Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lewis Hamilton EA Sports Formula 1 2008

ProBale

New Member
Oletetaan, että pelin nimi tulisi olemaan tälläinen. Eihän sitä kuitenkaan tiedä jos pelistä tulee
"Lewis Hamilton and the losers of the Formula One Season 2007"
tai vaikkapa
"Lewis Hamilton Beauty Salon for DS".

Mutta kuten KonsoliFinissä jo uutisoitiin asiasta, putkahti myös tämmöinen uutinen silmään.
EA Sports julkaisee Lewis Hamilton-pelin.

Peli julkaistaan uutisen mukaan Playstationille sekä Xboxille, eli meinaa varmaankin uuden sukupolven koneita tietysti.
Itsellä ainakin lähtee ostoon jos vähääkään hyvä, viimeisin F1 peli, jonka olen omistanut on nimttäin sekä EA Sportsin ja Sonyn Formula 1 2001:et PS2:lle.

Mites muut Kimimanian kannattajat? (Tietysti myös muut saavat vastailla!) :)

EDIT: Xboxicin uutinen; http://www.xboxic.com/news/3919, jonka mukaan Pikku-Lewie tienasi sopimuksesta n. 7 miljoonaa uroa. Huhhuh!
 
Vastaus: Lewis Hamilton EA Sports Formula 1 2008

Ostan heti F1-pelin, kun tulee parempi peli kuin legendaarinen GP-sarja Microproselta.
 
Vastaus: Lewis Hamilton EA Sports Formula 1 2008

odottelen ihan mielenkiinnolla vaikka en oo aikasemmin formuloista hirveesti välittänyt. Menneen kauden aikana heräs pikkuhiljaa mielenkiinto ja toi viimenen kisa oli sen verta nannaa katottavaa et tulen varmasti seuraamaan lajia lähemmin tulevilla kausilla. Ois hyvä ja jos sais tähän peliin mukaan jotain pientä managerointia ajon lisäksi.
 
Vastaus: Lewis Hamilton EA Sports Formula 1 2008

oon tässä vähän jo odotellutkin koska 360 tulis eka f1 peli. en lajin mikään mega fani ole mutta kimin voitto ehkä pistää pökköä pesään.. kuhan peli olis laadukas ja f1 peleissä sais olla hyvä/hieno vaurion mallinnus Vi...TAAA kun ajaa 300 seinään ja etu siipiirtoo! vie fiilistä aika rajusti!!
 
Vastaus: Lewis Hamilton EA Sports Formula 1 2008

Toivottavasti sen pelin nimi on EA Sports Formula 1 2008 eikä Lewis Hamilton Formula 1 2008. Ei minulla ole mitään Lewisiä vastaan, mutta olisihan se vähän tyhmä nimi.
 
Vastaus: Lewis Hamilton EA Sports Formula 1 2008

Joe sanoi:
Toivottavasti sen pelin nimi on EA Sports Formula 1 2008 eikä Lewis Hamilton Formula 1 2008. Ei minulla ole mitään Lewisiä vastaan, mutta olisihan se vähän tyhmä nimi.

Kunhan vain koitan otsikolla kiinnittää käyttäjien huomion. :rolleyes:
 
Vastaus: Lewis Hamilton EA Sports Formula 1 2008

Kimi siihen Suomi kanteen kuuluu eikä mikään Lewis. Odotan kyl mielenkiinnolla ensimmäistä F1 peliä 360:lle, jos sellanen nyt siis ilmestyy.
 
Vastaus: Lewis Hamilton EA Sports Formula 1 2008

Saattaahan ne EA-tyyliin vetää lokalisoidut kannet, eli muualla Lewis, Suomessa ja Italiassa Kimi. Ja hispaaneille Alonso. Saattaisi tulla kyllä liian kalliiksi.
 
Vastaus: Lewis Hamilton EA Sports Formula 1 2008

NviperO sanoi:
Saattaahan ne EA-tyyliin vetää lokalisoidut kannet, eli muualla Lewis, Suomessa ja Italiassa Kimi. Ja hispaaneille Alonso. Saattaisi tulla kyllä liian kalliiksi.

Kalliiksi tuo kyllä voisi tulla, mutta onhan Nascar 08 pelin jenkkikansissa Tony Stewart ja euroopan JP Montoya (toki F1 kuskit todennäköisesti veloittavat enemmän kuvistaan).
 
Vastaus: Lewis Hamilton EA Sports Formula 1 2008

Saattahan myös olla, että jos kuskien naamat ovat liian kalliita, niin vaikka Suomessa kannessa olisi Kimin Ferrarin ja Kovalaisen Renaultin kuvat....
 
