Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Last Remnant

Vastaus: Last Remnant

spammin taas tolkuttomasti mutta:

mitä nyt sain selville niin pelin tarinalla olisi pituutta noin 30 tuntia, ja sihen lisäksi sitten vielä sivutehtävät ja muut pikkukivat jotka lisäävät peliin tunteja toiset 30 (ohoh?), niin on kyllä sitten tulossa kaiketi iha kova paketti. ostoon menee ja peukut pystyyn että mielenkiinto säilyy koko pelin ajan

Famitsun mukaan peli on 40-60 tuntia pitkä. Jos tekee sivutehtävät, niin silloin kestoa on 80 tuntia.

Se näyttää hieman Lost Odysseylta, siinä on vuoropohjainen taistelusysteemi, esimulgasut tuntuvat positiivisilta ja pituuttakin pitäisi löytyä ihan sopivasti - voiko tämä enää flopata? Toivottovasti ei, sillä hyvälle vuoropohjaiselle RPG:lle on aina kysyntää. Kohtahan tuon näkee, mutta itse en kyllä lähde sentään Lost Odysseyta parempaa peliä odottamaan.

Hypearvoksi varovainen ****.

Pitää tänään käydä kyseinen peli nappaamassa jostain, jos löytyy. Ei jaksanut tilailla, kun ei ole varmuutta pelin aluekoodeista. PAL versio ei ole ainakaan region free, joten sitä suuremmalla syyllä ei jaksanu riskillä vetää. Noh, kerran sitä ryöstyhintoja makselee. :)

Prismasta kävin nappaamassa oman kopion. Vaikuttaa alkutestien jälkeen mahtipontiselta. Jees jatkaan ->

Kerroppa sitten onko grindaamista paljon. Ääniraitaa ei varmasti saa vaihdettua?

Kerroppa sitten onko grindaamista paljon. Ääniraitaa ei varmasti saa vaihdettua?

Ääniraita on ainoastaan englanniksi, mut vaikuttaa toistaiseksi varsin pätevältä sellaiselta. Grindaamiseen en uskalla puuttua, kun olen vielä aivan alussa.Toistaiseksi loparit on mennyt kerta yrittämällä, mutta muutama paikka on sellainen, ettei sinne voi vielä oman tason ukoilla edes kuvitella menevänsä. Tosin Remnant sisältää kaikkea sellaista pikkusälää (mielenkiintoinen levusysteemi, aseiden muokkaus/teko/jne), että grindausta harrastaa melkein hymysyin.

Ruudun takkuilu ja tovin kestävät tekstuurilataukset (ala Mass Effect) ovat toistaiseksi ainoat negatiiviset seikat.

Kunhan joskus saa tämän ilmeisen massiivisen ropen tykisteltyä läpi, niin revikkaa pukkaa KF:n sivuille.

Joo kävin kans hakees omani ja täytyy sanoa että on kyllä kohtuu tykki peli :D

taistelut ovat erittäin hienoja, ja kyllä sitä framerate ongelmaa on mutta itseäni se ei niin paljoa häiritse. tuntuu että sitä ollaan vähän jopa liioiteltu melkeen kaikissa netissä julkaistuissa teksteissä

ääninäyttelu on mielest'äni ihan ok, päähahmon animointi on vähän hassua mutta ilmeisesti tarkoitus on kuvata jotain rentoa nuorukaista joten menkoot hänen juoksu sen piikkiin :P

taistelusysteemissä tosiaan menee hetki että sen sisäistää, mutta sitten siitä eteenpäin se onkin aika nannaa strategioilla menoa, en ole vielä hirveän pitkällä mutta tietääkseni jossain vaiheessa pääsee muokkaamaan ryhmän kokoonpanoa jolloin voi koota ne omat "dreamteamit"

nyt täytyy hoitaa pois toi tiskivuoro ja sit mennä jatkaan

Juuh, ei ole kyllä vielä grindaamisesta paljon kokemusta, kun alussa olen ja ääniraitana on pelkkä englanti, joskin ei kovin paha toisin kuin Infinite Undiscoveryssä. Kaiken kaikkiaan oikein lupaavalta peliltä vaikuttaa. Hieman häiritsee välillä todellakin huono framerate tappeluissa mutta muuten ok.

Harmi kun tekivät Unreal Enginellä, on se vaan niin hiki :)

NYt joku 30 min takana (ei ollut enempää aikaa), isoissa taisteluissa tuntuu pientä tahmailua olevan sekä välillä tämä paljon puhuttu hidas lataaminen tekstuurien kohdalla ihmetyttää. Peli on kuitenkin asennettu kovolle, ja silti on vähän nihkeetä. Itse pelistä en osaa vielä mitään sanoa, englanti nyt ei ainakaan huonoimmasta päästä ole.

Ruudun takkuilu ja tovin kestävät tekstuurilataukset (ala Mass Effect) ovat toistaiseksi ainoat negatiiviset seikat.

Oletko asentanut pelin kovalevylle? Tuskinpa auttaa kuitenkaan. Kai se on vaan pakko tottua siihen, että tässä genissä frameratea ei vaan saa kohilleen. Helevetti.

Oletko asentanut pelin kovalevylle? Tuskinpa auttaa kuitenkaan. Kai se on vaan pakko tottua siihen, että tässä genissä frameratea ei vaan saa kohilleen. Helevetti.

Itselläni on ainakin kovolla peli ja framerate ja sun muut takkuilee harmittavasti.

