Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysy mitä vain -ketju

Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Tosiaan siis olisi tarkoitus ostaa pöytäkäyttöön, eli siis tuumia reilusti. Ja hinta-haitarin suhteen, liikkelle lähetään tonnista (1000€).

Miksi sitten läppäri, jos menee pääasiassa pöytäkäyttöön? Satunnaisessa kanniskelussa iso läppäri on niin kolho, että muutaman kerran jälkeen sitä ei kanna mukanaan mihinkään.

Jos taas ei halua isoa koteloa, niin nykyään on jo ihan näpsäkkiä näytön sisään pakattuja tietokoneita. iMacit nyt selvimpinä ja HP:llakin taitaa olla ihan päteviä laitteita. Päivitettävyyttä ei sitten välttämättä juurikaan ole, mutta sama pulma on läppäreissäkin.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

En kyllä itse sijoittaisi tonnia jos tarkotuksena ei ole pelata tai raskaiden ohjelmien käyttö. Ja kuten edellä sanottua, jos tulee vain ja ainoastaan pöytäkäyttöön niin pöytäkone pesee läppärit joka hintaluokassa 100-0. Tässä varmasti pätevä tonnin läppäri isohkolla ruudulla. Tosin tehoja on mun mielestä liialti "vain nettiselailuun". Tietysti jos rahaa riittää ja haluat olla hip niin kokeile sitä Macia ;)
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Tota tota tuolla intin puolella tuli tuo olkapää telottua. Lääkäri siellä sanoi että leikattava on. Kuitenkin silloin oli TJ niin pieni, että laittoi omani paikkakunnalle lähetteen. Eilen vihdoin tuli kirje kirurgian poliklinikkaan lekurille ja mietityttää että aikovatko heti leikellä vai tutkia tarkemmin ennen kuin otetaan lihaleikkuri käyttöön. Kirjeen mukana tuli 5 eri lappua jossa parissa kysellään kaikenmaailman tietoja terveydestäni jne. Yhdessä on hintoja kirurgisesta toimenpiteestä sun muuta.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Saavatko Virossa taksikuskit päättää omat hintansa? Kattelin siellä taksien hintoja, 55snt/km aina 5£/km asti. Tuo 5€/km on selvästikkin turistien vedätykseen, kilometriä pidemmäksi jos meinaa mennä niin maksaa hunajaa ja mansikkaa se kyyti. Ja sekin auto oli joku paska mersu.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Saavatko Virossa taksikuskit päättää omat hintansa? Kattelin siellä taksien hintoja, 55snt/km aina 5£/km asti. Tuo 5€/km on selvästikkin turistien vedätykseen, kilometriä pidemmäksi jos meinaa mennä niin maksaa hunajaa ja mansikkaa se kyyti. Ja sekin auto oli joku paska mersu.

Kannattaa etenkin Virossa sopia matkan hinta etukäteen, jolloin ei tule kenellekään ikäviä yllätyksiä. Lisäksi mahdolliset maisemareitit ja muut ylimääräiset kilometrit jää ajamatta. Suhteellisen edullisesti ainakin itse olen lahden eteläpuolin taksilla matkannut.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kumpi näytönohjain on parempi. Nvidia Geforce GT 555m vai Nvidia Geforce GT 630m molemmat siis 2gb muistilla.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Tuo Nvidia Geforce GT 555m pitäisi olla nopeampi pelikäytössä. Oletko kenties kannettavaa hommaamassa?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kannattaa etenkin Virossa sopia matkan hinta etukäteen, jolloin ei tule kenellekään ikäviä yllätyksiä. Lisäksi mahdolliset maisemareitit ja muut ylimääräiset kilometrit jää ajamatta. Suhteellisen edullisesti ainakin itse olen lahden eteläpuolin taksilla matkannut.

