Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Laatusarjat televisiossa ja muualla

Wednesday katsottu loppuun ja oli kyllä hyvä. Fester olis mun puolesta kyllä voinut olla useammassakin jaksossa sillä nyt se oli vain yhdessä.
Thing oli myös loistava mikä on suuri kehu kun kyseessä kuitenkin on pelkkä käsi.
 
Ainakin traileri oli hauska. Tosin kaikki kunnia menee Redille joka tuon perusteella on yhtä loistava mitä ennenkin.
 
Onkos kukaan katsonut tätä vielä? itse ajattelin pilotin katsoa, sarja vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta ainakin idealtaan, imdb scorekin 8,2, perustuu muuten William Gibsonin kirjaan, sama kaveri joka on tehnyt semmoisen kirjan kun neuromancer :), joka on sitten taas ollut iso Influencer Cyberpunk 2077:lle :)


Aivan uskomaton sarja tämä The Peripheral. Visuaalisestikin ehkä hienoimpia katsomiani tv-sarjoja. Jäin koukkuun heti ekasta jaksosta. Tosin, siihen auttoi varmaan se että fanitan William Gibsonin tuotantoa. Neurovelhosta on muuten näillä näkymin tulossa vihdoinkin sarja ulos ensi vuonna, kiitos Apple TV:n.
 
Näyttää kyllä todella hyvältä toi Last of Us sarja. Vähän yli kuukausi vielä pitää odotella. Tää menee katseluun day 1.
 
Näyttää kyllä todella hyvältä toi Last of Us sarja. Vähän yli kuukausi vielä pitää odotella. Tää menee katseluun day 1.
Näyttää kyllä hyvälle. Ainut mitä pohdiskelen niin näyttäisi siltä että eka kausi vetää pakettiin koko ykköspelin kymmeneen jaksoon. Mielestäni pelistä olisi riittänyt kahteenkin kauteen, jolloin olisi antanut vähän enemmän aikaa hahmoille kehittyä, jolloin kakkospeliin pääseminen tv sarjan osalta tuntuisi entistä riipaisevammalta.

Tosin jännä nähdä että meneekö seuraava tv-kausi kakkospelin juonen mukaan, vaikea kuvitella, että Pedro Pascalista halutaan helpolla luopua, kuumimpia uusia näyttelijöitä tällä hetkellä, kiitos Narcosin ja The Mandalorianin
 
Täytyy myöntää että TLoU-sarja on alkanut kiinnostaa ihan oikeasti. Videopeli-filmatisoinnit ei ole koskaan oikein iskenyt mutta nyt näyttää hyvältä. Ehkä se on juuri tuo Pedro Pascal joka sai innostumaan. Samoin Ellien rooliin on valittu hyvä näyttelijä. Eihän se saman näköinen ole mutta uskoisin että juuri tuo näyttelijä tavoittaa sen Ellien olemuksen hyvin.
 
Ai niin, hitto vie! Mietin että kiva kun vaikuttaa TLOU-sarja hyvältä mutta että enpä katso itse traileria spoilereiden takia.

Hetki raksutti päässä ennen kuin tajusin että "niin mitähän spoileita olen nyt väistelemässä" :D
 


Yellowstonen Presequal, jos sarjaa tähdittää Harrison Ford ja Helen Mirren niin odotukset on kyllä sarjan suhteen aikamoiset, niinkin kevyet että odotuksissa, vuoden paras tv-sarja uutuus, jos tosiaan Yellowstone alkaa lähentelemään itselläni sitä kaikkian aikojen parhainta tv-sarjaa, niin samoilta tekijöillä ja tommosilla nimillä, niin ei oikeastaan voi mitään vähempää odottakkaan. Huomenna tuleekin sitten Yellowstonen 5 kauden 5 jakso sitäkin odotan erittäin innolla.
 
Viimeksi muokattu:


Ai että! tätä olen odottanut jo monta vuotta, eka kausi jäi niin mielenkiintoisiin asetelmiin, että harkitsin jopa mangan lukemista, sen jälkeen, mutta onneksi olen malttanut odottaa, vihdoin tulee 2 season :), voi mennä maratonina aika nopeasti 22 päivä joulukuuta kun tulee.
 
