Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Japle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Sielä oli vaihtoehto NO THANKS (eli tekee ilmaisen käyttäjän)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Eikä pidä.. sain 5 koodia sieltä enkä mä mtn maksanu....

No nytpä pitää, käy vaikka kattomassa. Ne on niin lopussa että ne on enää maksullisille jäsenille.
"This batch of registered user keys has been exhausted. However, there are still keys remaining for subscribers!"
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Itelleni ei tullut koodia vaikkea muutamaan tuntia aikasemmin tein accon :(
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Eikä pidä.. sain 5 koodia sieltä enkä mä mtn maksanu....

Itse sain yhden ja toista hankkiessani olisi jo pitänyt ryhtyä tukijaksi. Kaverilta saamani koodi (Fileplanetista hankittu) ei toiminut jostain syystä, kun Stamina kokeili sitä.
 
Mä en kestä jos en saa sitä koodii jostain

antakaa nyt koodia pls tänne oon yrittänyt sitä niin jumalattomasti saada eikä onnaa. psn id Herkkusuu
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

itellä meni eilen hermo ton koodin kalasteluun niin kävin subscribeemässä IGN:än.. joku 8$ makso.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Olisko jollain ylimääräistä koodia olis kiva päästä testaamaan
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Heh, kaks päivää matkassa ja beta-koodeja jaettu ilmeisesti urakalla. Voi *****!!!! :( Noh, 17 päivää enää niin voi hakea GameStopista omani. Olis kyllä kiva päästä kokeilee sitä ennen vähän. Tulispa se julkinen demo nyt sitten mistä on kanssa puhuttu.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Haluaisin koodin, voisiko joku antaa? Olen odottanut tätä koodia jo niin kauan!
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Nyt ketuttaa. Kävin eilen Fileplanetissa liian aikaisin, eikä sen päivän ilmaisia koodeja ollut vielä tullut :mad: Siis oikeesti joka käänteessä ollut just niin huono tuuri noiden koodien kanssa kuin mahdollista. Can somebody please give me one?
Eikö tuo ole muuten aika törkeää igniltä kiskoa rahaa noista koodeista? En usko, että niitä koodeja annettiin jotta sivustot voisivat itse hyötyä niistä rahallisesti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Itse sain tosiaan 5 koodia tuolta FilePlanetista... kuudetta yritin niin tuli joku Codefarmer estosysteemi :D
Eniveis... kun sitten jaoin pois ylimääräset koodini niin kaikilla on kyl tähän mennessä toiminut se koodi ja päässyt täydellisesti pelaamaan.
Serkkuni on ainoa joka vain ei ole vielä ilmoittanut toimiiko.

Eli aika paskapuhetta ettei noi FilePlanetin koodit toimisi muilla.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Mjoo, ei ole onnea paljo ollu näis beta-jaois. Joko sivusto on juminnu tai sitten itse ollu auttamatta liian myöhässä.

Jos jollai noita ylimääräsiä paljonki on, niin olisin kovin kiitollinen jos moisen saisin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Moro!

Mulla olisi yksi ylimääräinen koodi jos kiinnnostaa. Ekan privaviestin lähettänyt saa koodin. Jos euro tili ei hyväksy koodia niin kannattaa kokeilla Usa tiliä ainakin mun eka koodi toimi niin.
 
Ylös Bottom