Mutta itse asiaan, tossa on ihan mukava keräillä kamoja vähän niin kuin FFXII konsanaan. :)
Muutenkin tuntuu vähän saman tyyliseltä. Taistelut oli alkuun hämäriä mutta rupee niihinkin tottuun. Harmittaa tuo kartta, jos se on tommonen koko pelin ajan, ainoa asia mikä Lost Odysseyssäkin harmitti. Parasta olis kierrellä ittekseen isossa maailmassa mutta ei voi mitään, hienolta peliltä silti vaikuttaa. :)

pahus, eka ongelma ja pelkään et se o melkee bugi tai sit vaan pelintekijöiden sairas pila. jos joku nyt sattumoisin on päässyt jo vähä pidemmälle ni jeesatkaa ees kertomalla onko bugi vai ei

eli :

menin siis tarinassa eteenpäin niin että vedin sen luola mestan sekä linnanraunion ja näiden jälkeen tuli se dilmoor mesta.

pomon tapettua rush päättää jatkaa yksin ja avautuu myös mahku ottaa sivutehtäviä sekä palkata killasta leadereita. noh ei siin mitää, mut tohon athlum vai mikä sen niminen kaupunki on ei ilmesty ollenkaan mitään paikkaa josta voisin palkata sotilaita mun unioneihin. eli nyt mul o sit vaan Rush ja joku mun palkkaama pieni liskomies. kuolen iha pienee kärpäseen ku ei pal hippoja oo. eli mistä saan solttuja vai saako niitä tas vaihees ollenkaan ?

oon saanu maailman karttaan jonku uuden kaupungin mut sielläkää oikee oo mitää mikä veis tarinaa eteenpäin

menin siis tarinassa eteenpäin niin että vedin sen luola mestan sekä linnanraunion ja näiden jälkeen tuli se dilmoor mesta.

pomon tapettua rush päättää jatkaa yksin ja avautuu myös mahku ottaa sivutehtäviä sekä palkata killasta leadereita. noh ei siin mitää, mut tohon athlum vai mikä sen niminen kaupunki on ei ilmesty ollenkaan mitään paikkaa josta voisin palkata sotilaita mun unioneihin. eli nyt mul o sit vaan Rush ja joku mun palkkaama pieni liskomies. kuolen iha pienee kärpäseen ku ei pal hippoja oo. eli mistä saan solttuja vai saako niitä tas vaihees ollenkaan ?

oon saanu maailman karttaan jonku uuden kaupungin mut sielläkää oikee oo mitää mikä veis tarinaa eteenpäin

Pelaa aavistuksen verran eteenpäin juonta, niin ongelma ratkeaa.

edit:
itselläni tuli sen uuden kaupungin tavernassa solttu kertomaan (tai siis me puhuttiin hänelle), et Dave etsii Rushia.

Viimeksi muokannut moderaattori:

heh joo.. mutta

nyt mul onki davidin ja torgalin joukot mukana, mutta ne o vierailevia tähtiä joten en voi vaikuttaa niiden toimintaan. kakkanakki vaan ku Rushil o täl hetkel joku 320 hp:a ja jos joku hyökkää sen kimppuun ja se kuolee ni gameover :P

täytyy hissutella jossain taka-alalla. kyl ny luulis et jos saan palkata union johtajia, ni kai mun sillo pitäs saada kans solttuja palkata ? manuaalin mukaan athlumin townsquarelle tulee rekry ihminen jolta saa palkata niitä. mutta eipä näy

no on ainaki haastetta. voiha se olla et näin aikases vaihees en ees saa solttuja ryhmään.

hah olinpas hölmö, en tajunnut että samaan unioniin voi laittaa useemman leaderiks merkatun hahmon :)

johan alko sujuun ku ryhmän hipot kasvo huomattavasti. ja nyt saan jo niitä solttujaki palkata

Olen ihan koukussa noiden loottien ja sun muiden keräilemiseen. Se on lähes samanlaista kuin FFXII, eli jos tykkäsi keräillä kamoja FFXII:ssä, tykkää myös Remnantissa. Mutta noin muutenkin peli on ollut mielettömän koukuttava, eikä noi frame dropit kauheesti ole enää häirinnyt. Suositten ainakin kokeilla, jos piti FFXII:stä. :)

Olen ihan koukussa noiden loottien ja sun muiden keräilemiseen.

Mulla on sama vika. Suurin osa peliajasta kulutettu vain Mr. Diggsin päivittelyyn ja eri mörköjen komponenttien keräilyyn ja kaverien kouluttamiseen. Perhana tässä joutaa nyt jättämään noi sivujutut kesken ja keskittyä läpipeluuseen, että saatte revikan vielä tämän vuoden puolella :D

Viime yönä pelaillessa bongailin vielä kivaa interaktiivisuutta ryhmäläisten kanssa. Sen lisäksi että porukka pyytää loottia taistelujen jälkeen, saattavat herrat kysellä kaupungissa ylijääneiden tavaroiden perään (Esim. Dave hamusi multa kaupungissa yhtä vyötä käytettäväksi). Lisäksi porukka pyytää vinkkejä mihin suuntaan kehittyä sekä pyytävät lähtemisiä monsterihunttiin (jälkimmäisellä tuskin on mitään konkreettista hyötyä).

Mut all in all, vaikuttaa oikein hauskalta peliltä.

Olen ihan koukussa noiden loottien ja sun muiden keräilemiseen. Se on lähes samanlaista kuin FFXII, eli jos tykkäsi keräillä kamoja FFXII:ssä, tykkää myös Remnantissa. Mutta noin muutenkin peli on ollut mielettömän koukuttava, eikä noi frame dropit kauheesti ole enää häirinnyt. Suositten ainakin kokeilla, jos piti FFXII:stä. :)

Oijoi kuulostaa hyvälle. Tuleeko muita viboja kuin FFXIIssä? Tämä pitää heti ostaa kun on taas rahaa.

Ylös Bottom