Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kysymyksiä PSP:stä!

Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Miks ps3:lle ei ole tehty sitten samoin niin jäis kaikilla sharet pois ja sony sais massii?
Koska PS3:lla voi luoda useita eri pelaajaprofiileita, joista jokaisella voi olla oma PSN-tunnus, voi samalla konsolilla olla useita eri aktivointeja. PSP:tä ei koskaan suunniteltu tällaiseksi. Siksi.
 
hommasin tänään psp go:n mut en tajuu sitä päivitys juttuu ku siin kestää niin kauan.:confused:

Edit: sain homman ladattuu mut ku latasin psn storesta sen psp go teeman mis tulee 10 peliä mukana ni siin sanottiin et se koodi mikä tulee sähköpostin kautta kesstää tulla 1-30 päivää. onks kellä hajuakaa et kestääks sen tulemises yleensä just se 30 päivää va joku 1-5 päivää??
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

hommasin tänään psp go:n mut en tajuu sitä päivitys juttuu ku siin kestää niin kauan.:confused:
Päivityksen lataus riippuu nettiyhteytesi nopeudesta. Sen lisäksi varsinaisen asennus vie pari minuuttia.

onks kellä hajuakaa et kestääks sen tulemises yleensä just se 30 päivää va joku 1-5 päivää??
Se kestää sen 1-30 päivää. Toiset ovat saaneet nopeammin, toiset hitaammin. Joillain on mennyt jopa yli 30 päivää. Jos näin pääsee käymään, ole yhteydessä Nordisk Filmin viralliseen PlayStation-tukeen. Yhteystiedot alla.

Q: Miten voin ottaa yhteyttä Nordisk Filmiin?
A: Lähetä sähköpostia osoitteeseen fi-hotline <ät> nordiskfilm.com. Asiakastuen numero on 0600 - 411 911 (arkisin klo 12-18). Puhelu maksaa 0,79 /min + pvm.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Pojalle tuli hankittua Pspgo pukinkonttiin joka ois viikonlopun aikana tarkotus viritellä kuntoon. Sivuja kun selailin niin huomasin että psp:llä voi olla vaan yksi käyttäjätunnus.
Itselläni on ps3 tunnus ja siinä myös plussa, pojalla ei tunnusta löydy.

Joten pitääkö tuonne psp:lle kirjautua pelkästään minun tunnuksilla jos haluaa noi plussa edut käyttöön. Vai onko mahdollista saada pojalle omat tunnukset ja plussa edut hyödynetyä.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Kiitokset nopeasta vastauksesta.

Eli samalla minun masteri/visa tiedot taitaa jäädä sinne storeen, ellen niitä käy käsin poistamassa. Tätä kysellään ihan vaan varmuuden vuoksi että ei tule ylläriä jos vekotin sattuu häviämään;)

10 pelin tarjoukseenhan tuo ei vaikuta vaikka rekisteröidään se minun tunnuksilla?
 
Eli samalla minun masteri/visa tiedot taitaa jäädä sinne storeen, ellen niitä käy käsin poistamassa.
Oletuksena PSN-tunnuksen salasanaa kysellään myös PSP:llä joka kerta erikseen. Luottokorttitiedot sun muut ovat PSN:n palvelimilla, ei itse konsolissa, joten ilman salasanaa ei pääse edes Storeen.

Siinä mielessä korttitietojen poisto on turhaa. Jos et halua jälkikasvun itse käyttävän esim. Storea, älä anna salasanaasi. :)

10 pelin tarjoukseenhan tuo ei vaikuta vaikka rekisteröidään se minun tunnuksilla?
Vaikuttaa sen verran, että PSP:n pitää olla aktivoitu sille tunnukselle, jolla tarjouspelit on ladattu. Eli jos lataat PSPgo-tarjousteeman ja pelit omalla tunnuksellasi, on sitä sitten PSP:ssä käytettävä. Muuten ei ilmaispelit edes käynnisty.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Kaveri latasi omalla PSPllänsä pelin, storesta omilla tunnuksilla. Eli onko mahdollista että lataisimme minun pspllä hänen tunnuksilla minun psplle ilmaiseksi tämän pelin niin että se toimisi molemissa koneissa?

Toivottavasti saitte selvää! :)
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Kaveri latasi omalla PSPllänsä pelin, storesta omilla tunnuksilla. Eli onko mahdollista että lataisimme minun pspllä hänen tunnuksilla minun psplle ilmaiseksi tämän pelin niin että se toimisi molemissa koneissa?
On, mutta jos PSP:lläsi on ladattu jotain matskua omalla tunnuksellasi, ne lakkaavat toimimasta. PSP:llä voi olla käytössä aina vain yksi PSN-tunnus.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Kaveri latasi omalla PSPllänsä pelin, storesta omilla tunnuksilla. Eli onko mahdollista että lataisimme minun pspllä hänen tunnuksilla minun psplle ilmaiseksi tämän pelin niin että se toimisi molemissa koneissa?

Peli toimii ainoastaan silloin, kun kaverisi tunnus on käytössä. Ette pysty siis tekemään niin, että kaverisi tunnareilla ladataan peli, jota sinä yrität sitten omalla tunnuksellasi pelata. Ei toimi, ei.
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Nyt hieman typerä kysymys... Voiko PSP:n 2000-mallilla pelata moninpelejä netissä, ja jos voi niin mitä siihen tarvitsee?
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Voiko PSP:llä yhdistää jenkkistoren ja EU:n? Eli jos olen kirjautunut omalla EU-tunnuksilla PSP:hen ja ladannut pelin Media Gon kautta jenkkistoresta, toimiiko?
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Voiko PSP:llä yhdistää jenkkistoren ja EU:n? Eli jos olen kirjautunut omalla EU-tunnuksilla PSP:hen ja ladannut pelin Media Gon kautta jenkkistoresta, toimiiko?
Ei toimi. PSP:si voi olla aktivoituna vain yhdelle PSN-tunnukselle kerrallaan.
 
Auttakaa tyhmää hädässä ja kiireessä. Eli olisin ostamassa käytettyä PSP Go:ta, ja mukana olisi tulossa muutama valmiiksi ostettu peli. Eli kysymys kuuluu; kun teen koneelle omat tunnukset, voinko pelata kyseisiä pelejä omilla tunnuksillani? On varmaan joku kysynyt aikaisemminkin, mutta en nyt ehdi etsimään... Armahda minua TT-k, äläkä rankaise :D
 
Vastaus: Kysymyksiä PSP:stä!

Eli kysymys kuuluu; kun teen koneelle omat tunnukset, voinko pelata kyseisiä pelejä omilla tunnuksillani? On varmaan joku kysynyt aikaisemminkin, mutta en nyt ehdi etsimään...
Vai et ehdi etsimään... Laskeskelin, että samaa asiaa on kysytty viimeisen 20 kysymyksen aikana kolme kertaa hieman eri sanamuodoin. :p

Eli voit pelata siihen asti, että ensimmäisen kerran lataat Storesta jonkin aktivointia vaativan tuotteen (esim. demon, DLC:n tai kokonaisen pelin) (tai muuten vaan aktivoit laitteen omalle PSN-tunnuksellesi). Sen jälkeen kun PSPgo on aktivoitu PSN-tunnuksellesi, aiemman omistajan PSN-tunnuksella hankitut pelit lakkaavat toimimasta.
 
Ylös Bottom