Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

L.A. Noire

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

Tyhmä kysymys: mitenköhän voi keskeyttää tehtävän, joka kuuluu pääjuoneen, jos haluaa tehdä jotain muuta välillä? Ainakin tähän mennessä (5. tehtävä nyt menossa) uusi tehtävä on alkanut aina heti edellisen perään.
Eipä niissä mitään aikaa oteta (paitsi joissain tehtävissä saa aikaan erilaisia tilanteita, mitä aiemmin ravaat paikalle), joten senkus kruisailet ympäri kaupunkia. Myös "Free Roam" -moodissa (Cases ja sieltä valitset jonkun Deskin ja alhaalla se free roam vaihtoehto) pääset rullailemaan esim. kadulla tapahtuvien rikosten tai filmirullien perässä ilman, että taustalla pyörii juonitehtäviä.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

Kätevä tuolla Rockstar Social Clubissa oleva interaktiivinen kartta, josta näkee kaikkien landmarkkien, filmikelojen yms. sijainnit sekä vieläpä vihjeineen päivineen. Ja sitten se kartta päivittyy melko nopeasti, kun löydät pelissä jotain (muistaa vaan painaa ylhäältä, että selain päivittää sivun). Kätevää. :)
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

On tämä kyllä hieno peli. Nyt about 6tuntia takana ja viimeisimpänä tehtävänä suoritin
The Golden Butterfly -casen (taisi olla toinen murhatehtävä)
Kaikki tuohon asti on menny 4-5 tähdellä ja tuntuneet tosi helpolta.

Tuokin tehtävä (minkä viimeisenä suoritin) tuntui tosi helpolta ja kaikki meni suurinpiirtein niinkuin pitikin, tosin muutaman väärän vaihtoehdon otin kuulusteluissa. Lopputulos oli vaivaiset 2 tähteä. En tiedä mikä meni pieleen... ehkä

Syytin vaimon miestä liian hätäisesti kun vaihtoehtona olisi ollut jatkaa tutkimista... niin se varmaan oli, taisin syyttää liian heppoisin perustein ja passitin telkien taakse. Olisi ehkä pitänyt heidän lasta tai jotain käydä kuulustelemassa uudestaan... en tiedä...
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

...Tuokin tehtävä (minkä viimeisenä suoritin) tuntui tosi helpolta ja kaikki meni suurinpiirtein niinkuin pitikin, tosin muutaman väärän vaihtoehdon otin kuulusteluissa. Lopputulos oli vaivaiset 2 tähteä. En tiedä mikä meni pieleen... ehkä

...

Jos kaikki menee täydellisesti eli saisit 5 tähteä, mutta sitten laitatkin (pelin mielestä) väärän tyypin vankilaan, tippuu tähdet 3:een. Ja nyt kun nähtävästi vielä missasit joitain haastatteluja/todisteita, lähti siitä vielä yksi tähti, eli sait vain 2 tähteä.

Ja onhan sulla asetuksista kaikki avut poissa päältä, jos tuntuu liian helpolta? Itse menin ensin pelin läpi ilman mitään apuja ja keskiarvolta sain kaikista keisseistä noin neljä tähteä. Nyt kun menin uudestaan useita keissejä kaikki avut päällä (jotta löydän loput todisteet yms. trophyjä varten), niin tää tuntuu aivan uskomattoman helpolta. Siihen vielä Intuition-pisteellä saatava "Show all clues", niin on elämä helppoa.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

On mulla avut pois päältä... voi olla että nuo ensimmäiset vaan loksahti kohdalleen ja siksi niistä tuli 4 tähteä ja ydestä 5.

Eli taisin olla vähän liian innokas passittamaan kaverin putkaan...
 
Vastaus: L.A. Noire [X360]

Kyllä mulla toimii normaalisti:)

Joo toi casetrackkeri nollaantuu siis kun "replayaa" noita kertaalleen jo pelattuja tehtäviä. Eli toimii moitteetta muuten joten ei ihmekään...

Autometsästys käynnissä, eilen alkoi jo 19kpl puuttui pelin läpäisyn jälkeen. Randomilla pari talteen (haha), ja tarkasti etsien lukumäärä tippui yhdeksään. Nyt vaan ilmeisesti saa pelata tehtäviä uudelleen läpi, että tietyt ajopelit esiintyy?? Voi kerpele oikeesti mitä paskaa. Ja mikä parasta, jos auto esiintyykin freeroamissa, joutuu kaikki stnan deskit (freeroamit) käymään läpi! Hyvä pojat, hienoja keräilypaskoja! Pelit olisi liiankin täydellisiä ilman näitä.
 
Vastaus: L.A. Noire [X360]

Hyvä pojat, hienoja keräilypaskoja! Pelit olisi liiankin täydellisiä ilman näitä.
Ei kai niitä nyt ole pakko sentään kerätä, jos ei halua? :) Huonojakin keräilyesimerkkejä on, kuten Alan Waken termot, jotka oikeasti häiritsevät, mutta tämä autojen keräily on keräilyä järkevämmästä päästä. Pelintekijät vain toivovat, että mahdollisimman moni käy kaarat läpi, kun he ovat ne vaivalla mallintaneet.
 
