tulee otettua. Toki nykyään se jää yleensä juomatta tästä syystä, että varmaan olisi sama joku vissy siihen kylkeen sitten ottaa o_O

Ylös Bottom