Viimeksi muokattu:
Ai että! tätä olen odottanut jo monta vuotta

Näin se ajantaju hämärtyy sillä eka jakso tuli 10. joulukuuta 2020 eli alle kaks vuotta sitten.
Nyt mä itse alan miettimään, että mihin tuo aika katosi. Ei ole vanhaksi tulemista. Mä kyllä olen aika varma, että katsoin sen ekan kauden vasta tänä vuonna, ehkä :D
 
Elokuvapuolen mielenkiintoisen Netflix-julkaisun lisäksi sarjapuolella mielenkiintoinen Netflix-tuotanto. "When the past catches up with the newly appointed head of MI6, in the form of a Russian spy with whom he shares a complicated past, he is forced to question everything and everyone in his life."

Mutta pääasia tässä on, että pääosassa on Charlie Cox. Sen takia jo pitää katsoa sopivan ajankohdan tullessa!

 
Mulla on ollut nyt katsottavana netflixin Locke & key.

Perhe muuttaa isän kuoleman jälkeen tämän lapsuuden kotiin ja sieltä alkaa löytymään avaimia joilla voi tehdä vaikka mitä.
Jollain avaimella voi kirjaimellisesti mennä toisen ihmisen pään sisään, toisella voi muuttaa ulkonäkönsä täysin ja jollain voi oven avaamalla teleportata ihan mihin vaan kunhan sen halutun oven on nähnyt edes kuvassa.

Mä olen nyt katsonut kaks kautta kolmesta ja tämä on ollut erittäin hyvä.
Varsinkin manifestin uusimman kauden jälkeen tuntuu suorastaan huvittavalta sanoa, että vaikka nuo avaimien kaikki kyvyt on täyttä fantasiaa niin silti tässä on selitetty kaikki paljon paremmin mitä manifestissa.
En tiedä mihin kategoriaan tämä sopii joten kutsun tätä sitten vaikka jännitys draamaksi sillä tietenkin ekan parin jakson aikana vapautetaan vahingossa pahuus maailmaan.



Edit:

Treason vaikuttaa ainakin traikun perusteella hyvältä. Nyt täytyy vaan päättää mitä katsoo locke & keyn kolmannen kauden jälkeen kun tuokin tulee vasta vuoden lopussa.
Sonic sarja vissiin tuli aiemmin katsottavaksi.
 
Viimeksi muokattu:
Mulla on ollut nyt katsottavana netflixin Locke & key.

Perhe muuttaa isän kuoleman jälkeen tämän lapsuuden kotiin ja sieltä alkaa löytymään avaimia joilla voi tehdä vaikka mitä.
Jollain avaimella voi kirjaimellisesti mennä toisen ihmisen pään sisään, toisella voi muuttaa ulkonäkönsä täysin ja jollain voi oven avaamalla teleportata ihan mihin vaan kunhan sen halutun oven on nähnyt edes kuvassa.

Mä olen nyt katsonut kaks kautta kolmesta ja tämä on ollut erittäin hyvä.
Varsinkin manifestin uusimman kauden jälkeen tuntuu suorastaan huvittavalta sanoa, että vaikka nuo avaimien kaikki kyvyt on täyttä fantasiaa niin silti tässä on selitetty kaikki paljon paremmin mitä manifestissa.
En tiedä mihin kategoriaan tämä sopii joten kutsun tätä sitten vaikka jännitys draamaksi sillä tietenkin ekan parin jakson aikana vapautetaan vahingossa pahuus maailmaan.



Edit:

Treason vaikuttaa ainakin traikun perusteella hyvältä. Nyt täytyy vaan päättää mitä katsoo locke & keyn kolmannen kauden jälkeen kun tuokin tulee vasta vuoden lopussa.
Sonic sarja vissiin tuli aiemmin katsottavaksi.

Locke & Key jäi itselläni siihen ensimmäiseen jaksoon. Sarjakuvat löytyy hyllystä, ne on loistavat, mutta tuo sarja ei vaan lähtenyt. Ja sarjakuvat on luonut Joe "Stephen Kingin poika" Hill, tyyliltään "lovecraftian horror". Ehkä pitää antaa joskus uusi mahdollisuus tuolle sarjalle.
 
Mä en ole edes ollut tietoinen, että tuo perustuu johonkin sarjakuvaan ja vasta kun tuon traikun katsoin ennen tänne linkkaamista niin huomasin siinä vilahtavan jonkun "based on something something" tekstin joten tuo saattaa selittää miksi itse tuohon tykästyin.
 
Ylös Bottom