Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

L.A. Noire

Vastaus: L.A. Noire [Hype]

Rstarin maine sandbokseissa on sitä luokkaa, että varmasti fiman tärkeimmät kaverit on projektissa mukana.

Niin tai varmasti ainakin koitetaan peliä mainostaa sitä Rockstarin maineella. Hype/nimi myy, jne. Tuosta lainauksesta nyt voisi hyvinkin olettaa että jos puhutaan "high level personel", niin tarkoitetaan lähinnä sitä tuottaja-puolta, eikä mitään varsinaisia pelin kehittäjiä tms.

Mielestäni peliä parempi arvioina ihan pelinä, eikä sen mukaan kuka sen kehittää tai julkaisee.

Trailereista voisi ainakin päätellä että kasvoanimaatio on parasta melkeinpä(ellei olekkin) mitä olen nähnyt videopeleissä/peleissä yleensäkkään. Itsekkin kyllä toivon hyvää peliä ja kiinnostaa miten saatu poliisipuoli mukaan peliin.
 
Vastaus: L.A. Noire [Hype]

Niin tai varmasti ainakin koitetaan peliä mainostaa sitä Rockstarin maineella. Hype/nimi myy, jne. Tuosta lainauksesta nyt voisi hyvinkin olettaa että jos puhutaan "high level personel", niin tarkoitetaan lähinnä sitä tuottaja-puolta, eikä mitään varsinaisia pelin kehittäjiä tms.

Mielestäni peliä parempi arvioina ihan pelinä, eikä sen mukaan kuka sen kehittää tai julkaisee.

Trailereista voisi ainakin päätellä että kasvoanimaatio on parasta melkeinpä(ellei olekkin) mitä olen nähnyt videopeleissä/peleissä yleensäkkään. Itsekkin kyllä toivon hyvää peliä ja kiinnostaa miten saatu poliisipuoli mukaan peliin.

Koska nyt olen tällainen totuuden torvi, niin huomautan tähän väliin, että vaikka kasvoanimaatio vaikuttaakin mullistavalta, niin kuvien ja trailerin perusteella itse grafiikat eivät ole kovinkaan realistisia, mikä voi tehdä hallaa näin "elokuvamaiselle" pelille. Esim. Red Dead Redemption on paljon paremman näköinen, tämä näyttää melkein GTA IV:ltä.

Ja edellinen kappale oli vain huomautus, ei tarvitse tulla haastamaan riitaa.
 
Vastaus: L.A. Noire [Hype]

Koska nyt olen tällainen totuuden torvi, niin huomautan tähän väliin, että vaikka kasvoanimaatio vaikuttaakin mullistavalta, niin kuvien ja trailerin perusteella itse grafiikat eivät ole kovinkaan realistisia, mikä voi tehdä hallaa näin "elokuvamaiselle" pelille. Esim. Red Dead Redemption on paljon paremman näköinen, tämä näyttää melkein GTA IV:ltä.

Ja edellinen kappale oli vain huomautus, ei tarvitse tulla haastamaan riitaa.


Mutta Red Dead Redemptionin maisemat ei syöny sinällään tehoa koneelta, ja kyl sielläki esim kalliot oli aika järkyttävän näkösiä. Eikä kylien grafiikoissa ollut mitään niin ihmeellistä ja yksityiskohtaista. Itse en ainakaan RDR:n grafiikoita pitänyt mitenkään "merkkipaaluna", josta muiden pitäisi ottaa mallia.

Kyllä tämä L.A. Noire näyttää aivan tajuttoman hyvälle.
 
Vastaus: L.A. Noire [Hype]

Mutta Red Dead Redemptionin maisemat ei syöny sinällään tehoa koneelta, ja kyl sielläki esim kalliot oli aika järkyttävän näkösiä. Eikä kylien grafiikoissa ollut mitään niin ihmeellistä ja yksityiskohtaista. Itse en ainakaan RDR:n grafiikoita pitänyt mitenkään "merkkipaaluna", josta muiden pitäisi ottaa mallia.

Kyllä tämä L.A. Noire näyttää aivan tajuttoman hyvälle.

Veikkaan, että RDR:kin näytti sinusta "tajuttoman hyvälle" ennen kuin pääsit sitä pelaamaan.

Noh, sinä sentään välität grafiikoista, mikä on erittäin ilahduttavaa. Minusta pelit tarvitsevat enemmän grafiikkanörttejä, grafiikathan se tärkein osa pelistä ovat(en ole ainoa, joka on tätä mieltä(jos olen tätä mieltä)). Jatka samalla linjalla, niin hyvä tulee!

Jos L.A Noire ei tule parantamaan grafiikkojaan merkittävästi TAI sen metacritics-keskiarvo ei ylitä lukua 87, en osta peliä.
 
Vastaus: L.A. Noire [Hype]

No siis grafiikat ei todellakaan merkitse sitä ettenkö peliä ostais..(esim wrc 2010 hyvä esimerkki.).

RDR oli "tajuttoman hienon näköistä" kun esim meni sinne lakeuksille katsomaan auringonnousua, mutta ei se itse grafiikka ollut mullistavaa.

Tässäkin pelissä on ihan muut asiat ekana mielessä kuin grafiikka. Grafiikka on keskivertoa parempaa, ei mullistavaa, mutta juuri nuo kasvojen liikkeet, ja se, että näyttelijöiden naamat on suoraan pelissä uuden tekniikan avulla, joten se on se "the juttu" tossa tekniikan puolella. Itse peli sitten näyttää mitä sillä on tarjottavana tarinan ja pelattavuuden osalta.
 
Vastaus: L.A. Noire [Hype]

No siis grafiikat ei todellakaan merkitse sitä ettenkö peliä ostais..(esim wrc 2010 hyvä esimerkki.).

RDR oli "tajuttoman hienon näköistä" kun esim meni sinne lakeuksille katsomaan auringonnousua, mutta ei se itse grafiikka ollut mullistavaa.

Tässäkin pelissä on ihan muut asiat ekana mielessä kuin grafiikka. Grafiikka on keskivertoa parempaa, ei mullistavaa, mutta juuri nuo kasvojen liikkeet, ja se, että näyttelijöiden naamat on suoraan pelissä uuden tekniikan avulla, joten se on se "the juttu" tossa tekniikan puolella. Itse peli sitten näyttää mitä sillä on tarjottavana tarinan ja pelattavuuden osalta.

Ööö... what? Myönnettäköön, että monet pelit ostan ihan muista syistä, mutta kamoon mään, grafiikka on tärkeämpi kuin itse peli(ehkä, usein, en lupaa)! Uncharted 2 was all about graphics!

Odoan tältä Uncharted 2:sen veroisia graffoja, täydellistä frameratea jne. Pelattavaa vähintään 50 tuntia ja metacritics-score olisi passeli 96. 96 vain jotenkin tuntuu paremmalta kuni esim. 98, koska GTA IV sai 98 ja sillä on liian huonot graffat ja horrible framerate. Ainiin joo, L.A. Noiren on parasta näyttää paremmalta PS3:lla kuin boxilla. Tulen seuraamaan gametrailersin vertailuja HD-telkkaristani nenä ruudussa. Pienikin screen tearing ja se on siinä(ellei saa yli 90 metacriticsissä). Tarinalla ei ole hirveesti väliä, se on aika noloa IMO.
 
Vastaus: L.A. Noire [Hype]


Erittäin mielenkiintoiselta kuulostaa. Mahtavaa, että pelissä aloitetaan korttelipoliisina ja ansaitaan pikkuhiljaa ylennyksiä ratkaistujen keissien seurauksena. Tulee ihan vanhat Police Questit mieleen. Tuo GameInformerin juttu oli muuten raivostuttava spoileripläjäys, en minä ainakaan halua previkasta lukea yksityiskohtaista kuvausta pelin erään osa-alueen kulusta ja ratkaisusta.

Tulee muuten kovasti mieleen sellainen elokuva kuin L.A. Confidential (1997) - IMDb. On tietysti valtava määrä muitakin aihepiirin elokuvia, mutta tämä loistava pätkä nyt ainakin kannattaa tsekata, jos haluaa päästä fiilikseen.
 
Vastaus: L.A. Noire [Hype]

Tulee muuten kovasti mieleen sellainen elokuva kuin L.A. Confidential (1997) - IMDb. On tietysti valtava määrä muitakin aihepiirin elokuvia, mutta tämä loistava pätkä nyt ainakin kannattaa tsekata, jos haluaa päästä fiilikseen.

Kuten myös saman kirjailijan, eli James Ellroyn romaaniin perustuva Musta dahlia (2006) - IMDb , joka vieläpä sijoittuu samaan aikaankin, kuin pelikin eli 40-luvun lopulle.
 
Vastaus: L.A. Noire [Hype]

Tämä on kyllä todella mielenkiintoinen peli ja projekti muutenkin. Mulla on kädet ristissä, ettei tästä tule jotain "GTA4 meets Mafia 2 meets Godfather 2" -tyylistä peliä, vaan nimenomaan peli jossa välillä ihan rauhassa tutkitaan rikoksia yms. Nyt tarvitaan peliä, jossa pääpaino on sanalla "rikos" - ei "toiminta".
 
Vastaus: L.A. Noire [Hype]

Tämä on kyllä todella mielenkiintoinen peli ja projekti muutenkin. Mulla on kädet ristissä, ettei tästä tule jotain "GTA4 meets Mafia 2 meets Godfather 2" -tyylistä peliä, vaan nimenomaan peli jossa välillä ihan rauhassa tutkitaan rikoksia yms. Nyt tarvitaan peliä, jossa pääpaino on sanalla "rikos" - ei "toiminta".

Kyllä, veitte sanat suustani. Eipä tuota dekkaripeliä pahemmin ole pelirintamalla omalla kohdalla tullut vastaan, ellei jotain vanhaa Spectrumin Sleuthia ja maan mainioita Gabriel Knight ykköstä ja kolmosta lasketa. Heavy Rainissa oli yritystä semidekkariksi, mutta olisi se kuitenkin vaatinut jotain muutakin kuin innovatiivisen ohjaussysteemin.

Toivottavasti Noiressa keskitytään enemmän juuri tutkintapuoleen ja erityisesti dialogiin. Varsinkin kuulustelut sun muut voisivat äityä aika mielenkiintoisiksi, jos ei tarkkaan mieti sanojaan.
 
Vastaus: L.A. Noire [Hype]

Heavy Rainissa oli yritystä semidekkariksi, mutta olisi se kuitenkin vaatinut jotain muutakin kuin innovatiivisen ohjaussysteemin.

Juu, Heavy Rainin parasta antia oli olla "crime scenellä" ja tavallaan rauhassa tutkia johtolankoja. Tosin siinähän tutkiminen tosin oli tehty aika omaperäisellä tavalla. Mutta fiilis varsinkin siinä alussa valtatien varrella oli aika hieno saavutus tiimiltä - siinä tuntui olevan pelaajana elokuvassa tai toisinpäin. Mutta ripaus Heavy Rainin tunnelmaa Noireen ei oli pahitteeksi (en tarkoita kuitenkaan mitään QTE-kohtauksia)..

Toivottavasti Noiressa keskitytään enemmän juuri tutkintapuoleen ja erityisesti dialogiin. Varsinkin kuulustelut sun muut voisivat äityä aika mielenkiintoisiksi, jos ei tarkkaan mieti sanojaan.

Toivotaan nyt parasta. Olen aika vähän pelistä lopulta lukenut, joten en ole varma mihin suuntaan peliä on ollut tarkoitus viedä. Tässä ei kuitenkaan varmaan ole varsinaisia dialogi-valintoja mukana?

Mutta aikamoinen pettymys olisi, jos GTA4 jotenkin vain siirretään 1940-50-lukujen maailmaan.. Mafia 2 - been there done that - ja tuloksena kaikkea muuta kuin mestariteos.
 
Vastaus: L.A. Noire [Hype]

Saakelin upeet kasvoliikkeet, mutta grafiikka muuten voisi olla hitusen parempaa. En ole niitä ihmisiä, joka nipottaa jatkuvasti siitä, mutta onhan sentään 2011 ja tuo näytti vähän iäkkämmäältä.

Saa kanssa olla pitkä peli hyvällä juonella, ei hutaisten tehty, viittä vuosikymmentä odotettu läjä paskaa.
Rockstarin logo kannessa onneksi takaa pelin hyvyyden.
 
Vastaus: L.A. Noire [Hype]

Saakelin upeet kasvoliikkeet, mutta grafiikka muuten voisi olla hitusen parempaa. En ole niitä ihmisiä, joka nipottaa jatkuvasti siitä, mutta onhan sentään 2011 ja tuo näytti vähän iäkkämmäältä.

Saa kanssa olla pitkä peli hyvällä juonella, ei hutaisten tehty, viittä vuosikymmentä odotettu läjä paskaa.
Rockstarin logo kannessa onneksi takaa pelin hyvyyden.

Onneksi joku uskaltaa sanoa tuonkin. Haittasi se tai ei - grafiikka ei todellakaan ole kovinkaan realistista vaikka se sellaista yrittää ollakin. RDR näyttää 1000 kertaa paremmalta.
 
Vastaus: L.A. Noire [Hype]

Tässä mukavan realistinen ennakko ilman IGN-hypeä(Rockstarin sijasta puhutaan Team Bondista): L.A. Noire: Preview -- Strategy Informer

Ennakon tekijä piti siitä vähästä mitä näki, mutta esittää myös asiallisia ja erittäin realistisia epäilyjä pelin lopullisesta toimivuudesta.
 
Vastaus: L.A. Noire [Hype]

Rockstar on lupaillut torstaille pientä behind the scenes spesiaalia.

Coming this Thursday, December 16th - a special look behind the scenes of L.A. Noire featuring the revolutionary MotionScan technology that helps create the "thrillingly lifelike" renditions as seen in the recently released First Trailer - along with interviews with the cast and makers of the game.

Rockstar Newswire
 
Vastaus: L.A. Noire [Hype]

Aivan uskomattoman näköistä...oon osas pelis pitänyt hyvänä monissa peleissä suunliikkeitä, mutta nyt ollaan koko kasvojen ja kehon osalta siinä pisteessä, et voiko paremmaksi enää mennä? Muutoin kuin grafiikan "aitouden" osalta (että näyttää täysin elokuvalta, jota vain ohjaat).
 
Ylös Bottom