Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Laatusarjat televisiossa ja muualla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ulukai
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tulipa katseltua tuo tänään alkanut Knight of the Seven Kingdomin pilot jakso, ja tykkäsin kyllä kovasti, jatkaa sillä samalla laadulla mihin ollaan totuttu Game of thronesissa ja House of the Dragonissa mutta tällä kertaa Ritarin tarinan näkökulmasta, voisi siis melkeinpä sanoa että tämä on kuin HBO Kingdom Come Deliverence TV-Sarja Got universumissa, niin vahvasti tuli Kingdom Come Deliverence mieleen sarjasta ja sarjan tunnelmasta. mielelläni olisin katsellut lisää.

Tiesin tämän olevan tulossa, mutta jotenkin pääsi silti yllättämään. Ei hirveästi ole taidettu tätä markkinoida. Jaksot taitaa olla vain noin puolen tunnin mittaisia, joten taidan bingettää sitten, kun kaikki jaksot ovat ulkona.

Tiesin tämän olevan tulossa, mutta jotenkin pääsi silti yllättämään. Ei hirveästi ole taidettu tätä markkinoida. Jaksot taitaa olla vain noin puolen tunnin mittaisia, joten taidan bingettää sitten, kun kaikki jaksot ovat ulkona.
Ainakin eka jakso on yli puoli tuntia, oliko jotain 40min. Ekassa jaksossa eräs ällöttävä kohtaus, siitä juuri uutisointiin että miksi ja itsekin ajattelen että miksi se piti olla jaksossa. Ei välttämättä kannata syödä samalla kun katsoo kuten itse tein se täytyy varoittaa...

Alkuun ainakin saanut hyvät arvostelut, imdb 8.5. Olihan tuo ihan ok jakso, ehdottomasti katson loputkin.

Ekassa jaksossa eräs ällöttävä kohtaus, siitä juuri uutisointiin että miksi ja itsekin ajattelen että miksi se piti olla jaksossa. Ei välttämättä kannata syödä samalla kun katsoo kuten itse tein se täytyy varoittaa...
Mulle kyllä aukes kohtauksen idea, ja mukavaa et näytetään jotain erilaista ku ohjelmissa yleensä (vaikka oikeassa elämässä normaalia olisikin).

tämä viikko on tosiaan Fantasia faneille täyttä juhlaa nimittäin Knight of the Seven Kingdom ei ole ainoa fantasia sarja joka ilmestyy tällä viikolla nimittäin , Pendragon Rise of the Merlin ilmestyy virallisesti huomenna, mutta jos olet ostanut DailyWire+ pääset jo katsomaan 2 ensimmäistä episodia, sarjahan on siis yksinoikeudella katsottavissa vain tuolta DailyWiresta. , itselleni King Arthurin legendat ovat aina olleet lähellä sydäntä aikalailla kaikki Merlin, Camelot ja king arthuriin liittyvät tv-sarjat ja elokuvat on kaikki tullu katseltua joten odotin tätä sarjaa aikalailla, ja kyllä sarja lunasti itselleni kaikki odotukset ja vei täysin mukanaan. Tämä sarjahan siis kertoo King Arthurin tarinaa Merlinin näkökulmasta, Eli Merlin on tämän sarjan pääosassa.

Ainut miinus puoli on tosiaan se että tuo sarja on tuolla DailyWiressä mikä on enemmänkin dokumentteihin perustuva suoratoisto palvelu, itse katselen paljon dokumentteja (varsinkin true crime dokkareita) mutta sellaiselle joka ei niitä katsele niin tuo DailyWire ei todennäköisesti tarjoa tarpeeksi katseltavaa noin muuten.

tuossa traileria

Ja tuossa sarjan huikea tunnari

Viimeksi muokattu:
Ylös Bottom