Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Laatusarjat televisiossa ja muualla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mites oletteko katsoneet sarjaa nimeltä Big Sky? Disney+ on ensimmäinen kausi kokonaan, toisesta vielä puuttuu kaksi jaksoa. Kolmas kausi alkaa jenkeissä 21.09.2022. Olen katsonut jaksot ja on tosi hyvä sarja. Siihen jäin heti koukkuun ja aina vaan haluaa katsoa seuraavan jakson. Tapahtuu koko ajan niin pysyy mielenkiinto. Ensivaikutelma yleisesti sarjalle on ehkä että mikähän ö-luokan tekele tämäkin on mutta kun katsomisen aloittaa niin se on menoa.

Sarjan alussa teinityttöjen kohtaloksi koituu riita rekkakuskin kanssa mutta tämä on vasta jäävuoren huippu. On yksityisetsiviä, huumeita, rahakasseja, sarjamurhaajia jne. Eikä yhtään haittaa, että yksi päähenkilö, Katheryn Winnick on muuten hot :D
IMDB arvosana 6.8 on ehkä hivenen alakanttiin, sanoisin 8.0. Vahva suositus jos haluaa hyvää jenkkiviihdettä.

big_sky-662687792-large.jpg

Aika kova lista siitä miltä näyttää loppu vuoden tv-sarjonta, tuo Star wars Andor siihen päälle vielä, ja tuon locke and key voisi ottaa pois listalta, Sandmanhan tulee perjantaina :), aika varmasti tulee ensi viikonlopun aikana katseltua koko season :)

Viimeksi muokattu:

Aika kova lista siitä miltä näyttää loppu vuoden tv-sarjonta, tuo Star wars Andor siihen päälle vielä, ja tuon locke and key voisi ottaa pois listalta, Sandmanhan tulee perjantaina :), aika varmasti tulee ensi viikonlopun aikana katseltua koko season :)

Ohhoh! Nehän tuleekin äkkiä. Hienoa päästä bingettämään kunnon tv-sarjoja pitkästä aikaa.

Viime vuosien paras tv-sarja Better Call Saul lähestyy loppuaan ja hmmm no ehkä tämä viimeinen kausi on kuitenkin pitänyt otteessaan paremmin kuin pelkäsin.
Tässä on ollut muutamia muuttujia, joiden vuoksi olen ollut vähän skeptinen:
1) Periaatteessa sarja olisi voinut puolestani loppua pari kautta sitten, viimeistään siihen kun Saul Goodman "syntyi"
2) Pelkäsin, että missä vaiheessa isovelisarja Breaking Bad muuttuu vain rasitteeksi - esim. monen hahmon kohdalle ei voida rakentaa ainakaan väkivaltaan perustuvaa jännitettä, onhan 100% varmaa etteivät he tule kuolemaan, koska olemme nähneet heidät tämän jälkeen tapahtuvassa Breaking Badissa.

Mutta niin vaan sarja on näistä lähtökohdista huolimatta tarjonnut vieläkin kaikenlaista herkkua, vaikka tällä ja viime kaudella taso on omaan makuun ehkä aivan hitusen notkahtanut.
Pidetään peukkuja, että sarja saadaan maaliin tyylikkäästi, eikä haeta jotain väkisin "eeppistä" loppuspektaakkelia.

Perjantaina tulee ensi-iltaan uusi Predator-elokuva, Prey, joka saattaa olla nelikymppisen sarjan paras osa.
Saa olla aika prkl hyvä elokuva, että ensimmäisen osan voittaa. Siihen en kyllä jaksa uskoa, että millään yltää omissa kirjoissa. Mutta heti menee kyllä katseluun, kun vain ilmestyy! :)

Saa olla aika prkl hyvä elokuva, että ensimmäisen osan voittaa. Siihen en kyllä jaksa uskoa, että millään yltää omissa kirjoissa. Mutta heti menee kyllä katseluun, kun vain ilmestyy! :)

Jep samaa mietin. Tykkösin edellisestä elokuvasta enemmän kuin suurinosa, saa nähdä miten tän kanssa käy.

