Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Rstarin maine sandbokseissa on sitä luokkaa, että varmasti fiman tärkeimmät kaverit on projektissa mukana.
Niin tai varmasti ainakin koitetaan peliä mainostaa sitä Rockstarin maineella. Hype/nimi myy, jne. Tuosta lainauksesta nyt voisi hyvinkin olettaa että jos puhutaan "high level personel", niin tarkoitetaan lähinnä sitä tuottaja-puolta, eikä mitään varsinaisia pelin kehittäjiä tms.
Mielestäni peliä parempi arvioina ihan pelinä, eikä sen mukaan kuka sen kehittää tai julkaisee.
Trailereista voisi ainakin päätellä että kasvoanimaatio on parasta melkeinpä(ellei olekkin) mitä olen nähnyt videopeleissä/peleissä yleensäkkään. Itsekkin kyllä toivon hyvää peliä ja kiinnostaa miten saatu poliisipuoli mukaan peliin.
Koska nyt olen tällainen totuuden torvi, niin huomautan tähän väliin, että vaikka kasvoanimaatio vaikuttaakin mullistavalta, niin kuvien ja trailerin perusteella itse grafiikat eivät ole kovinkaan realistisia, mikä voi tehdä hallaa näin "elokuvamaiselle" pelille. Esim. Red Dead Redemption on paljon paremman näköinen, tämä näyttää melkein GTA IV:ltä.
Ja edellinen kappale oli vain huomautus, ei tarvitse tulla haastamaan riitaa.
Mutta Red Dead Redemptionin maisemat ei syöny sinällään tehoa koneelta, ja kyl sielläki esim kalliot oli aika järkyttävän näkösiä. Eikä kylien grafiikoissa ollut mitään niin ihmeellistä ja yksityiskohtaista. Itse en ainakaan RDR:n grafiikoita pitänyt mitenkään "merkkipaaluna", josta muiden pitäisi ottaa mallia.
Kyllä tämä L.A. Noire näyttää aivan tajuttoman hyvälle.
No siis grafiikat ei todellakaan merkitse sitä ettenkö peliä ostais..(esim wrc 2010 hyvä esimerkki.).
RDR oli "tajuttoman hienon näköistä" kun esim meni sinne lakeuksille katsomaan auringonnousua, mutta ei se itse grafiikka ollut mullistavaa.
Tässäkin pelissä on ihan muut asiat ekana mielessä kuin grafiikka. Grafiikka on keskivertoa parempaa, ei mullistavaa, mutta juuri nuo kasvojen liikkeet, ja se, että näyttelijöiden naamat on suoraan pelissä uuden tekniikan avulla, joten se on se "the juttu" tossa tekniikan puolella. Itse peli sitten näyttää mitä sillä on tarjottavana tarinan ja pelattavuuden osalta.
Tulee muuten kovasti mieleen sellainen elokuva kuin L.A. Confidential (1997) - IMDb. On tietysti valtava määrä muitakin aihepiirin elokuvia, mutta tämä loistava pätkä nyt ainakin kannattaa tsekata, jos haluaa päästä fiilikseen.
Kuten myös saman kirjailijan, eli James Ellroyn romaaniin perustuva Musta dahlia (2006) - IMDb , joka vieläpä sijoittuu samaan aikaankin, kuin pelikin eli 40-luvun lopulle.
Tämä on kyllä todella mielenkiintoinen peli ja projekti muutenkin. Mulla on kädet ristissä, ettei tästä tule jotain "GTA4 meets Mafia 2 meets Godfather 2" -tyylistä peliä, vaan nimenomaan peli jossa välillä ihan rauhassa tutkitaan rikoksia yms. Nyt tarvitaan peliä, jossa pääpaino on sanalla "rikos" - ei "toiminta".
Heavy Rainissa oli yritystä semidekkariksi, mutta olisi se kuitenkin vaatinut jotain muutakin kuin innovatiivisen ohjaussysteemin.
Toivottavasti Noiressa keskitytään enemmän juuri tutkintapuoleen ja erityisesti dialogiin. Varsinkin kuulustelut sun muut voisivat äityä aika mielenkiintoisiksi, jos ei tarkkaan mieti sanojaan.
Saakelin upeet kasvoliikkeet, mutta grafiikka muuten voisi olla hitusen parempaa. En ole niitä ihmisiä, joka nipottaa jatkuvasti siitä, mutta onhan sentään 2011 ja tuo näytti vähän iäkkämmäältä.
Saa kanssa olla pitkä peli hyvällä juonella, ei hutaisten tehty, viittä vuosikymmentä odotettu läjä paskaa.
Rockstarin logo kannessa onneksi takaa pelin hyvyyden.
Coming this Thursday, December 16th - a special look behind the scenes of L.A. Noire featuring the revolutionary MotionScan technology that helps create the "thrillingly lifelike" renditions as seen in the recently released First Trailer - along with interviews with the cast and makers of the game.