Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lapsuuden luulot

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Fetched
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ma ja mun kaverit ollaan itse asiassa keskusteltu useasti mustavalkosuudesta ja ollaan tultu tulokseen et porukka tosiaankin oli ihan mustavalkosia.
syo omena ni sulla kasvaa omenapuu mahaan
Joo ja luulin etta "jumala" on olemassa pienena

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan trend
Luulen edelleen että olen tutkassa näkymätön.

Minä taas luulin ettei tutkia ole olemassa.
Luuloni osottautui vääräksi. Nyt taas ajattelen että poliisit unohtavat antaneensa sakon minulle, eikä minun tarvitse maksaa sitä.

Muistu jälleen yks vähän outo luulo. Sillä luulin, että avaruusraketit ovat kirkontorneja. Odotin aina, että milloin tuo meidän kylän kirkontorni lähtee avaruuteen.

Meikäpojalle oli pienenä krapula ja ripuli sama asia. Olivat niin samansointuisia nimiä.
Kerran soitti äitin työkaveri kotiin äidin ollessa ripulin takia pois töistä. Tomerana 5-vuotiaana kersana ilmoitin äidin makaavan krapulassa sängyssä ja olevan estynyt tulemaan töihin. Äiti kuuli puhelinkeskustelun makuuhuoneeseen ja juoksi luuriin suunnilleen sonnat housussa korjaamaan tilanteen.

Alkoi tulla sellaisia linkkejä ja juttuja, että katsoin parhaaksi hivenen siivota.

Eli viestejä poistettu reippaasti.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan XShava
Alkoi tulla sellaisia linkkejä ja juttuja, että katsoin parhaaksi hivenen siivota.

Eli viestejä poistettu reippaasti.

Höh.

Ja vieläpä senkin viestin, jossa juupis toteaa pokkana, että jollakin on jossain vain 2 jotain. :eek:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon
Höh.

Ja vieläpä senkin viestin, jossa juupis toteaa pokkana, että jollakin on jossain vain 2 jotain. :eek:

Jep

Mulla on vissiin menossa myöhässä oleva 30 kriisi ja eilen oli taas sellainen päivä että kaikki tuntu V:ttavan.

Ja meinasi myös käämit palaa tähän koko "harrastukseen" ja kaikkeen muuhunkin. No tänään taisin nousta oikealla jalalla, ainakin toistaiseksi ;)

Ja meinasi myös käämit palaa tähän koko "harrastukseen" ja kaikkeen muuhunkin. No tänään taisin nousta oikealla jalalla, ainakin toistaiseksi ;)

Nii-in, kunnes äsken taas lähti yksi viesti bittiavaruuteen... ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dragon
Nii-in, kunnes äsken taas lähti yksi viesti bittiavaruuteen... ;)

No ei minua kaikesta pidä syyttää vaikka viestejä poistelenkin rankalla kädellä. Tänään en ole vielä kerennyt yhtään poistamaan.

No ei minua kaikesta pidä syyttää vaikka viestejä poistelenkin rankalla kädellä. Tänään en ole vielä kerennyt yhtään poistamaan.

Niin, en tiedä kuka poisti sitten mutta kuitenkin.

Sen verran kauan tämä huvittava keskustelu on ollut unholassa, että sitä voisi nostaa taas ylöspäin. Uusien keskustelujen ja uusien muistojen myötä.

Tähän sopii yks pikkusiskon (5 v.) pari päivää sitten sanoma juttu ku toinen systeri kerto että faijan tutun koira kuoli:
"Synnyttääks se Masa uuden koiran?"

Toi et jos syö hedelmän siemenen saa puun mahaan on mullekin tuttu juttu.

Serkkulle tapahtui pienenä

Serkun äiti:"Oliko mukava käydä ukin kanssa saunassa?"
Serkku:"Oli ja sain lyödä ukkia vitulla."

Ihan sam juttu minulla.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dapht
Mää luulin että maailma oli ennen mustavalkoinen, kun kaikki leffat ja dokumentitki oli. Myöhemmin oli sitte järkytys, kun tajusin (vai liekkö mulle kerrottiin) ettei asia ihan näin olekaan..

-Luulin,että aikuiset tietävät kaiken.

-Luulin,että krapula tarkoittaa kuolemansairas.Kun äiti sanoi,että iskä on krapulassa,hätäännyin että kuoleeko se!

-Luulin,että maailmassa on vaan Amerikka ja Eurooppa,muut maanosat ovat jollain toisella planeetalla.

-Luulin,että prätkähiirillä on metalliset sukuelimet.

-Minulla oli salaliittoteoriota,esim. että minun perheeni on kaikki alieneita ja niillä on joku salainen huone meidän talossa,jossa on jättimäinen kristalli!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FAMAS
-Luulin,että aikuiset tietävät kaiken.

-Luulin,että krapula tarkoittaa kuolemansairas.Kun äiti sanoi,että iskä on krapulassa,hätäännyin että kuoleeko se!

-Luulin,että maailmassa on vaan Amerikka ja Eurooppa,muut maanosat ovat jollain toisella planeetalla.

-Luulin,että prätkähiirillä on metalliset sukuelimet.

-Minulla oli salaliittoteoriota,esim. että minun perheeni on kaikki alieneita ja niillä on joku salainen huone meidän talossa,jossa on jättimäinen kristalli!

On joillakin sitten ollut traumaattinen lapsuus:p Itse elän kyllä salaliittoteorioiden riivaamana, enkä voi kulkea nauravien ihmisten ohi ajattelematta, että he nauravat minulle:rolleyes:

Aina metron saapuessa laiturialueelle katson taakseni ennenkö se menee ohitse.
Varmistan näin ettei kukaan tönäise minua raiteille. Tämä luulo(pelko) on vieläkin käytössä...:rolleyes:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan paavi88
On joillakin sitten ollut traumaattinen lapsuus:p Itse elän kyllEsalaliittoteorioiden riivaamana, enkEvoi kulkea nauravien ihmisten ohi ajattelematta, ettEhe nauravat minulle:rolleyes:

Sama täällä...

Ylös Bottom