Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lapsuuden luulot

Vastaus: Lapsuuden luulot

Luulin penskana, että pilvet syntyivät/tulivat tehtaiden isoista savupiipuista. :)
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Luulin lapsosena, että tv:ssä näkyvä mystinen lottokone olisi koko huoneen täyttävä tuomiopäivänmasiina.
Mitä vielä, onneton pöytämalli. :mad:
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Luulin pienenä että rekisterikilpien kolme ensimmäistä kirjainta ovat auton ostajan ensimmäinen sana uuden auton haltijana. Esim VTU-123, tiedätte kyllä :D
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Noh, minä luulin lapsena Aasiaa maaksi, pienen väärinkäsityksen ansiosta Mr. Beanin näyttelijän nimeä Uuno Turhapuroksi ja että esim. tehtaiden päästöillä ei olisi mitään vaikutuksia ympäristöön.

Niin ja luulin että F1-auton ajaminen olisi yhtä helppoa kuin kartingauton ja kulkisi yhtä kovaa ja että kuskit ajaisivat automaattivaihteilla :D
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Luulin pienenä, että elokuvissa esiintyy joku jonka roolinimi on Starring :p Ihmettelin kun aika monessa oli saman niminen tyyppi.
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Lapsena tuli ehkä katsottua liikaa Rölli - Hirmuisia Kertomuksia(VHS). Luulin nimittäin, että kaikki metsästä löytyneet roskat olivat kyseisen leffan roskanheittäjien, jätesäkki ukot, tekosia. Samalla tuli opittua, että jokaisen siirtolohkareen takana voi lymyillä Isorölli:eek:. Hämmentävintä oli röllin taikajuoma, en koskaan nähnyt samanlaista pulloa limuhyllyssä, joten oletin, että se on sellaista kotisimaa. Kyseessähän oli Jack Daniel's viski, eikä sitä peitelty. Katsokaa vaikka itse.
[video=youtube;eKNQnMg7_g0]http://www.youtube.com/watch?v=eKNQnMg7_g0[/video]
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Luulin joskus, että on aina niitä fiksumpia, jotka varmasti tietävät vastauksen joka asiaan. Mutta joitain vuosia sitten havahduin todellisuuteen, että eihän kukaan tiedä vielä juuri mistään mitään. Tästähän on kirjakin: Tietämättömyyden sanakirja
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Luulin vaikka mitä! Kuten että kun oppii jotain kieltä tarpeeks, se alkaa kuulua omiin korviin suomen kieleltä. Ja että kädet pitää pestä vessassa koska vessan ilma on likaista. Isoveli kerran uskotteli että jumala vastaa rukouksiin aina päinvastasesti mitä rukoilee, eli jos haluaa polkupyörän niin pitää rukoilla että "älä pliis anna polkupyörää!"

E: ainiin ja että kadulta löytämäni kondomit oli tyhjentyneitä ilmapalloja..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Lapsuuden luulot

Tässä jonkin verran stooria ja tyhmäilyjä kultaiselta 80-luvulta:

Vieläkin tuntuu siltä kun katsoo vanhoja leffoja että "Ennen kaikki oli mustavalkoista". Sama jatkunut skidistä asti.

Pikkunaskalina tiesin että maito tulee lehmästä. Tosin menetelmä oli seuraava: Kun lehmän kyljessä olevaa nappia painaa, tulee lehmästä sinisiä ja punaisia tölkkejä.

Ala-asteen parilla ekalla luokalla (80-luku) oltiin "varmoja" että Jaffa- Fanta- ja Cola-jojot olivat erilaisia ominaisuuksiltaan.

Olin pikkupentuna niin typerä että menin kysymään vanhemmilta että mennäänkö me sit samaan taivaaseen kun kuollaan. Ja miten siellä sit löytää toisensa. Muistan edelleenkin huoleni aiheesta. Saakeli miten typerä ja taikauskoinen sitä onkaan ollut. :D

Skidinä myös pidin Kontran biisistä Jerry Cotton. Ja ihmettelin pitkään mitä tarkoittaa kun ne laulaa "Jos röpetsiä on sun maton alla, Jee jee Jerry Cotton" mutta lauloivatkin pirulaiset "Jos rötöksiä on sun omatunnolla, Jee jee Jerry Cotton". Tuosta maton alla olevasta röpetsistä jäi niin vahva mielikuva jo pentuna että vieläkin on vaikea päästä siitä yli. :D

Vanhoista Aku Ankka -taskukirjoista skippasin aina ne mustavalkoiset aukeamat kun ne oli niin masentavan näköisiä värillisen aukeman jälkeen. En muista sen juurikaan vaikuttaneen juonen kaareen..

Tuosta anjovis/tyttöystävä-jutusta tuli mieleen että itsellä kuulemma oli eka tyttöystävä noin 4-5 vuotiaana. Yläkerran friidu joka oli vuotta nuorempi. Koko ajan piti kuulemma päästä sinne kylään ja aina piti olla halailemassa ja pussailemassa sitä kun mahdollista. Noh, nuorena se oli kai vitsa väännettävä. :D

Opin lukemaan ilman että tajusin sitä itse, ikää 6 vuotta. Luin seinakalenterista ruotsinkielisiä(!) kuukausia ja mutsi kysyi mitä oikein puuhaan. En ymmärtänyt kunnes se kertoi että osaan näköjään lukea. Olin ihan että WTF. :D
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Minulla oli pienenä avaruuslegoja, joissa avaruuslegomiehille laitettiin happipullot selkään irrottamalla legoukon pää sen muusta ruumiista, jotta happipullojen kiinnityslenksun sai tukevasti paikalleen. Luulin niitä legoja rakennellessani (ennen kuin tarkistin asian äidiltäni), että samalla tavalla laitetaan oikeille astronauteille happilaitteet selkään avaruuspukua päälle puettaessa.
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Pienenä tuli ajeltua porukoiden kanssa usein vesitornin ohi ja jostain olin saanut luulokuvan että se on Jaffaa täynnä. Tuli karvas pettymys vanhempana.
 
Ylös Bottom