Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet (Suljettu ja siirretty/Kopioitu) [Hype]

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Jeesus, että osaa nyppiä noi kentät joissa on älytön raketti toimittamassa kulkuneuvon virkaa. Tämmösessä kentässä, kun menet loppumetreillä kuolemaan, niin joudut kävelemään huonolla tuurilla tunnin, että pääset takaisin kulkuneuvolle tai huonoimmassa tapauksessa estää koko kentän läpipääsyn. Sais näitten kenttien kehittelijät kokeilla itse tuota palaamista näillä kentillä ennen kuin laittavat jakoon.

Toivottavasti tähän peliin tulee myös tuohon kenttien valintaan joku nappula mikä "hävittää" tuon kentän omalta koneelta, niin ei tartteis noita aivopieruja pelailla enää edes vahingossa.

No daa, otat sen pop up valikon, ja meet siihen kohtaan "kokeile uudestaan."


No mun henkilökohtainen mielipide on se, että jos tuohon ominaisuuteen joutuu liiaksi turvautumaan, niin kenttädesignissa on jotain pahasti vialla.


Olen täsmälleen samaa mieltä. Kenttien pelaamisen pitää olla hauskaa, ei ärsytystä ja hampaiden narskutusta aiheuttavaa päänsärky biletystä. Järjen käyttö on sallittua myös kenttiä väsätessä. Minäkin olen törmännyt tuollaisiin "mestariteoksiin" jotka ovat enemmänkin pistäneet vihaksi kuin innostaneet pelaamaan kenttää uudestaan.

Itse aion noudattaa seuraavaa ohjenuoraa kun alan ensimmäistä kenttääni väsäämään: "Tee siitä niin hyvä, ettet kyllästy sen tahkoamiseen edes sadannen läpipeluun jälkeen."

Ja minä kyllästyn asioihin todella helposti, joten tuohon pisteeseen pääsy vaatii kyllä kovaa duunia mutta haasteitahan on hyvä aina olla :D En ole vielä tainnut kuin paria jonkun tyypin väsäämää kenttää kokeilla uudestaan xD Saa nähä onnistunko edes tekemään sellasta leveliä joka täyttää mun asettamat laatu vaatimukset xP
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Voi helpottaa asiaa, että laadunvalvojana toimii itse :rolleyes:

Juu. Tiedän että pelissä on oleva rankkaus systeemi mutta ainahan voi jo ennakkoon kehoittaa pelaajia tähtäämään kunnian himoisempiin suorituksiin ^^ Juu know, mitä parempi kenttä, sitä suurempi mahdollisuus että se tulee huomatuksi ja tätähän me haluamme myös pelitovereillemme, eikö niin? Tilaisuuden näyttää kyntensä =)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

No daa, otat sen pop up valikon, ja meet siihen kohtaan "kokeile uudestaan."

Ongelma on se, että, jos kenttä on jaettu esim. 2 eri lohkoon, jossa ensimmäinen osio on kelvollista pomppimista josta voi vielä nauttia tai sitä tuubaa jota joku sinne suoltaa.
Tämän jälkeen tulee se naurettava raketti osio jonka kämmäät ja satut syntymään tuohon edelliselle spawnaus pisteelle josta se raketti on lähtenyt ja tuhoutunut, mutta se ei synny takaisin. Siinäs sitten juokset sen naurettavan pitkän suoran jossa ei ole yhtään mitään.
Tässä vaiheessa minä siirryn kyllä uuteen tauluun ennemmin kun aloitan sen maratoonin juoksemista tai saati sitten juoksen koko kenttää uudestaan.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20081009/sce1.htm
Messukuvista päätellen asusteet Old Snaken ja Sephirothin luomiseen voisivat olla mukana pelissä.
The Metal Gear Solid pack is scheduled for a December release, but the Final Fantasy VII pack doesn't have a date yet. Sony plans to make both costumes available in North America and Europe as well as Japan. More details, including prices, will be revealed in the near future.
...kertoo GameSpot
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Ongelma on se, että, jos kenttä on jaettu esim. 2 eri lohkoon, jossa ensimmäinen osio on kelvollista pomppimista josta voi vielä nauttia tai sitä tuubaa jota joku sinne suoltaa.
Tämän jälkeen tulee se naurettava raketti osio jonka kämmäät ja satut syntymään tuohon edelliselle spawnaus pisteelle josta se raketti on lähtenyt ja tuhoutunut, mutta se ei synny takaisin. Siinäs sitten juokset sen naurettavan pitkän suoran jossa ei ole yhtään mitään.
Tässä vaiheessa minä siirryn kyllä uuteen tauluun ennemmin kun aloitan sen maratoonin juoksemista tai saati sitten juoksen koko kenttää uudestaan.