Vastaus: Lewis Hamilton EA Sports Formula 1 2008

Onko typerämpää kuultu kuin Lewis Hamilton peli?:D

e: Kieltämättä aika kohtuullinen summa.
 
Vastaus: Lewis Hamilton EA Sports Formula 1 2008

Entas jos se onkin samanlainen F1-peli kuin Jaques Villennuve racing 10 vuotta sitten? Villennuve oli ainoa oikea kuski pelissa ja muut olivatkin dippidilalaata... Mutta nimi myi ja tulos oli uskomatonta pas***...
 
Vastaus: Lewis Hamilton EA Sports Formula 1 2008

Formulapeli olisi kyllä kiva saada, laadukas ennenkaikkea. Vaikken kova fani olekaan, niin on niissä jotain imua silti. Sama kuin Tiger Woodsissa. Golfia en varmasti tule pelaamaan livenä päivääkään, mutta pelinä hauska. Sama voisi olla Formulakin. Ainakin enemmän tulisi pelattua, kun Forzaa ja muita peruskaahailuja. Ei vain ole konsoleilla kauheasti laatuformuloita vielä näkynyt. Olisiko aika?
 
Vastaus: Lewis Hamilton EA Sports Formula 1 2008

Hauskaa että porukka repeilee pelkälle pelin nimelle, vaikkei lopputuotteesta ole kellään vielä mitään tietoa. Ei laadukkaita F1-pelejä ihan vielä niin tunguksi ole, että kivitystä kannattaisi aloittaa ennenkuin maalitaulukaan on kunnolla ylös noussut.

PS. Toivottavasti pelin nimeksi tulisi juurikin joku "Lewis Hamilton Formula One Racing", josta kehkeytyisi virtuaalisen F1-historian onnistunein formulapeli. Sitten nämä nimen kanssa piipertävät voisivat uudelleen miettiä, että oliko sillä nimellä loppupäässä merkitystä... Nimikammoisille voitaisiin itse asiassa kehittää sujuvasti terapeuttisia F1-sivupelisarjoja: vaikkapa managerointinälkäisille pikkupampuille "Bernie Ecclestone Formula One Organization Manager" ja jälkirentoiluun joku kevytkenkäinen bilepeli tyyliin "Kimi Räikkönen Cool Breeze After Party". Jo muutaman pelikerran jälkeen saattaisi potilaiden niskan jäykkyys vähentyä ja mieliala kohentua.
 
Vastaus: Lewis Hamilton EA Sports Formula 1 2008

Corca sanoi:
PS. Toivottavasti pelin nimeksi tulisi juurikin joku "Lewis Hamilton Formula One Racing", josta kehkeytyisi virtuaalisen F1-historian onnistunein formulapeli. Sitten nämä nimen kanssa piipertävät voisivat uudelleen miettiä, että oliko sillä nimellä loppupäässä merkitystä... Nimikammoisille voitaisiin itse asiassa kehittää sujuvasti terapeuttisia F1-sivupelisarjoja: vaikkapa managerointinälkäisille pikkupampuille "Bernie Ecclestone Formula One Organization Manager" ja jälkirentoiluun joku kevytkenkäinen bilepeli tyyliin "Kimi Räikkönen Cool Breeze After Party". Jo muutaman pelikerran jälkeen saattaisi potilaiden niskan jäykkyys vähentyä ja mieliala kohentua.

Mä haluaisin Point&Click-seikkailupelin Lewis Hamilton and the Missing Ferrari Pages.
 
Vastaus: Lewis Hamilton EA Sports Formula 1 2008

Count_M sanoi:
Mä haluaisin Point&Click-seikkailupelin Lewis Hamilton and the Missing Ferrari Pages.
ja mä haluaisin
Kimi Räikkönen and the Mystery of Michael Schumacher

vois olla hyväkin :D
 
Vastaus: Lewis Hamilton EA Sports Formula 1 2008

Meikäläinen haluais sellaisen vakoilupainotteisen toimintapelin kun Stepney&Coughlan and the Ferrari blueprints. :)
 
Formulaa nähdään 360 2008?

Huhun mukaan EA on siis ostanut oikeudet F1 peleihin ja Hamiltonkin on jo tehnyt 5 miljoonan dollarin sopimuksen EA:n kanssa kansikuvasta.
Peli nähtäis siis PS3 ja X360:llä.
Tämähän olis aivan loistavaa kaikille formula faneille 360 piireissä!
Eli tämä saa siis olla samalla hype ketju ja tänne kaikki info mitä pelistä tulee!
 
Ylös Bottom