Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lipputrokarit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nikki
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Lipputrokarit

ei hemmetti... kävin visiteeraamassa huutonetissä... kappas mitä löysin
Lähtöhinta 1900.00
Hinta nyt 1900.00 (Hintavarausta ei ylitetty)
Minimikorotus 1.00
Tämä on mahdollisesti viimeinen kerta nähdä popin kiistaton kuningatar :Madonna JÄTKÄSAARI 6.8.2009 B-kenttä 2 kpl

En olisi mitenkään malttanut luopua näistä helmistä mitä ostin itselleni vain kaksi kappaletta. Mutta harmin harmi kun tuli yllättäen muuta menoa:( Lisätty: 12.02.2009 14:24:08

KOROSTAN VIELÄ ETTÄ PAIKAT OVAT LOISTAVAT JA TÄSSÄ EI OLE KYSE MINKÄÄNLAISESTA "LIPPUKEINOITTELUSTA"

öö... siis halpa??? mistälähtien 1900/lippu on halpa ja miten helvatassa kukaan kehtaa sanoa jo nyt, että on muuta menoa keikkapäivänä, ettei voi mennä keikalle :mad:

ei hemmetti... kävin visiteeraamassa huutonetissä... kappas mitä löysin

öö... siis halpa??? mistälähtien 1900/lippu on halpa ja miten helvatassa kukaan kehtaa sanoa jo nyt, että on muuta menoa keikkapäivänä, ettei voi mennä keikalle :mad:

Joo, samaten siellä on Öljyvärimaalaus: Nikolai Lehto: "Kalastajat" sign. 1979 - Harvinainen!
Lähtöhinta 4000.00
Hinta nyt 4000.00 (Hintavarausta ei ylitetty)
Minimikorotus 100.00
5000.00

Ei ***** varmaan ole maksanut uutena 5000!?! MIten kehtaa pyytää? Törkeää keinottelua on näemmä myös tademaailma täynnä. Mun mielestä jollei jaksa itse katsoa enää taulua niin se pitäis voida palauttaa maalaajalle takaisin alkuperäisellä hinnalla (miinus 10 euroa). Tämäkin herra on voinut ostaa taulun ihan keinottelutarkoituksessa - ei ole ollut tarkoituskaan itse nauttia taulusta. Onkohan ollut edes seinällä?! Vihaksi pistää :)

Joo, samaten siellä on Öljyvärimaalaus: Nikolai Lehto: "Kalastajat" sign. 1979 - Harvinainen!
Lähtöhinta 4000.00
Hinta nyt 4000.00 (Hintavarausta ei ylitetty)
Minimikorotus 100.00
5000.00

Ei ***** varmaan ole maksanut uutena 5000!?! MIten kehtaa pyytää? Törkeää keinottelua on näemmä myös tademaailma täynnä. Mun mielestä jollei jaksa itse katsoa enää taulua niin se pitäis voida palauttaa maalaajalle takaisin alkuperäisellä hinnalla (miinus 10 euroa). Tämäkin herra on voinut ostaa taulun ihan keinottelutarkoituksessa - ei ole ollut tarkoituskaan itse nauttia taulusta. Onkohan ollut edes seinällä?! Vihaksi pistää :)

Tämä nyt on aivan eri asia vaikka sarkasmilla ilmeisesti kirjoitettu, näitä öljyvärimaalauksia kun ei ärrällä myydä tuhansia.

Tämä nyt on aivan eri asia vaikka sarkasmilla ilmeisesti kirjoitettu, näitä öljyvärimaalauksia kun ei ärrällä myydä tuhansia.

Tästä kommentista (sekä koko ketjusta ylipäätään) voi vetää seuraavanlaisen johtopäätelmän:
Suomen kansa ei ymmärrä korkeakulttuurin päälle ja haluaa populaarikulttuurinsakin mahdollisimman huokeasti ja helposti. Jos pitäisi ottaa töistä pari tuntia vapaata mennäkseen lippujonoon tai jos Madonnan lippu maksaakin jälkeenpäin 30-50% ylimääräistä, pääsee heti parku ja asiasta ollaan valmiita valittamaan vaikka internetin keskustelupalstoilla saakka.

