Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ikävä kyllä.Mahtava sarja. Harmi että loppuu.
No mites tämä? James vähän kokkailee Oh Cook -sarjassa.Jos muuten tulee kavereita ikävä niin katsokaa ihmeessä Clarksons Farm jos ette ole katsoneet! Aivan mahtava sarja, joka tuntuu siltä, että Clarkson aivan aidosti yrittää onnistua mutta reisillehän se usein tahtoo mennä.
Myös Mayn matkailuohjelma Primellä on ollut aika hauskaa katsottavaa, varsinkin Japanin reissu.
No mites tämä? James vähän kokkailee Oh Cook -sarjassa.
Hammondilta vuorostaan tuli sarja joka keskittyy hänen autokorjaamoon, Hammond workshopTuota ei oo tullukkaan katottua. Pitääpä tutustua.
Tulsa King jatkuu huomenna:
Slow Horses -sarjan 4. Kausi alkoi pari viikkoo sitten. Kolmas jakso huomenna:
Omalla kohdalla ei mitään odotuksia tätä kohtaan, vaikka olen todella kova kauhufani, niin en odota Marvelin osaavan tehdä kauhua ja ihan varmasti tulee olemaan jotakin hemmetin musikaalikohtauksia tässä sarjassa, mitä vihaan ihan hitosti ja viimeistään siinä vaiheessa sammuu telkkari.se tulikin vasta tänään Agatha All Alongin nuo 2 ekaa jaksoa, no aamupala ja sitten Wandavisionin finaali ja sitten pääsee kattomaan, imdb score 4,9 tällä hetkellä että selvästi jakaa mielipiteitä, metacore on kumminkin 70 luokkaa, IGN antoi myöskin 8, joten kriitikot ovat tykänneet, luin eilen että kyseessä on Marvel universumin pelottavin sarja mikä tavallaan nostaa odotuksia. kyseessä on tosiaan Wandavisionin Sequal joten kannattaa olla hyvässä muistissa Wandavisionin tapahtumat. sen takia itse eilen aloitinkin maratonin Wandavisionin parissa että saa sarjan katseltua uudestaan ennen Agathaa.
Omalla kohdalla ei mitään odotuksia tätä kohtaan, vaikka olen todella kova kauhufani, niin en odota Marvelin osaavan tehdä kauhua ja ihan varmasti tulee olemaan jotakin hemmetin musikaalikohtauksia tässä sarjassa, mitä vihaan ihan hitosti ja viimeistään siinä vaiheessa sammuu telkkari.