Sama ja sitten on niitä kenttiä joissa hyppäät jonkun kulkuvälineen selkään ja takaata tuleekin yhtäkkiä joku palava helvetin iso esine ja se jahtaa sua, hyvä ideahan se on, mutta kun sitä ei pysykkään sen kulkuvälineen kyydissä ja se tappaa sut ja synnyt sinne edelliseen pisteeseen ja sitten yritätä kavellä eteenpäin niin kas, sielähän se helvetin iso palava hommeli tukkii koko tien ja se kenttä on sitten siinä, ei millään pääse eteenpäin. Tekis mieli kysyä, että mitä on tekijä ajatellut taas, tee nyt edes sinne joku reikä tai joku hommeli mistä se tappohomma tippuu tai itse pääset eteenpäin jos pelaaja sattuu kämmäämään.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Sama ja sitten on niitä kenttiä joissa hyppäät jonkun kulkuvälineen selkään ja takaata tuleekin yhtäkkiä joku palava helvetin iso esine ja se jahtaa sua, hyvä ideahan se on, mutta kun sitä ei pysykkään sen kulkuvälineen kyydissä ja se tappaa sut ja synnyt sinne edelliseen pisteeseen ja sitten yritätä kavellä eteenpäin niin kas, sielähän se helvetin iso palava hommeli tukkii koko tien ja se kenttä on sitten siinä, ei millään pääse eteenpäin. Tekis mieli kysyä, että mitä on tekijä ajatellut taas, tee nyt edes sinne joku reikä tai joku hommeli mistä se tappohomma tippuu tai itse pääset eteenpäin jos pelaaja sattuu kämmäämään.

Niille suomalaisille jolla on tämän kaltaisia ongelmia omaa kenttää tehdessä niin menkääpä tänne kysymään apuja. Ja tietysti jos kenttäeditori tuntuu olevan jo edes keskitasoa paremmin hallussa niin avun jakaminenkin on tervetullutta. Niin käykääpäs tuolla keskustelemassa ja vaihtelemassa kokemuksia niin saadaan ainakin pohjolan tasoista jonkin verran parempia.

Liity LBP konsolifin ryhmään ja astele alla olevaan linkkiin.
http://www.konsolifin.net/bbs/showthread.php?p=734683#post734683

Yhteisöön voi edelleenkin liittyä täältä.
http://www.konsolifin.net/bbs/profile.php?do=editusergroups

Tuolla pohditaan juurikin noita asioita miten saadaan jokin kentän pelaajia ärsyttävä tekiä kytkettyä tasoon.

Se mitä itseäni eniten raivostuttaa LBP:ssa on se että aivan liian moni pelaaja ei ole tietoinen siitä mitä sana haastava tarkoittaa, se ei todellakaan tarkoita pelaajan eteen vituttavien osittain jopa tuuripohjaisen sähköhyppimiskohtauksien, vähäisen checkpoint määrän sekä epämielyttävien nopean pyörimis hommelien käyttöä kentässä jotka viskovat sinut ties minne.

---

ja hieman palautetta parille jakson tekijälle täällä:

Splitlerin jaksot olivat kauttaaltaan ihan miellyttäviä jaksoja, mutta molemmissa jaksoissa tuli vastaan loppupuolella kohtaus joka "pilasi" koko jakson. (en tiedä onko näitä päivitetty tosin kokeilun jälkeen) (kohdat jotka pilasivat: 300 kierrosta minuutissa pyörivä maailman pyörä (checkpoint ennen voisi auttaa mutta nämä pyörintä vempeleet ovat ainakin omissa jaksoissa Epic no) ja toisessa se että ei yksinkertaisesti tiettynyt mitä tehdä, nuoli näytti ylöspäin mutta sackboy ei kykene sinne asti hyppäämään saatika heilauttamaan itseään ja mitään vinkkiä ei näkynyt maailla eikä halmeilla.)

