Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lapsuuden luulot

Luulin että ihminen on tavallaan ontto, eli että kun ihminen syö, niin ruoka menee ensin jalkoihin, ja kun on täysin kylläinen niin mössöä on sitten kaikki paikat täynnä. Olipas vaikeeta selostaa.
 
Kun ulkona oli tarpeeksi kylmä, että hengitys höyryyntyi luulin, että jos hönkäilee kauan ne lopulta päätyvät Kiinaan.
:D
 
Koin nelivuotiaana near-death-experiencen...

Nielaisin nimittäin purkan.

Ja joku naapurin pari vuotta vanhempi tanopää oli aiemmin kertonut että siihen kuolee, vieläpä kivuliaasti. Kavereiden oli kiva mennä äiti-kullalle kertomaan että ainut poikasi korisee tuolla kuolemaisillaan.
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

On joillakin sitten ollut traumaattinen lapsuus:p Itse elän kyllä salaliittoteorioiden riivaamana, enkä voi kulkea nauravien ihmisten ohi ajattelematta, että he nauravat minulle:rolleyes:

Minulle pelkästään riittää vilkaisu minua päin jos itse huomaan sen niin heti käy ensimmäiseksi mielessä että nyt se kiroaa minua, oli sitten tuttu tai ei. Aika paha tapa varsinkin jos pitäisi luoda uusia ystävyyssuhteita. Vieläkin se kyllä vaivaa minua, kaikki on mua vastaa. Siksi varmaan pidänkin nettipelaamisesta, kasvotonta toimintaa.
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Mää luulin että maailma oli ennen mustavalkoinen, kun kaikki leffat ja dokumentitki oli. Myöhemmin oli sitte järkytys, kun tajusin (vai liekkö mulle kerrottiin) ettei asia ihan näin olekaan..

Itsellä oli tuo sama vika :eek:
Ainakun sanottiin että ennenvanhaan.
Nykyäänkin vielä hauskuutan sairasta mieltäni kuvittelemalla, että ennenvanhaan kaikki oli mustavalkoista :D
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Muistan vieläkin hetken kun sain tietää mitä kuolema on. Sillon meni kyllä nuppi sekasin muutamaksi viikoksi. Kauheat pelot että kohta äitini saatta kuolla kupsahtaa, enkä näkisi häntä enään ikinä.

Myös muistan keskustelut kaverin kanssa siitä että mitä kuoleman jälkeen tapahtuu. Kaiken maailman teorioita keksittiin :rolleyes:
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Luulin jostakin syystä pienenä, että linja-autokuskeilla ei ole käsiä. Olin kuulemma äidiltä kysynyt tuota asiaa. :D
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Luulin, että sarjakuvien puhekuplat peittävät oikeasti piirrettyä kuvaa.

Mm. Aku Ankka -lehteä tuli pienenä taaperona luettua ahkerasti, mutta harmitti kovin kun puhekuplat tulivat aina taustan ja hahmojen päälle. Kerran päätin, että nyt haluan nähdä tuon puhekuplan taakse mitä sen alle on peitetty. Niinpä otin sakset ja aloin leikkaamaan lehden sivua puhekuplan kohdalta. Nopeasti valkeni suunnitelman haperoisuus, kun eihän sieltä kuplan takaa löytynytkään mitään. Eipä käynyt työstöhetkellä moinen mahdollisuus mielessä. =)

Muistan että lopputulema suututti, mutta samalla nolotti kun huomasin mitä olin yrittänyt ja mitä hommasta jäi lopulta käteen -> lapsilogiikan riemuvoitto.

