Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onkos kukaan katsonut tätä vielä? itse ajattelin pilotin katsoa, sarja vaikuttaa varsin mielenkiintoiselta ainakin idealtaan, imdb scorekin 8,2, perustuu muuten William Gibsonin kirjaan, sama kaveri joka on tehnyt semmoisen kirjan kun neuromancer , joka on sitten taas ollut iso Influencer Cyberpunk 2077:lle
The '90s Show tulossa 19.1 ja vahva veikkaus, että tulee olemaan paskaa.
Näyttää kyllä hyvälle. Ainut mitä pohdiskelen niin näyttäisi siltä että eka kausi vetää pakettiin koko ykköspelin kymmeneen jaksoon. Mielestäni pelistä olisi riittänyt kahteenkin kauteen, jolloin olisi antanut vähän enemmän aikaa hahmoille kehittyä, jolloin kakkospeliin pääseminen tv sarjan osalta tuntuisi entistä riipaisevammalta.Näyttää kyllä todella hyvältä toi Last of Us sarja. Vähän yli kuukausi vielä pitää odotella. Tää menee katseluun day 1.
Ai että! tätä olen odottanut jo monta vuotta
Mulla on ollut nyt katsottavana netflixin Locke & key.
Perhe muuttaa isän kuoleman jälkeen tämän lapsuuden kotiin ja sieltä alkaa löytymään avaimia joilla voi tehdä vaikka mitä.
Jollain avaimella voi kirjaimellisesti mennä toisen ihmisen pään sisään, toisella voi muuttaa ulkonäkönsä täysin ja jollain voi oven avaamalla teleportata ihan mihin vaan kunhan sen halutun oven on nähnyt edes kuvassa.
Mä olen nyt katsonut kaks kautta kolmesta ja tämä on ollut erittäin hyvä.
Varsinkin manifestin uusimman kauden jälkeen tuntuu suorastaan huvittavalta sanoa, että vaikka nuo avaimien kaikki kyvyt on täyttä fantasiaa niin silti tässä on selitetty kaikki paljon paremmin mitä manifestissa.
En tiedä mihin kategoriaan tämä sopii joten kutsun tätä sitten vaikka jännitys draamaksi sillä tietenkin ekan parin jakson aikana vapautetaan vahingossa pahuus maailmaan.
Edit:
Treason vaikuttaa ainakin traikun perusteella hyvältä. Nyt täytyy vaan päättää mitä katsoo locke & keyn kolmannen kauden jälkeen kun tuokin tulee vasta vuoden lopussa.
Sonic sarja vissiin tuli aiemmin katsottavaksi.