Kaikkiminullehetinytjahalvallamuttaenjaksanähdäitsevaivaa.

Keikkojen katsominen ei itseäni ollenkaan kiinnosta mutta ottaa suunnattomasti päähän kuulla/lukea näistä lippu trokareista. Itse olen kyllä 2 lippua/hlö kannalla koska se on yksinkertaisesti oikeudenmukaisempaa kaikkia kohtaan.

Eikä kyllä kaikki voi ottaa palkattomia vapaita tai halua ottaa saikkua keikan takia vaikka sinne nyt paljon haluaisikin.

Tää on kyllä aika ristiriitainen juttu koska olen myös sitä mieltä että jos joku "asiakas" on valmis maksamaan extraa että pääsee katsomaan niin pitäisi hänelle se myös sallia.

Ja on sitä itelläkin joskus käväissyt mielessä että pitäisikö joitain lippuja hommaa ja mennä itse katsomaan tai myydä ne pienoisella voitolla mutta ehkä se laiskuus ja omatunto kuitenkin voittaa koska en koskaan näin viitsisi tehdä. Ja olisi mukava että näitä huuto.net yms. trokareita ei tuettaisiin mutta valitettavasti luulen lippujen käyvän kaupaksi hyvin vaikka en ole kyllä tilannetta "tutkinut"

Ja en voi kuvitella paljon harmittaisi jos yrittäisin/haluisin liput enkä niitä saisi normaali teitä pitkin. Ja kyllähän lipusta kehtaisi vielä vaikka 10/20e pyytää enemmin vaivan palkkaa jos ei pääse paikalle mutta kun hinta on 100-200% niin ei voi kuin ihmetellä.

Mielenkiintoista miten trokarit/ostajat reagoivat ensi syksyn kahteen Suomessa pelattavaan NHL-otteluun. Lippujen hinnat ovat suht korkeat 97 - 250euroa ja tulevat myyntiin 27.3. Ostorajoitusta ei ole vielä julkaistu. Jos jokin trokari hamstraa itselleen vaikka 5 alasivukatsomon lippua joiden hinnat ovat luultavasti sitten 250 euroa niin pääseköhän hän niistä välttämättä eroon riittävän suurella voitolla tai eroon ylipäätään voitolla?

Varmasti pääsee...

Aihetta sivuten.

Nettimarkkina.comissa oli myytävänä 3 madonnan keikanlippua ja siinä oli että vaihto ps3 onnistuu. Ajattelin kysäistä jos omaani vaihtuisi kun kiinnostaisi keikka emännän kanssa ja yhden olisin laittanut eteenpäin..
Laitoin myyjälle kysymyksen ja vähän ajan päästä puhelin soi. Myyjä oli vanha nettikaverini jonka kanssa monta onnistunutta kauppaa väännetty, mutta tällä kertaa ei päästy sopuun vaihdosta ja olin unohtanut jo asian kokonaan. Kunnes tänään soi puhelin ja oudosta numerosta soitettiin(046-6536832)

Keskustelu:

S: Moi. Sä ehdotit mulle maililla tuota vaihtoa.
M: Niin siis mitä vaihtoa
S: Niin mulla on ne 3 madonnan lippua ja tarjosit sit ps3 vaihdossa.
M: Öööö.. Siis onko ne sulla nettimarkkinassa ja oot Tapio Kähkönen
S: Joo kyllä
M: HA HA HAA, Se "Tapio Kähkönen" on mun kaveri, Voi v*tun pelle.
S: Tuut tuut tuut

Siis mihin tää on menossa?? Eilen kaksi huijaria bongasin täältä ja nyt tämä.

Faith no moren liput tuli tänään myyntiin, ei ole mitenkään yllätys että niitä on huutonetissä jo vino pino, onneksi sain omani luukulta.

Ylös Bottom