Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Antaa palaa vaan, vielä irtoaa Fileplanetista!
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Mulla tulee vaan toi ruutuun, ja olen kyllä logannut sisään fileplanetiin.:(




Access to Little Big Planet is limited to Europe users only.

If you are from Europe and are seeing this message, please contact customer support for solutions.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Vielä irtos. ei muuta ku pilaan unirytmii vielä enemmän :D let's see now...
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Mulla tulee vaan toi ruutuun, ja olen kyllä logannut sisään fileplanetiin.:(

Access to Little Big Planet is limited to Europe users only.

If you are from Europe and are seeing this message, please contact customer support for solutions.

Edit: Koodia lähti tiedoillasi.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

kyllä vain, vielä riitti mullekin avain tuolta fileplanetista. kiitosta vain kaikille osapuolille.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Mulle ilmestyi vielä yksi koodi(usa). Eli jos joku sattuu vielä olla vailla koodia niin laita privaviestiä mulle.

edit:KOODI MENI JAKOON
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Ei tää oo totta... Oon ensin metsästäny tota koodia iät ja ajat ja sit ku vihdoinkin sain sen tuolta file planetista, niin eiköhän se herjaa että "redeem code has been used the max number of times" tjsp.:mad: Mikä avuksi:/
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Siis sait sen ihan virallisesti sieltä FilePlanetista?
Tapahtuko sulle mitään mokia sen koodin kanssa, meinaan aika herkästi se sitten katsotaan käytetyksi jos jotain tapahtuu...
Toi nimittäin kuulostais siltä et se sun koodis oli käytetty...
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Sain sieltä joo. Ja eipä muita mokia kuin että sama sähköposti oli tullut kahteen otteeseen. Nyt jos jollain on ylimääräisiä, niin auttakaa miestä mäessä:) Voin vaihtarina antaa superstardust hd:n tai pixel junk monsterssin
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Meikäläiselle kelpaa myös beta-koodi jos jollain ylimääräisenä löytyy, yv:nä saa laittaa tulemaan, kiitos!
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Voisinhan minäkin tuon beta koodin haluta saada haltuuni, jos testaisin tuota peliä. En sen suuremmin ole odottanut koko peliä, en tiedä onko se oikeesti hyvä ja inovaatinen. En tiedä jäänkö koukkuun.

Se joka haluaa mulle todistaa että peli on hyvä, samalla käännyttää LBP uskoon, niin yv:llä saa yhteyttä ;)

E: Suur kiitokset Eliminaattorille :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Melko hiljasta varmaan, mut jos jostain syystä vielä sattuis löytyvän koodeja jaettavaksi, niin olisin halukas myöskin! :) Vaikka ehkä suht myöhässä kyselenkin. Vieläkö fileplanet niitä jakelee?
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Tein eilen monta tunnusta Fileplanetiin ja viidennen kohdalla sivusto pisti betakoodikyselyn jäihin, siellä lukee vain "key on hold". Yksi koodi on vielä jäljellä, se lähtee JohnnyBDeadille. Otin sen periaatteen, että annan ne pois siinä järjestyksessä, kun ihmiset tänne kirjoittelevat. Tsekkaa privapostisi.

Edit: Jos tuolta tulee vielä yksi avain (joka on on nyt "holdilla"), niin se lähtee myös jakoon.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Yhä olen vaila eräs käyttäjä tarjosi koodian minulle kaksi päivää sitten mutta en ollut käynyt netissä ja arvaatte loput:( (ei tärpännyt)

Enkä fileplanetista saanut

Oli niin lähellä...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

juu ei tullut koodia fileplanetista..jos jollain ylimääräisiä vielä niin tänne voi laittaa kiitos.:)
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Multa löytyis ylimääräinen koodi, jos joku haluaa niin vaihtaisin sen socom-koodiin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Anna mielummin minulle vaikka ei ole socom koodia :D (oli pakko yrittää)
Kannataisi ehkä kysyä socom aiheessa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-betakoodit (tiedustelu ja jako)

Beta koodi jaossa, ekan privan lähettäjä saa omakseen

eDit // Ensimmäisenä vastasi Xbugs
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom