VuottaSiis mitä, jakso 6 vai?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
VuottaSiis mitä, jakso 6 vai?
Tätä joutuu aika tarkasti katsomaan että pysyy kärryillä. Itse aijon kauden loputtua bingettää sarjan uudestaan että jää parempi kokonaiskuva.House of Dragonin kahdeksannesta jaksosta olisi kysyttävää. Ei ymmärrä ja ärsyttää.
Tässä sarjassa on alkanut ärsyttämään tää kun hypitään ajassa eikä selvästi kerrota paljonko taas hypättiin. Miksi ei voi lukea selvästi montako vuotta mentiin ajassa eteenpäin ja missä vuodessa nyt ollaan.
Kasi jaksossa kun yhtäkkiä joku nainen on alistettuna kuningattaren edessä niin tämä on myös yksi ärsyttävä asia kun yhtäkkiä joku asia on tapahtunut mutta mitään siitä ei näytetä tai pohjusteta. Antoiko kuningatar tytölle kolikoita että lähtee pois? Ja mikä juttu tää teen juominen on? Sisälsikö se jotain myrkkyä vai mitä hemmettiä? Teen juomisen jälkeen asia jäi siihen ja kysymysmerkit ilmaan roikkumaan.
Hemmetti, unohin koko sarjan! Täytyypä iskeä Amazon subaus tulille.Rings of Power 1.kausi paketissa. Päälimmäinen tunne on pettymys. Ei päästy lähellekään 2000 luvun alun kolmea leffaa.
80% kaudesta vain puhutaan toisiaan tuijottaen. Tylsää! Missä on ne eeppiset taistelut jotka tekivät taru sormusten herrasta leffoista niin mielenkiintoisia... Tässä kerran taisteltiin örkkejä vastaan ja kerran oli isompi örkki vastassa. Muuten ei mitään. Hyvänä asiana tässä on hienot maisemat ja lavasteet. Toivottavasti toiseen kauteen saatais kunnolla menoa.
Mä tykkäsin tästä. Eihän tää yhtä hyvä ole kuin leffat, mutta tosi paljon asioita, jotka liittyy elokuvien tapahtumiin. Sen takia varmaan tykkäsin. Moni asia saa enemmän syvyyttä.Rings of Power 1.kausi paketissa. Päälimmäinen tunne on pettymys. Ei päästy lähellekään 2000 luvun alun kolmea leffaa.
80% kaudesta vain puhutaan toisiaan tuijottaen. Tylsää! Missä on ne eeppiset taistelut jotka tekivät taru sormusten herrasta leffoista niin mielenkiintoisia... Tässä kerran taisteltiin örkkejä vastaan ja kerran oli isompi örkki vastassa. Muuten ei mitään. Hyvänä asiana tässä on hienot maisemat ja lavasteet. Toivottavasti toiseen kauteen saatais kunnolla menoa.
Itellä Galadriel saa taas sukat pyörimään raivosta kuinka typerä hahmo on kyseessä. Varsinkin kun hahmossa ei ole mitään samaa Tolkienin kirjoittamaan hahmoon muuta kuin nimi.Mä tykkäsin tästä. Eihän tää yhtä hyvä ole kuin leffat, mutta tosi paljon asioita, jotka liittyy elokuvien tapahtumiin. Sen takia varmaan tykkäsin. Moni asia saa enemmän syvyyttä.
Oon niin väsynyt HotD katsomiseen, et sekin on plussaa kun tässä ei pantu ollenkaan. Galadriel saa sukat pyörimään jalassa, sillain hyvällä tapaa.
Tämä on helppo uskoa, jos on lukenut kirjat. Yritin joskus lukea, mutta ei vaan ollut mua varten niin yksityiskohtainen tarinankerronta. Nämä elävän kuvan versiot sopii mulle paremmin.Itellä Galadriel saa taas sukat pyörimään raivosta kuinka typerä hahmo on kyseessä. Varsinkin kun hahmossa ei ole mitään samaa Tolkienin kirjoittamaan hahmoon muuta kuin nimi.
Muutenkin inhosin sarjaa aikalailla alusta loppuun. Rakastan Tolkienin kirjoja ja lorea niin paljon, että tämä tuntui vaan märältä rätiltä vasten kasvoja.
Onhan tämä ihan surkeaa , hobitit varsinkin on tehty todella tylsiksi. 2/5 en voi muuta, kuin ihmetellä, että mihin ne rahat on käytetty,Mahtisormukset on ihan hyvä Tolkien-parodia, joka ei tosiaan spoilannut yhtään kirjoja. Selkeästi huomasi, että sarjan tuotanto ei ole ymmärtänyt mitään Tolkienin ideoista ja maailmasta, mutta toisaalta tuollaista isolla rahalla tehtyä fantasiatoimintasarjaa katselee ihan mielellään. Kersantti Galadriel on tietysti ihan posketon hahmo, mutta sarjan kruunaa kaikkia kliseitä toistavat huumorikääpiöt. Tuskin tuosta lähtökohdasta saadaan suurta draamaa aikaiseksi.
Sama. Maailman kallein tv sarja ja saadaan näin tylsä kausi aikaiseksi. Toivottavasi seuraava kausi pelastaa ja paljon.Onhan tämä ihan surkeaa , hobitit varsinkin on tehty todella tylsiksi. 2/5 en voi muuta, kuin ihmetellä, että mihin ne rahat on käytetty,
Kukaan kattonu Kobra Kai:n uutta kautta?
Siis ei helvetti nyt ei vaan pysty enää kattomaan tota, saattaa johtua siitä että mulla on hitonmoinen kuume päällä just nyt, mutta toi on aivan uskomatonta paskaa
Pari ekaa jaksoa menee suunnilleen näin,jos sä pilaat mun vaimoni päivän, niin vedän sua pataan koska osaa karatea ja sitten vesipuiston "herruudesta" taistelu, kun eivät pääse tappelemaan, niin keksivät jonkun tyhmän kisan, jonka voittaja saa puiston itselleen koska se ei ole tarpeeksi iso noin kymmenelle teinille ja tässä vaiheessa sammutin ton paskan.
Onko tota ollut käsikirjoittamassa viisivuotiaat, vai miten helvetissä voi tulla noin paskaa kamaa pihalle.
Hieman eri tyylinen sarja, mitä GoT. Päähahmoja kierrossa selkeästi enemmän, mitä GoT:ssa.Nyt on House of the Dragonsin finaalijakso katsottu , ja pidin kyllä kovasti, aika herkulliset lähtökohdat jäi seuraavalle kaudelle. Kyllä tämä itselläni vuoden parhaimpiin sarjoihin lukeutuu. ja sarjassa on kyllä potentiaalia uudeksi Game of throneksi varsinkin jos tuohon saadaan mukaan vielä ne huhutut Henry Cavill ja Elizabeth Olsen. Ilmeisesti ensi vuonna alkaa seuraavan kauden kuvaukset niin varmaan 2024 voitaisiin odottaa sitten season 2.sta