kopolanpoika
Well-Known Member
Kattelinpa sitten Yellowstonea sen kaksi jaksoa ja en ehkä itse tätä jatka. Jotenkin ei vaan iske syystä tai toisesta ja jokin tuossa cowboy-meiningissä tuntuu omaan makuun vain jotenkin epäkiinnostavan tympeältä. Harmillista, mutta ei sitä onneksi ole kaikkea pakko katsellakaan. Toivottavasti muille toimii paremmin!
Ja tosiaan, True Detectiven uusimman kauden alkutunnarina yllättävä biisi. Siitäkään en diggaa, voi voi.
Mä en kyllä sanoisi että se mitenkään erityisen hitaasti alkoi, ehkä pilotin pituus, 1.5h itsessään oli vähän pitkähkö, mutta olihan siinä ihan mielenkiintoista välien selvittelyä ja tapahtumia.^Muistaakseni Yellowstone alkaa vähän hitaasti, joten vahva suositus sille, että kokeilee katsoa vielä muutaman jakson lisää. Todella vahva sarja.
Mutta kyllä tämä jonkinlaista cowboy meiningin diggailua vaatii, sen verran isoa ruutuaikaa hevosen paijaus ja kesytys, karjalaumat ynm ottaa, ja että ylipäätänsä jaksaa ymmärtää maailmaa, jossa kaverilla on rahaa kuin roskaa ja silti ollaan valmiita uhraamaan ihmishenkiä biisonilauman takaisin saamisen takia.
Itse kanssa kaksi jaksoa katsonut ja kyllä mä vielä muutaman jakson haluan katsoa, sen verran kiinnostaa miten ykkösjakson välien selvittelyn jälkipuinnille käy kun poliisi astuu soppaan.
Sitten korjattava yksi vääryys tässä ketjussa:
On suoranainen vääryys että puhutaan True Detectiven uudesta kaudesta,
joka on kyllä erinomainen sarja ja varsinkin eka kausi oli todella vaikuttava, mutta kukaan ei ole vielä maininnut että Fargosta on tullut uusi kausi. Niin paljon kun diggailenkin true detectivestä niin kyllä Fargolla on aina jonkunlainen kieroutunut paikka sydämessäni ja ansaitsee vähintään tulla mainituksi näin uuden kauden tullen myös