Vuonna 2022 julkaistu elokuva on parempi kuin alkuperäinen 80-luvulla tehty elokuva? Tai edes parempi kuin 1990 tehty jatko-osa?

ca1d215c591d2356acb0b071583798d1.png

Perjantaina tulee ensi-iltaan uusi Predator-elokuva, Prey, joka saattaa olla nelikymppisen sarjan paras osa.
Olen aika yllättynyt tämän elokuvan saamasta vastaanotosta. Olin varma, että sieltä tulee sellaista tusinakamaa, viihdyttävää sellaista, mutta taitaa olla ihan laadukas pätkä kyseessä, siihen malliin kehuttu. En malta odottaa!

Hei, hei... Nyt sitten! :D Moni tuntuu pitävän Predator 2:sta surkeana, mutta itse rakastan sitä. Siis se on niin viihdyttävä! Menee itsellä jopa ensimmäisen Predatorin edelle, mutta vain hitusen. :rolleyes::D

No nyt on jo hävytöntä puhetta. :p Ensimmäinen Predator on klassikko ja parempaa ei ole tulossa vaikka oliskin parempi. Kakkonen on tosin ihan katottava muttei mikään mestariteos.

No nyt on jo hävytöntä puhetta. :p Ensimmäinen Predator on klassikko ja parempaa ei ole tulossa vaikka oliskin parempi. Kakkonen on tosin ihan katottava muttei mikään mestariteos.
Siis ensimmäinen on klassikko, sitä en kiellä, ja pidän siitä, mutta skidinä itseeni vain se toinen osa iski kovempaa. Se ympäristö, tulevaisuuden Los Angeles, sekä se kuinka predator esitetään sellaisena "antisankarina", se vaan teki vaikutuksen. :D

15 minsaa ja Sandman enter the Netflix, imdb saanut jo scoren, tosin arvosteluita on vasta todella pieni määrä tämän hetken score siis 9,5 :) mutta antaa edes jonkinlaista osviittaa siitä, että minkä tason sarja sieltä on tulossa :)

Traileri näytti joltain B luokan pökäleeltä, ympäristö, efektit, asut, näyttelijävalinnat karua katsottavaa.. en kyllä tajunnut siitä miksi koko sarjaa pitäisi katsoa?

Traileri näytti joltain B luokan pökäleeltä, ympäristö, efektit, asut, näyttelijävalinnat karua katsottavaa.. en kyllä tajunnut siitä miksi koko sarjaa pitäisi katsoa?
Vähän sama. Katsoin trailerin, koska sain korvanappiini tiedon että Stephen Fry on useammassa jaksossa pienessä roolissa, mutta eipä trailerista jäänyt käteen niin mitään.
Noh, en toki tuomitse sarjaa kännykän ruudulta katsotun trailerin perusteella, vaan totean ettei taida olla minua varten.
(Imdb-pisteytyksillä en ole tehnyt enää Dark Knightin, joka siis kyllä aivan kelpo leffa, jälkeen yhtikäs mitään :D )

noniin nyt se on katsottavissa :), pistetääs samantien pilotti pyöriin ja aloitetaan Maraton :), tätä on odotettu, vastauksena miksi kannattaa katsoa niin Neil Gaiman ja hänen sarjakuvansa johon sarja perustuu joka on rankattu kaikkien aikojen parhaimmaksi sarjakuvaksi, toinen on sitten että, se on myös visuaalisesti yks hienoimpia sarjakuvia, joten silmäkarkkia ei tule puuttumaan, omissa odotuksissa Mindblowing experience mitä tulee tohon visuaalisuuteen

Itse kasvoin Sandmanin parissa. Sillä oli uskomaton merkitys nuoren mielen kehityksessä. Arvostelin sarjan toisaalle ja pelkäsin, että se mokataan täysin.

Olin niin väärässä, kuin vaan voi olla. Netflixin The Sandman on uskomaton kokemus, joka muistuttaa siitä tunteesta kun luki sarjikset ekaa kertaa. Olen nyt katsonut koko kauden kahdesti ja rakastanut jokaista hetkeä. En tiedä miten näin kävi, mutta olen todella iloinen siitä.

Pilotti katsottu ja fiilikset "this is something special" juuri niin kova kun kaikki ennakkohehkutukset antoi odottaa, tätäkin on siis markkinoitu ja rummutettu jo parikin vuotta, Netflixin mammuttisarjana ja Game of thronesin haastajana, todella mielenkiintoinen ja kiehtova sarja, ja visuaalisesti todella kovalla tasolla jo nyt, myöskin päähenkilö Tom Sturridge vetää aivan loistavaa roolia, samoin Charles Dance :), vakuutti niin ku aina.

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom