Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ensimmäinen vilaus Last Of Us sarjaan. Toki tämä on hyvin lyhyt vilaus mutta en ole vakuuttunut Ellien näyttelijästä. Pedro kyllä on kuin Joel itse.
Ensimmäinen vilaus Last Of Us sarjaan. Toki tämä on hyvin lyhyt vilaus mutta en ole vakuuttunut Ellien näyttelijästä. Pedro kyllä on kuin Joel itse.
Paramount + löytyy Yellowstone eli Apple TV appi xbox storesta josta pääsee paramount + käsiksi eikä tarvitse maksaa kuin paramount + löytyy myös yellowstonen esisarjakin 1883.Tuli porukoilla katsottua Cmoresta Yellowstonen 3 ekaa jaksoa ja oli sen verran mielenkiintoinen, että tekis mieli jatkaa. Mutta kun en saa itselle cmorea niin aloin etsimään dvd/bluerayta ja löysin vaan 1 ja 2 kauden cdonista =(
Pitääpäs tutustua tähän, ellei liian vaikeaksi mene. Vähän kyllä ihmetyttää, että miksi Cmorea ei ole xboxilla. Olisin sen muutenkin ottanut.Paramount + löytyy Yellowstone eli Apple TV appi xbox storesta josta pääsee paramount + käsiksi eikä tarvitse maksaa kuin paramount + löytyy myös yellowstonen esisarjakin 1883.
Ei siinä mitää vaikeeta ole Apple TV lataat ja sieltä apista sisältä sit löydät Paramount + 6.99 kuukausi hinta. Esim. löytyy Halo tv sarja paramountilta jos nyt sattuu kiinnostaan.Pitääpäs tutustua tähän, ellei liian vaikeaksi mene. Vähän kyllä ihmetyttää, että miksi Cmorea ei ole xboxilla. Olisin sen muutenkin ottanut.