Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet-peliapuketju

Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Pääsee siitä hyppäämälläkin yli.


ööh, nyt kun kunnolla muistelen, niin taisin mäkin muutaman kerran hypätä siitä yli

But whatever. Se kuka tota alunperin kysy, ni on varmaan saanu ne palkinnot jo sieltä pankista:p
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Kysymys haamukentästä, mistä löytyy kilpi, se tarra puuttuu jotta saa viimeiset esineet? Olen aika pitkälle jo pelannut ja kilpeä en ole nähnyt.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Kysymys haamukentästä, mistä löytyy kilpi, se tarra puuttuu jotta saa viimeiset esineet? Olen aika pitkälle jo pelannut ja kilpeä en ole nähnyt.

Olisi löytynyt vastaus varmaan tästä ketjusta, mutta sanotaan silti.
Jostain kentänteko tutoriaalista sen saa palkinnoksi.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

En saa PS-Storesta lataamia ilmasia costumeja näkymään itse pelissä.. Onko jollain muulla ollut vastaavaa ongelmaa/ratkaisua??
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

En saa PS-Storesta lataamia ilmasia costumeja näkymään itse pelissä.. Onko jollain muulla ollut vastaavaa ongelmaa/ratkaisua??

Onhan peli Euro ja lataat Euro Storesta. Tai Jenkki peli ja Jenkki Store.

Ja mikä ei näy vai kaikki mahdollinen.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Mitenkäs noita suosikkikenttiään voi heittää omaan kuuhun?
Vai onko betan jälkeen jätetty kenttien downloadaus pois kokonaan?

Neliön takaa muistelisin betassa löytyneen tämän ominaisuuden. :rolleyes:

Muokkaus: Ilmeisesti lähes kaikki kenttien luojat lukitsevat kentät ei-ladattaviksi..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Houston, meillä on ongelma.

Emännän kanssa ollaan pelailtu tuota tarinaa läpi, eikä siinä mitään toimi ihan moitteetta eiliseen saakka.
Sitten kakkospelaajan profiilista katosi kaikki löydetyt asusteet, tarrat ja esineet, olisikos joku osannut hankkia samanmoisessa tilanteessa kamat takaisin?
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Houston, meillä on ongelma.

Emännän kanssa ollaan pelailtu tuota tarinaa läpi, eikä siinä mitään toimi ihan moitteetta eiliseen saakka.
Sitten kakkospelaajan profiilista katosi kaikki löydetyt asusteet, tarrat ja esineet, olisikos joku osannut hankkia samanmoisessa tilanteessa kamat takaisin?

Otittehan varmasti saman profiilin kakkos käyttäjälle, kun sehän pitää aina alussa valita, kun käynnistää toisen ohjaimen.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Houston, meillä on ongelma.

Emännän kanssa ollaan pelailtu tuota tarinaa läpi, eikä siinä mitään toimi ihan moitteetta eiliseen saakka.
Sitten kakkospelaajan profiilista katosi kaikki löydetyt asusteet, tarrat ja esineet, olisikos joku osannut hankkia samanmoisessa tilanteessa kamat takaisin?
Sammutettu pleikka sillon, kun on pyöriny se logo alanurkas?
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Kyllä, sama profiili on käytössä.


Kesken latauslogon ei ole sammutettu konsolia, tai edes peliä ollenkaan.

No menkää siihen profiilin millä emäntäs pelas ja valitkaa "tiedon tallennustyökalu" tjsp. Sieltä sitten katsotte onko siellä lbp:n tietoja tai vaurioitunutta tietoa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Tarvis hieman apua:
Voisiko kukaan kertoa mistä löydän kentän Lowrider alussa tarvittavan 77 tarran?

Kiitos avusta!
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Tarvis hieman apua:
Voisiko kukaan kertoa mistä löydän kentän Lowrider alussa tarvittavan 77 tarran?

Kiitos avusta!

Myöhemmin samasta kentästä sieltä missä on ne kaksi pyörivää polkupyörän rengasta ja toisen päällä pitää hyppiä että saa ne ylemmän rekaan ympärillä olevat pallukat.

Tarkista paikka tuosta jos ei selvinnyt: http://www.youtube.com/watch?v=VTCAPiwNPF8
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Myöhemmin samasta kentästä sieltä missä on ne kaksi pyörivää polkupyörän rengasta ja toisen päällä pitää hyppiä että saa ne ylemmän rekaan ympärillä olevat pallukat.

Tarkista paikka tuosta jos ei selvinnyt: http://www.youtube.com/watch?v=VTCAPiwNPF8

Selvis tuosta videosta sekin, tosin ei mitenkään loogisesti et mikä pitää liimata siihen autoon.
Nuo esineet vielä puuttuivat kun odotin auto tarraa?
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Joo että sellane et kun mulle tulee että "Profiilisi on liian suuri eikä sitä voi tallentaa ymym.." niin että voiko tuon "ohittaa" jotenkin vai pitääkö vain poistaa yhteisökentistä saamia esineitä ym?
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Joo että sellane et kun mulle tulee että "Profiilisi on liian suuri eikä sitä voi tallentaa ymym.." niin että voiko tuon "ohittaa" jotenkin vai pitääkö vain poistaa yhteisökentistä saamia esineitä ym?

Valitettavasti MediaMolecule ei ole tähän vielä järkevää ratkaisua tehnyt, joten kannattaa mahdollisimman nopeasti vain poistella yhteisökentistä saatuja esineitä, jotta tarinakentistä kerätty tavara ei ala katoamaan. MediaMolecule on varmasti saanut kuulla tästä samasta ongelmasta useita kertoja ja siellä suunnitellaan päivitystä, joka korjaa ongelman.

Minusta on melko tyhmää, että näin voi tapahtua. Sehän johtuu siitä, että LBP-tiedostot käyttävät vain niille ennaltamäärätyn kokoisen tallennustiedoston verran tilaa. Minun mielestäni hyvä ratkaisu ongelmaan olisi se, että pelaajat voisivat tallentaa esineitä ja tarroja kiintolevylle.;)

Tuli ehkäpä kirjoitettua vähän liikaa vastaukseksi:D
 
Vastaus: LittleBigPlanet-peliapuketju

Miten saan "maalin" oma tekemään kenttään? Eli tein kentän eikä sitä pääse läpi. :D
 
Ylös Bottom