Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Liian aikainen "uusi sukupolvi"

Vastaus: Liian aikainen "uusi sukupolvi"

Vol sanoi:
Mutta tosiaan täytyy toivoa, että Nintendo onnistuu myös saamaan nostetta uusille tekijöille. Voi olla aika ankea tulevaisuus, jos vain kourallinen isoja pelitaloja saa julkaistua pelejä.
Siis niinhän se juuri menee, että pikku hiljaa aina vain isommat ja isommat lafkat pystyvät puskemaan pelejä. Revolutionin tosiaan pitäisi helpottaa tilannetta, sas nähdä miten asia käytännössä kääntyy, minä luulen uudenlaisen ohjainideologian pelottavan kehittäjiä pois koneen parista, oli se kuinka mahdollista käyttää tavallista mallia tahansa.
 
Vastaus: Liian aikainen "uusi sukupolvi"

Hex sanoi:
3rd-party pelit myivät Cubella pääosin surkeasti ja siksi moni koneen hylkäsikin.

Itse asiassa... yksi tuntemani kehittäjä sanoi että ongelmana Cuben suhteen ei ollut marginaalinen myynti (voitto on aina voittoa), vaan suhteellisen pieni media, joka on vain 1.4 gigatavua. Esimerkiksi Grand Theft Auto 3 olisi pitänyt jakaa kahdelle levylle ja me tiedämme kuinka mahdoton tehtävä se on. Kuulemani mukaan samasta syystä Driv3r ei saanut käännöstä lainkaan. Nythän homma on paljon helpompi kun tulevalla laitteella on sama tallennusmedia kuin XBOX 360:llä (joka myös viittaa siihen, että Nintendo uskoo enemmän Msoftin kuin Sonyn voittoon).
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Liian aikainen "uusi sukupolvi"

Teppo_Holmqvist sanoi:
Itse asiassa... yksi tuntemani kehittäjä sanoi että ongelmana Cuben suhteen ei ollut marginaalinen myynti (voitto on aina voittoa), vaan suhteellisen pieni media, joka on vain 1.4 gigatavua. Esimerkiksi Grand Theft Auto 3 olisi pitänyt jakaa kahdelle levylle ja me tiedämme kuinka mahdoton tehtävä se on. Kuulemani mukaan samasta syystä Driv3r ei saanut käännöstä lainkaan. Nythän homma on paljon helpompi kun tulevalla laitteella on sama tallennusmedia kuin XBOX 360:llä.
Varmaan tuo esti useammankin käännöksen, mutta selvästihän kävi niin, että koneen elinkaaren aikana 3rd-party -tuki selvästi heikkeni, kun ilmeni, että melkein mikään muu ei myynyt hyvin kuin Nintendon omat pelit. Nyt sitten Revon pitäisi saada tukea, kun ohjain on selvästi erilainen ja pelien menekki todella epävarmaa. Minä ainakin olen aika skeptinen sen suhteen, että pelkät halvat kehityskustannukset kompensoisivat riittävästi noita asioita.
 
Vastaus: Liian aikainen "uusi sukupolvi"

Hex sanoi:
Varmaan tuo esti useammankin käännöksen, mutta selvästihän kävi niin, että koneen elinkaaren aikana 3rd-party -tuki selvästi heikkeni, kun ilmeni, että melkein mikään muu ei myynyt hyvin kuin Nintendon omat pelit. Nyt sitten Revon pitäisi saada tukea, kun ohjain on selvästi erilainen ja pelien menekki todella epävarmaa. Minä ainakin olen aika skeptinen sen suhteen, että pelkät halvat kehityskustannukset kompensoisivat riittävästi noita asioita.
Konekanta kasvaa todennäköisesti aika valtavaksi.
 
Vastaus: Liian aikainen "uusi sukupolvi"

Knight sanoi:
Konekanta kasvaa todennäköisesti aika valtavaksi.
Sittenhän sen näkee. Minusta Revon menekki on vielä suurin kysymysmerkki. Uusi ohjaustapa on kuitenkin suuri epävarmuustekijä.
 
Ylös Bottom