ohhoh Penguin tosiaan kerännyt huippu scoret imdb:ssä kun scoret näyttää 8,8, pitää tänään kyllä katsella, tosin katselen sen batmanin ensin ku se on itseltäni kokonaan näkemättä.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
ohhoh Penguin tosiaan kerännyt huippu scoret imdb:ssä kun scoret näyttää 8,8, pitää tänään kyllä katsella, tosin katselen sen batmanin ensin ku se on itseltäni kokonaan näkemättä.
Nämä ainakin ollut omasta mielestä hyviä.Tänään oli vika päivä lunastaa 3kk ilmanen Apple TV kokeilu pleikkarilta, niin pitihän se nyt taas muutaman vuoden jälkeen lyödä virrat vanhaan sotaratsuun Mitäs täältä nyt kannattaa katsoa? Ted Lassosta olen kuullut hyvää, muita tärppejä?
Jos Band of Brothers (2001) ja The Pacific (2010) maistu(i)vat niin samaa sarjaa jatkaa Masters of the Air (2024). Mielestäni ihan OK minisarja, tosin ei noiden ensiksi mainittujen veroinen sentään.Tänään oli vika päivä lunastaa 3kk ilmanen Apple TV kokeilu pleikkarilta, niin pitihän se nyt taas muutaman vuoden jälkeen lyödä virrat vanhaan sotaratsuun Mitäs täältä nyt kannattaa katsoa? Ted Lassosta olen kuullut hyvää, muita tärppejä?
Tänään oli vika päivä lunastaa 3kk ilmanen Apple TV kokeilu pleikkarilta, niin pitihän se nyt taas muutaman vuoden jälkeen lyödä virrat vanhaan sotaratsuun Mitäs täältä nyt kannattaa katsoa? Ted Lassosta olen kuullut hyvää, muita tärppejä?
Severance oli mielestäni hyvä vähän Black Mirrorin tyylinen sarja:Tänään oli vika päivä lunastaa 3kk ilmanen Apple TV kokeilu pleikkarilta, niin pitihän se nyt taas muutaman vuoden jälkeen lyödä virrat vanhaan sotaratsuun Mitäs täältä nyt kannattaa katsoa? Ted Lassosta olen kuullut hyvää, muita tärppejä?
Toista kautta tästä on odotettu sen verran pitkään, että saa nähdä tuleeko ulos vieläkään, vaikka onkin ilmeisesti päivämääräkin kerrottu. Tähän mennessä sarjalle helppo 4,5/5Severance oli mielestäni hyvä vähän Black Mirrorin tyylinen sarja:
Sarjan toinen kausi tulee Apple TV+:aan 17.1.-21.3.2025.
Nämä ainakin kannattaa katsoa (joita ei ole jo mainittu):Tänään oli vika päivä lunastaa 3kk ilmanen Apple TV kokeilu pleikkarilta, niin pitihän se nyt taas muutaman vuoden jälkeen lyödä virrat vanhaan sotaratsuun Mitäs täältä nyt kannattaa katsoa? Ted Lassosta olen kuullut hyvää, muita tärppejä?
Paljon hyviä vastauksia tullut jo, mutta Ted Lasso on kyllä paras sarja, mitä tarjolla on. Sen jälkeen sitten Slow Horses heti toisena katsottavaksi, mahdollisesti Hijack ja pienellä varauksella Foundation scifistely, jossa myös suomalaisnäyttelijä isossa roolissa. See on myös mielenkiintoinen, mutta jollain tapaa raskas katsottava.Tänään oli vika päivä lunastaa 3kk ilmanen Apple TV kokeilu pleikkarilta, niin pitihän se nyt taas muutaman vuoden jälkeen lyödä virrat vanhaan sotaratsuun Mitäs täältä nyt kannattaa katsoa? Ted Lassosta olen kuullut hyvää, muita tärppejä?
Luulen että last of us 2 tapahtumat tulevat sarjassa jossain 7-8 kauden tietämillä, sen verran nimekäs näyttelijä Pedro Pascal onJotenkin oikein ahdistaa etukäteen katsoa 2. kautta, kun tietää mitä tulee tapahtumaan. Tai mistä sitä tietää, jos HBO päättääkin tehdä jotain eri tavalla. No, ehdottomasti yksi odotetuimmista sarjoista itselleni.
Tämä kommentti sai mut sarjasta kiinnostumaan. Oon aina luullu et tää on joku toimistokomedia, mut kun sit aloin tätä tällä viikolla kattomaan, nii huomasin miten väärässä olinkaan.Severance oli mielestäni hyvä vähän Black Mirrorin tyylinen sarja:
Sarjan toinen kausi tulee Apple TV+:aan 17.1.-21.3.2025.