Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lautapelit

Etusivulla olette kenties huomanneet tämän kehuja saavan lautapelin arvostelun, mutta linkitän silti.


"Consulting Detective tavoittaa Doylen luoman maailman tunnelman liki täydellisesti", kertoo arvio, jonka mukaan tätä voi pelailla yksin tahi enemmälläkin sakilla.
 
Mie vähän hurahdin näihin Arkham Horror Files -sarjan lautapeleihin, hupsista! Myö ollaan viime viikkoina pelattu tuota Arkham Horror lcg -peliä, ja se yltää min top-listalla toiseksi, heti Mansions of Madnessin jälkeen. Suosittelen sitä henkilöille, jotka kaipaavat jotain jänskää co-oppia kahdelle hengelle.


arkham horror files elokuussa 2021.png
 
Mie vähän hurahdin näihin Arkham Horror Files -sarjan lautapeleihin, hupsista! Myö ollaan viime viikkoina pelattu tuota Arkham Horror lcg -peliä, ja se yltää min top-listalla toiseksi, heti Mansions of Madnessin jälkeen. Suosittelen sitä henkilöille, jotka kaipaavat jotain jänskää co-oppia kahdelle hengelle.
Kunnioitusta herättävä AHF-kokoelma!

Tässä osa minun Cthulhu-hyllyä odottamassa josko Unfathonable lunastaisi paikkansa muiden joukossa.
IMG_20210811_151115.jpg
 
Itse pelaillut tämän vuoden puolella kavereiden kanssa seuraavia pelejä:
  1. Betrayal at Baldur's Gate (emopeliä pelattu myös) (figuuri/lautapeli)
  2. Descent: Journey in the Dark (figuuri/lautapeli)
  3. Nemesis (Paljon muistettavaa mielestäni alkuun, helposti yksi peli kestää sen + 2 t) (figuuri/lautapeli)
  4. Race for the Galaxy (korttipeli)
  5. Legendary: Buffy The Vampire Slayer (pakan rakennuspeli)
Itse suosittelen Betrayalia ja Race for the Galaxyä eniten. Nemesis oli kyllä kallis ostos lisäosineen. Ehkä joskus vuoden päästä niihinkin pääsee käsiksi, kun emopeli on koluttu loppuun :D
 
Mie vähän hurahdin näihin Arkham Horror Files -sarjan lautapeleihin, hupsista! Myö ollaan viime viikkoina pelattu tuota Arkham Horror lcg -peliä, ja se yltää min top-listalla toiseksi, heti Mansions of Madnessin jälkeen. Suosittelen sitä henkilöille, jotka kaipaavat jotain jänskää co-oppia kahdelle hengelle.
Necropost! (Tai no, on tuo tuorein tuolla semituore, ja necropost jotenkin sopii Arkhamiin).

Mun ns. modernilautapeliharrastus alkoi siitä kun ostin sen edellisen painoksen Arkham Horrorista, ostin sitten suht nopeaan tahtiin siihen myös kaikki lisäosat (neljä isoa ja neljä pientä). Ei sitä hirveän montaa kertaa jaksettu, muut pelit tuli tilalle. SIttemmin olen hommannut tuon uusimman painoksen Arkham Horrorista ja Mansions of Madnessin uuden painoksen (app-vetoisen). Niitä on sentään vähän enemmän tullut pelattua. Mutta ehdottomasti eniten näistä isommista uusista peleistä on tullut pelattua Battlestar Galacticaa, reilusti yli 600 peliä, edelleenkin sitä pelaillaan pari kertaa viikossa ja jotain muuta pienempää ohessa. Unfathomable koitti sitä korvata, mutta kerta sitä riitti ja totesimme porukalla ettei tämä korvaa BSG:tä.
 
Ylös Bottom