Joo, ei ainakaan tällä kertaa kiertäneet koko kaupunkia, no, oletetaan että saavat päättää itse mitä veloittavat, Tallink Spa:n pihalla väijyi yksi taksikuski 6,5€ alotushinnalla ja 5,5€ kilometrihinnalla turisteja. Tallink taksit ainakin olivat halpoja.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Tota tota tuolla intin puolella tuli tuo olkapää telottua. Lääkäri siellä sanoi että leikattava on. Kuitenkin silloin oli TJ niin pieni, että laittoi omani paikkakunnalle lähetteen. Eilen vihdoin tuli kirje kirurgian poliklinikkaan lekurille ja mietityttää että aikovatko heti leikellä vai tutkia tarkemmin ennen kuin otetaan lihaleikkuri käyttöön. Kirjeen mukana tuli 5 eri lappua jossa parissa kysellään kaikenmaailman tietoja terveydestäni jne. Yhdessä on hintoja kirurgisesta toimenpiteestä sun muuta.

Kysy mitä vaan - ketjussa kun ollaan, niin on ihan pakko nyt varmistaa: Mikä se sun kysymys olikaan?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Kysy mitä vaan - ketjussa kun ollaan, niin on ihan pakko nyt varmistaa: Mikä se sun kysymys olikaan?

Heh vähän huonosti ilmaistu siis onko kellään kokemuksia noista kirurgisista lähetteistä. Eli onko heti leikkaus tulossa vai vieläkö keskustellaan lekurin kanssa eri vaihtoehdoista.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Heh vähän huonosti ilmaistu siis onko kellään kokemuksia noista kirurgisista lähetteistä. Eli onko heti leikkaus tulossa vai vieläkö keskustellaan lekurin kanssa eri vaihtoehdoista.

Yleensä ennen mitään leikkausta tulee lappu jossa kehotetaan olemaan syömättä ja juomatta ennen leikkausta joten enpä usko että ekalla kerralla leikataan vaan että lääkäri ensin tutkii ja seuraavalla kerralla leikkaus. Ja tietääkseni ennen kaikkia leikkauksia käydään sen lekurin tutkittavana ennen leikkausta, ainakin näin mulle on aina ollu.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Tuo Nvidia Geforce GT 555m pitäisi olla nopeampi pelikäytössä. Oletko kenties kannettavaa hommaamassa?

Joo kannettavaa olen hommaamassa. Asuksen noita viihde-kannettavia on tullu kattottua ja niissä ei taida ainakaan vielä olla prempia näyttiksiä kuin tuo GT 555M. MSI kannettaviakin olen kattonut mutta omasta mielesä ne on rumia vaikka prempi näytönohjain niistä löytyy ja muutenkin voi olla ehkä vähän parempia. Mutta ne oranssit valot mitä niissä joissakin kannettavien reunoissa on niin on omasta mielestä todella rumat.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Saavatko Virossa taksikuskit päättää omat hintansa? Kattelin siellä taksien hintoja, 55snt/km aina 5£/km asti. Tuo 5€/km on selvästikkin turistien vedätykseen, kilometriä pidemmäksi jos meinaa mennä niin maksaa hunajaa ja mansikkaa se kyyti. Ja sekin auto oli joku paska mersu.

Melkeinpä järkevin on käyttää niitä keltasia Tallinkin takseja.
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Tietääkö joku onko xboxille tänä vuonna tulossa jotain hyviä yksinoikeus pelejä?
 
Vastaus: Kysy mitä vain -ketju

Osaiskohan joku auttaa. Konsolifin näyttää tältä:http://koti.mbnet.fi/pro-saba/kuva1.jpg http://koti.mbnet.fi/pro-saba/kuva2.jpg Ja tämä kommentinkirjoitus -sivu vasta nurinkurinen onkin, huh... Käytössä siis uusin versio Operasta, turbo ei päällä. Cookiesin tai sivuhistorian poisto ei auta. Myöskään selaimen uudelleen käynnistys ei auta. Toisilla selaimilla toimii hyvin, eikä muilla sivuilla ole ongelmia.

Vois olla hyvinkin Operan sivuasetuksista kyse, ja niitä asetuksiahan riittää. Eli tuosta Opera-nappulasta (vasemmasta yläkulmasta) valikkoon, sieltä Page ja sitten Styles (tai vastaavat suomeksi). Jostain syystä ainakin itselläni pitää olla 'Author mode' päällä eikä tuo paljon loogisempi valinta 'User mode'. Lisää asetuksia löytyy kun klikkaa oikealla napilla sivua ja sitten 'Edit site preferences' (muistaakseni 'Sivustokohtaiset asetukset').
 
Ylös Bottom