Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trend
Luulen edelleen että olen tutkassa näkymätön.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Alkoi tulla sellaisia linkkejä ja juttuja, että katsoin parhaaksi hivenen siivota.
Eli viestejä poistettu reippaasti.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon
Höh.
Ja vieläpä senkin viestin, jossa juupis toteaa pokkana, että jollakin on jossain vain 2 jotain.![]()
Ja meinasi myös käämit palaa tähän koko "harrastukseen" ja kaikkeen muuhunkin. No tänään taisin nousta oikealla jalalla, ainakin toistaiseksi![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon
Nii-in, kunnes äsken taas lähti yksi viesti bittiavaruuteen...![]()
No ei minua kaikesta pidä syyttää vaikka viestejä poistelenkin rankalla kädellä. Tänään en ole vielä kerennyt yhtään poistamaan.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dapht
Mää luulin että maailma oli ennen mustavalkoinen, kun kaikki leffat ja dokumentitki oli. Myöhemmin oli sitte järkytys, kun tajusin (vai liekkö mulle kerrottiin) ettei asia ihan näin olekaan..
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FAMAS
-Luulin,että aikuiset tietävät kaiken.
-Luulin,että krapula tarkoittaa kuolemansairas.Kun äiti sanoi,että iskä on krapulassa,hätäännyin että kuoleeko se!
-Luulin,että maailmassa on vaan Amerikka ja Eurooppa,muut maanosat ovat jollain toisella planeetalla.
-Luulin,että prätkähiirillä on metalliset sukuelimet.
-Minulla oli salaliittoteoriota,esim. että minun perheeni on kaikki alieneita ja niillä on joku salainen huone meidän talossa,jossa on jättimäinen kristalli!
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
On joillakin sitten ollut traumaattinen lapsuusItse elän kyllEsalaliittoteorioiden riivaamana, enkEvoi kulkea nauravien ihmisten ohi ajattelematta, ettEhe nauravat minulle
![]()
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FAMAS
-Luulin,että prätkähiirillä on metalliset sukuelimet.