PS. Hyviä luuloja on tovereillakin ollut. Kyllä skidit tietää. :D
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Matkustin pienenä naperona usein äidin kanssa bussissa, Vainion liikenne luki linkun kyljessä. Ihmettelin, että ovatko nämä kaikki muutkin sukunimeltään Vainio? Vainio oli siihen aikaan sukunimeni. Olin aika hölmistynyt kun totuus lopulta valkeni minulle. :eek:
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Pienenä luulin että suomi oli ensimmäinen kieli mikä keksittiin. :D Ei tässä muuta...
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Itsekin luulin monien muiden tapaan maailman olleen mustavalkoinen ennen vanhaan. Ja jostain kumman syystä mulla oli sellainen käsitys että poliisiautot kulkevat yhtä kovaa kuin F1-autot.
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Luulin anjovista hedelmäksi, kunnes tyttöystäväni korjasi luuloni. Viikko sitten. 23-vuotiaana.
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Luulin anjovista hedelmäksi, kunnes tyttöystäväni korjasi luuloni. Viikko sitten. 23-vuotiaana.

Ei perse. Aattelin jo, että oot varmaan ensimmäinen ihminen jolla oli jo jotain 6 vuotiaana tyttöystävä. Piti lukee loppuun asti. :D
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Pienenä luulin että ihminen on "kuolematon" ja se saa kuollessaan valita miksi olennoksi se syntyy. Halusin olla pienenä Crash Bandicoot :D
Luulin että vedessä asuu ihmisiä.
Luulin kerran kuolevani kun nielaisin vahingossa purkan.
Kerroin isälleni olevan pihkassa ja isä kysyi keneen. Hölmistyneenä vain tuijotin sillä käteni olivat puun pihkassa.
Luulin maailma=kotikaupunkini, kyllä hämmästyin kun maailmankuvani laajeni.
Luulin olevani tyhmä kun en osannut lukea, mutta sitten tuli vain yhtäkkiä sellainen riemastuttava elämys kun huomasin lukevani. En edes tajubnnut ensin koko asiaa.
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Luulin anjovista hedelmäksi, kunnes tyttöystäväni korjasi luuloni. Viikko sitten. 23-vuotiaana.

Missä on tykkää nappi? :D

Itse pienenä luulin, että Punainen Mallu maistuu mansikalle ja että mitä telkassa näkyy, niin ne asuvat telkan sisällä, joten itsekkin halusin, että isi avaa television kokonaan, että minäkin pääsen asumaan televisioon ja olemaan elokuvissa mukana.
Sekä, että nainen voisi tulla uudestaan raskaaksi, vaikka olisi jo ennestään 6:nella kuulla raskaana... Jonka sitten silloinen tyttöystäväni kumosi, että vasta synnytyksen jälkeen voi tulla raskaaksi... Ja tuosta hetkestä on siis nyt n.12 vuotta :D
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Itse luulin pienenä, että tietokoneet toimii niin, että siellä on sisällä pieniä muurahaisia jotka on töissä siellä sisällä. :rolleyes: Toivottavasti tämä viesti on myös pieni herätys koomassa olleelle, mahtavalle topicille.
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Luulin pienenä, että ampiaiset räjähtävät. Tämä johtui unesta, jossa ampiainen häiritsi minua ja pyysin isää viemään sen pois. Isä otti sen kiinni ja sillä sekunnilla ampiainen räjähti hänen käsissään. Tämän seurauksena isä oli muuttunut veriseksi mössöksi ja hän kysyi minulta "Oletko nyt tyytyväinen?" Tämän jälkeen en pystynyt edes olemaan samassa huoneessa ampiaisen kanssa.

Luulin pienenä myös, että voisin saada PS2:n. Sen sijaan sainkin Xboxin ja lopulta tajusin, että itselle paras vaihtoehto olisikin ollut Game Cube. :D
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Pienenä siihen 5-6 ikävuoteen asti luulin että auton vaihekepeissä oleva "R" on ralli vaihde.
 
Vastaus: Lapsuuden luulot

Pienenä kuvittelin aina hissillä että kerrokset vain liikkuvat, hissi pysyy paikoillaan.. :D
 
Ylös Bottom