Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Haa, katos, mennyt tämä tieto ohi. Ehkä sen takia, että täysin uusia sarjoja ja elokuvia vain tähän kattelin. Kiitosta, lisään mukaan, kun ehätän!Twisted Metal taitaa uupua listalta. Sellainenkin tulossa Suomeen tammikuussa.
https://muropaketti.com/elokuvat/el...tal-videopelisarja-tulee-suomeen-tammikuussa/
Juu ei ole kyllä tämä minun tuntema Halo ja ei kyllä minua saa katsomaan tätä vaikka maksettaisiin
Marvels Echo on nyt Disney plussassa ja ainakin itsellä näkyy että olisi peräti VIIISI jaksoa nähtävissä samantien
Onko jossain virallisempaa tietoa, että saapuuko myös Suomessa? Australiaan, Intiaan, Romaniaan ym. olen nähnyt uutisten mukaan tulevan, mutta ei ole omiin silmiin osunut mitään tietoa siitä, tuleeko meille myös.Tää on kova uutinen että, yksi kaikkien aikojen parhaista TV-sarjoista on tulossa myös Netflixiin.
USA:n katsotuin tv-sarja tulee Netflixiin - SkyShowtime on varmasti harmissaan - Muropaketti.com
Yellowstone on SkyShowtimen nimekkäimpiä sarjoja ja yksi palvelun isoimmista sisäänheittäjistä. Ensi viikosta Kevin Costnerin tähdittämää sarjaa esittää myös sen kovin kilpailija. Netflix on ilmoittanut Yellowstonen saapuvan palveluun ma…muropaketti.com
Onko jossain virallisempaa tietoa, että saapuuko myös Suomessa? Australiaan, Intiaan, Romaniaan ym. olen nähnyt uutisten mukaan tulevan, mutta ei ole omiin silmiin osunut mitään tietoa siitä, tuleeko meille myös.
Nää on näitä! Olisi kiva ollut, jos murosivulla olisi ollut joku lähde mukana, niin olisi ollut jotain konkreettista infoa. Eikös sitä viime vuoden lopulla ollut samanmoinen "Mario-elokuva tulee Netflixiin!!" -uutinen, mutta siinäkään tapauksessa ei oltu katsottu lähdettä tarkemmin, saapui Yhdysvalloissa Netflixiin juu, Suomessa myöhemmin ihan eri palveluun.No voi harmi joo pitäisi kyllä tarkistaa viralliset lähteet. ennenkö postaa, oletin vaan jotenkin että kun tuon tuossa otsikon mainittiin ruutu ja showtime että se tulisi lisäksi Netflixiin katsottavaksi, tuon perusteella ei näytä tulevan kun 15 eri maahan, jotenkin vaikea uskoa että suomi on noiden muiden joukossa että kaippa se ois mainittu ja olisin se tosiaan outoa että Sarja olisi sekä Showtimessa sekä Netflixissä varsinkin kun kyseessä tämmöinen lippulaiva sarja.