Vastaus: L.A. Noire [X360]

Ei kai niitä nyt ole pakko sentään kerätä, jos ei halua? :) Huonojakin keräilyesimerkkejä on, kuten Alan Waken termot, jotka oikeasti häiritsevät, mutta tämä autojen keräily on keräilyä järkevämmästä päästä. Pelintekijät vain toivovat, että mahdollisimman moni käy kaarat läpi, kun he ovat ne vaivalla mallintaneet.

Hehee, call me achihunter. No ei kai, mutta jos ite vietän jonkun pelin parissa 30-40h, niin aika paljon siitä tulee sitten pelailtua kaikki mahdollinenkin (pl. DA2). ;)

Ehkä jotenkin mun silmät ei jaksa erottaa ihmeemmin näitä kaikkia autoja. Hiljaakin kun ajelee, niin jotenkin kaikki näyttää samalta. Tai no ei ihan samalta, mutta junou. :o
Jonkun kaaran kohdalla vois miettiä, että tarviiko olla viisi erilaista mallinnusta, vai olisko yks piisannut jo.

Lähinnä etukäteen mua nakersi se, että luulin noiden tiettyjen autojen esiintyvän VAIN street caseissa / caseissa. Tai näin annettiin monella saitilla ymmärtää. Muutamat toki joutui niistä poimimaan, mutta esiintymiset ei ollutkaan autoilla niin absoluuttisia mitä antoi ymmärtää. Eli parempi vain olisi pitää silmät auki ja ajella kuin systemaattisesti ja jääräpäisesti jyrätä jotain tiettyä aluetta/esiintymisalueita/pysäköintipaikkoja minkä joku Geoff ja Girljack on jossain elämää paskemmassa videossaan neuvonut kaikessa viisaudessaan* (näin karkeasti ilmaistuna). Jokin auto, mikä piti löytyä harvinaisesti jostain tietyltä alueelta löytyikin toiselta puolelta karttaa ja pysäköitynä randomisti. Nimim. yhtä autoa uupuu.

E: Kaikki löytyi vihdoin.

* Mm. yksi hauska floppi muistuu mieleen opastusvideosta "chainsmoker" @ The Saboteur. Jätkät neuvoi jättämään idlen päälle ja Seanin tupakoimaan ja achin saaminen vaatii yli 100h sitä. :D (achievementhunter)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

Pitääkö tässä miettiä itse näitä keissejä vai ohjaako peli kokonaan kaiken? Mulla on vähän siinä ja siinä, et ostaisinko tän pelin huomenna.. Ja jos ostan tän pelin, niin tarkoitus olis vetää ilman mitään apuja. Ehkä eniten tältä peliltä toivoisin juuri sitä, että ite pitäis siis pähkäillä juttuja pelissä eikä kaikki olis niin helppoa ja nopeaa. Entä onko kieli hankalaa vai helppoa seurata. Ite oon ihan hyvä enkussa (lukiossa kaseja), mutta tekstiä on vähän vaikea ymmärtää, jos on paljon vaikeita sanoja. Jos tää peli on liian helppo ja keissien selvittelyyn ei tarvitse käyttää omaa päätä juuri ollenkaan, niin ostan suosiolla jonkun toisen pelin. :cool:
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

Pitääkö tässä miettiä itse näitä keissejä vai ohjaako peli kokonaan kaiken? Mulla on vähän siinä ja siinä, et ostaisinko tän pelin huomenna.. Ja jos ostan tän pelin, niin tarkoitus olis vetää ilman mitään apuja. Ehkä eniten tältä peliltä toivoisin juuri sitä, että ite pitäis siis pähkäillä juttuja pelissä eikä kaikki olis niin helppoa ja nopeaa. Entä onko kieli hankalaa vai helppoa seurata. Ite oon ihan hyvä enkussa (lukiossa kaseja), mutta tekstiä on vähän vaikea ymmärtää, jos on paljon vaikeita sanoja. Jos tää peli on liian helppo ja keissien selvittelyyn ei tarvitse käyttää omaa päätä juuri ollenkaan, niin ostan suosiolla jonkun toisen pelin. :cool:
Omasta mielestäni vaikeintä tässä on päätellä, et puhuuko tyyppi totta vai palturia.. kieli on yleisesti aika helppoa, jokunen tyyppi vääntää kyl aika jännällä "murteella". Harvoin joutuu kunnolla miettimään ja silloin jos joutuu ja ei millään keksi taitaa peli antaa ratkaisun ilmaiseksi. Nähtävästi keissejä ei voi niin pahasti ryssiä, että peli loppuisi siihen.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

Omasta mielestäni vaikeintä tässä on päätellä, et puhuuko tyyppi totta vai palturia..

Totuuden/valheen ero on minusta tehty liian helpoksi päätellä ja kaikki pelin epäillyt ovat kyllä maailman huonoimpien näyttelijöiden joukossa. Mutta se, että onko oikea vastaus doubt vai lie, onkin jo vähän kinkkisempi. Toisaalta tehtävät ratkeavat vaikka arvaisi kaiken väärin, niin eipä tuolla ole väliäkään.

Loppupuolella ollaan menossa ja seiska mun kohdalla tuntuu oikeimmalta arvosanalta.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

Loppupuolella ollaan menossa ja seiska mun kohdalla tuntuu oikeimmalta arvosanalta.

Ainakin omalla kohdalla arvosanaksi annan täyden kympin :)
Olihan tässä pieniä vikoja, mutta Los Angeles on niin törkeen hyvin tehty peliin että tekee vielä pelin läpäisyn jälkeen lähteä ajalemaan ja samalla katselemaan maisemia.
Myös tarinakin oli hyvä vaikka välillä Phelps osasi olla aika "erikoinen" :D

YouTube - ‪E3 2011 Machinima Coverage - Machinima Respawn E3 2011 LA Noire Landmark Tour Part 1 w/ Sark, Hutch & Seananners‬‏
 
Vastaus: L.A. Noire [X360]

Hei, Valaistakaan nyt minua, että miten tää levynvaihto oikein onnistuu :eek:

Kun xbox360 ja L.A. Noire osto olisi edessäpäin, niiin kertokaa?

Ja oliko xbox360 levyn asentaminen kiintolevylle?:cool:

Anteeksi pieni muotoinen offtopic
 
Vastaus: L.A. Noire [X360]

Viellä yks juttu tuli mieleen, että voiko viimeisessä levyssä, mennä siihen 100%, eli kerätä kaikki autot jne... vai onks siinäkin pakko vaehtaa levyä? :D

Kiitoksia vastauksista:cool:

Toivottavasti ei mennyt liian sekavaksi toi kysymys :)
 
Vastaus: L.A. Noire [X360]

Viellä yks juttu tuli mieleen, että voiko viimeisessä levyssä, mennä siihen 100%, eli kerätä kaikki autot jne... vai onks siinäkin pakko vaehtaa levyä? :D
Pitää vaihtaa levyä, jos haluat pelata muitakin kuin loppupään tehtäviä uudestaan.
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

Pitääkö tässä miettiä itse näitä keissejä vai ohjaako peli kokonaan kaiken? Mulla on vähän siinä ja siinä, et ostaisinko tän pelin huomenna.. Ja jos ostan tän pelin, niin tarkoitus olis vetää ilman mitään apuja. Ehkä eniten tältä peliltä toivoisin juuri sitä, että ite pitäis siis pähkäillä juttuja pelissä eikä kaikki olis niin helppoa ja nopeaa. Entä onko kieli hankalaa vai helppoa seurata. Ite oon ihan hyvä enkussa (lukiossa kaseja), mutta tekstiä on vähän vaikea ymmärtää, jos on paljon vaikeita sanoja. Jos tää peli on liian helppo ja keissien selvittelyyn ei tarvitse käyttää omaa päätä juuri ollenkaan, niin ostan suosiolla jonkun toisen pelin. :cool:

Lukion 8-tason enkulla kyllä pärjää helposti. Kannattaa ostaa tää peli. Kyllä noissa kuulusteluissa tulee aina semmonen onnistumisen tunne, kun saa useita melko kinkkisiäkin kysymyksiä oikein peräjälkeen ja osaa käyttää oikeita todisteita. Kädestä ohjataan melko rankasti, eli keissejä ei voi feilata kokonaan, mutta kyllä tässä saa omaa järkeäkin käyttää ruhtinaallisesti (verrattaessa muihin peleihin).
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

L.A. Noire on saanut aika vaivihkaa v1.02-päivityksen, joka korjaa pieniä ongelmia.

Implemented a handful of physics changes to prevent floating, falling and traveling outside the map
Improved crash handling
Fixed an issue where a clean installation interrupted by a Title Update would still show a "game data is corrupt and is being repaired" message (PS3 only)
Fixed an issue that prevented players from getting beyond Rank 19 in certain instances
Fixed an issue where case objectives might not appear in the notebook after replaying cases

Lähde: Rockstar
 
Vastaus: L.A. Noire [PS3]

Lukion 8-tason enkulla kyllä pärjää helposti. Kannattaa ostaa tää peli.
Ja kyllä pärjää myös yläaste 6 ja amis 3 (1-5) enkullakin, oikein loistavasti, tosin työn puolesta englanti parantunut rutkasti.
Kannattaa kyllä ehdottomasti ostaa, itse mietin pitkään ostaako vai eikö ostaa. Perjantaina hain ja nyt pienillä ilta pelailuilla lvl7 - mission nimee en muista mihin jäin.
 
Ylös Bottom