Sir_Linquen/linkitys ensimmäinen jakso taas (se ensimmäinen versio) oli hyvinkin miellyttävä, siinä onnistuttiin hienosti sen oikean haasteen hakemisessa. Kokeiluista tykkien kanssa en kuitenkaan pitänyt(Versio 2). Toista jaksoa en ole vielä kokeillut mutta nähtävästi pyrittiin pitämään haaste kohtuullisena.

Artisti, ei pahalla mutta vähän enemmän yritystä siihen touhuun, ekassa jaksossa oli hyviäkin ideoita mutta kun vertaa kahteen ylimpään.. noh käyppä itse katsomass :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Itse olen valtavan kiinnostunut tuosta kenttien suunnittelusta, mutta betan osalta olen pidättäytynyt tästä, koska ei ole ollut mitään varmuutta siitä, että omat tekeleet olisivat säilyneet.
Kontrollit käyty läpi ja erilaisia muotoja tullut rakennettua eri materiaaleista, mutta pysyvämpää rakennelmaa en ole kehitellyt.
2 viikkoa vielä pelin ilmestymiseen ja täällä odotellaan jo sormet syyhyten, että saisi tuon editorin avattua kokonaan.

Näistä kenttä suunnitteluista vielä sen verran, että tuo ongelma johtuu luultavasti siitä, että kentän tekijöillä ei ole vielä tietoa siitä miten sen kulkuneuvon saa syntymään takaisin siin aloitus kohtaan.
Toi yhteisösivu on äärettömän hyvä tässä, että uuden jipon keksittyään sen tiedon myös jakaa muille rakentelijoille. Toivotaan, että täällä tulee olemaan aktiivinen rakentelija ryhmä jotka tuota tietoa jakaa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Itse olen valtavan kiinnostunut tuosta kenttien suunnittelusta, mutta betan osalta olen pidättäytynyt tästä, koska ei ole ollut mitään varmuutta siitä, että omat tekeleet olisivat säilyneet.
Kontrollit käyty läpi ja erilaisia muotoja tullut rakennettua eri materiaaleista, mutta pysyvämpää rakennelmaa en ole kehitellyt.
2 viikkoa vielä pelin ilmestymiseen ja täällä odotellaan jo sormet syyhyten, että saisi tuon editorin avattua kokonaan.

Näistä kenttä suunnitteluista vielä sen verran, että tuo ongelma johtuu luultavasti siitä, että kentän tekijöillä ei ole vielä tietoa siitä miten sen kulkuneuvon saa syntymään takaisin siin aloitus kohtaan.
Toi yhteisösivu on äärettömän hyvä tässä, että uuden jipon keksittyään sen tiedon myös jakaa muille rakentelijoille. Toivotaan, että täällä tulee olemaan aktiivinen rakentelija ryhmä jotka tuota tietoa jakaa.

Kyllä ne tekeleet säilyvät.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

AIVAN USKOMATONTA! Peli on latautumassa ja viime näkemältä oli ladannut vasta alle kymmenen prosenttia, mutta nyt taitaa olla jo lähemmäs 20 % luokkaa. En malta odottaa, että pääsen luomaan mahtavia ideoita päässäni. Ja vieläpä kaksinpelinä. :)
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

AIVAN USKOMATONTA! Peli on latautumassa ja viime näkemältä oli ladannut vasta alle kymmenen prosenttia, mutta nyt taitaa olla jo lähemmäs 20 % luokkaa. En malta odottaa, että pääsen luomaan mahtavia ideoita päässäni. Ja vieläpä kaksinpelinä. :)

Pidä sitten kiirettä, beta loppuu pian :|
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Onko se kopio homma kentässä että se lataa sen kentän ps3:lle + mitä hyötyä
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Muuten, ennakkotilasin pelin Konsolinetistä, heillä julkaisupäiväksi ilmoitetaan 31.10.2008, onko tämä virhe, saanko pelini julkaisupäivänä (21-22.10) vai vasta 31.10 tai jopa myöhemmin?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Muuten, ennakkotilasin pelin Konsolinetistä, heillä julkaisupäiväksi ilmoitetaan 31.10.2008, onko tämä virhe, saanko pelini julkaisupäivänä (21-22.10) vai vasta 31.10 tai jopa myöhemmin?
Mitä jos kysyisit asiaa Konsolinetistä? Mutta ihan maalaisjärkeiltynä postittavat pelin heti, kun sitä varastoonsa/liikkeeseensä saavat.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom