Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet (Suljettu ja siirretty/Kopioitu) [Hype]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Valmiissa versiossa "pitäisi olla" samantapainen rankkaussysteemi kuin vaikka Youtubessa. Mene ja tiedä sitten miten on.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kentille voi antaa sydämiä, jotka rankkavat niitä ja kenttiä voi etsiä lukuisten asetusten perusteella.

Juu. Tiedän. Käsittelin viestissäni lähinnä sitä, miten PSN verkon kuormittumista älyttömällä määrällä kämäisiä kenttiä voisi lievittää. Mitä enemmän matskua, sitä enemmän kuormitusta palvelimelle, you know. Ja kukapa niitä yhden minuutin seikkailuja hirveämmin kaipaa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

LBP:n ladattavien kenttien määrän ei pitäisi tuntua missään. Jos Google selviää Youtube-videokuormastaan niin kyllä Sony saa luvan selvitä parista (sadasta tuhannesta) kentästä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Arvosteluja alkaa pulpahdella nettiin. Ensimmäisten joukossa on Eurogamerin näkemys. Katso kuv... tuomio spoilerin alta!
9/10
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Eurogamer, joka on tunnettu tiukasta numeroistaan ei yllättänyt tälläkään kertaa.

Gamereactorilta lipsahti tälläistä:


Gamereactor Norway -10/10

Gamereactor Finland - 10/10

Gamereactor Denmark -10/10

Gamereactor Sweden - 10/10

LBP is the first game to get 10/10 from all of GR's branches

Heidän videoarvostelunsa: http://www.gamereactor.dk/grtv/?id=3220&cat=grtv
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Arvosteluja alkaa pulpahdella nettiin. Ensimmäisten joukossa on Eurogamerin näkemys. Katso kuv... tuomio spoilerin alta!


Jahas. Että sellainen numero. No eipä haittaa. :D Ajatelkaas pojat ja tytöt(Onkohan tällä sivustolla yhtään naispuolista pelaajaa?) että kohta sitä päästään kauppaan ryntäämään ostamaan tämä peli. ^^ En malta että pääsen pelittämään noita muitakin yksinpeli kenttiä ja sen jälkeen leikkimään editorilla! En tosin julkaise mitään ennen kuin kunnon musiikkityökalut on saatavilla LBP:hen. Haluan tehdä itse kenttäni biisin, niin kuin kaiken muutkin siihen tulevat jutut. Toivottavasti Media molecule saisi väsättyä pian kunnollisen sävellys ohjelmiston tähän peliin. Heti julkaisussa sitä tuskin kannattaa odottaa löytävänsä pelistä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Eurogamer, joka on tunnettu tiukasta numeroistaan ei yllättänyt tälläkään kertaa.

Kannattaa muuten vilkaista arvostelun kommentti osioon. Osaa taas arvostaa Kfiniä entistä enemmän noiden fanboy sotien jälkeen.. :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Onhan tuo eurogamerin arvosana ihan hyvä ;)
Toisaalta kyseessä on tämän genin tärkein peli ja lupaukset on betan perusteella lunastettu joten täyden kympin puuttuminen jää ihmetyttämään.

Halusivat näköjään liian helpon luomis systeemin. Yksittäistä pelaajaa voi ehkä hetken viihdyttää "yhdistä nämä kaksi palaa ja saat tankkerin"-kaava. Tai "luo random juttu"-napikka. Juu ei, ei legoillakaan kakarana rakentanut ohjeiden mukaan kuin sen yhden kerran. Yksinkertaisen kentän rakentamiseen ei mene todellakaan kauan aikaa. Ihan kuin, Eurogamerin mielestä, jokaisen pitäisi pystyä LBPssä luomaan ne tetrikset ja laskimet. Toisilla nyt vain on enemmän silmä kuin toisilla. Pelissä myös tutoriaalit kertovat aika tyhjentävästi miten homma toimii. Ei niinkään rakentamisen puutteellisuus, vaan mielikuvituksen. Ei hemmetti, kyllähän siinä rakentamisessa pitää jotain haastettakin olla että sitä jaksaa jauhaa, tämä nyt ei ole vain lasten peli söpöilystä huolimatta. Pyörillä kulkevan rakettiauton tekemiseenkään ei mene kuin 5 palaa.

Aina löytyy syy olla antamatta pelille kymppiä, olivat ne sitten kuinka huonoja tahansa kunhan jotain keksii. Eurogamerilla on muutenkin outo jakauma noiden kymppien kesken :rolleyes:
Itselle nuo pojot edelleen yksi ja sama asia, mutta pikkupurosta voi kasvaa iso joki. Pian joku hullu lätkäisee seiska leimaa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Eurogamerin arvostelusta löytyy yksi pointti, jonka takia itsekin olen aina valmis pudottamaan pisteitä: elämät/checkpointit -järjestelmä. En ole sellainen HC-pelaaja, joka nauttii siitä, että pelissä on älyttömän hankalia kohtia, joissa mokaamalla (tässä tapauksessa mokaamalla neljä kertaa) joutuu aloittamaan jostain todella kaukaa. Tämä rasittaa jossain Dead Risingissa ja Gears of Warissa ja tavallaan myös GTA-sarjassa, ja ymmärrän hyvin, miten se voi raivostuttaa Little Big Planetissa.

Minulle pelaamisen pitää olla ennen kaikkea hauskaa. Hauskuus on helppo pilata kusemalla checkpoint-systeemi. Jos täytyisi valita liian vaikean ja liian helpon pelin välillä, otan joka kerta liian helpon. Liian pitkäksi aikaa yhteen kohtaan jumittuminen aiheuttaa yleensä turhautumista ja jättää pahimmassa tapauksessa pelin hyllylle pölyä keräämään. Hauskoja pelejä on tarpeeksi, miksi pelaisin sellaista, joka vain ärsyttää?

Onneksi tuo ei onnistu LBP:n kohdalla selvästikään pilaamaan koko peliä. 9/10 kuulostaa ihan asialliselta numerolta.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Eurogamerin arvostelusta löytyy yksi pointti, jonka takia itsekin olen aina valmis pudottamaan pisteitä: elämät/checkpointit -järjestelmä. En ole sellainen HC-pelaaja, joka nauttii siitä, että pelissä on älyttömän hankalia kohtia, joissa mokaamalla (tässä tapauksessa mokaamalla neljä kertaa) joutuu aloittamaan jostain todella kaukaa...
Totta. Tämä voisi olla korjattu, jos lisättyihin checkpointteihin voisi itse määritellä elämien määrän.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Totta. Tämä voisi olla korjattu, jos lisättyihin checkpointteihin voisi itse määritellä elämien määrän.

Jep, en itsekkään ole lähtenyt tekemään mitään hankalia kohtauksia jaksoihini juuri tuon takia, ei yksinkertaisesti vain halua pistää pelaajia lompsimaan alusta. Lisäpisteitä voisi tietty saada nopeasta suorituksesta mutta mielestäni loputtomat elämät valinta sopisi vallan mainiosti.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Jep, en itsekkään ole lähtenyt tekemään mitään hankalia kohtauksia jaksoihini juuri tuon takia, ei yksinkertaisesti vain halua pistää pelaajia lompsimaan alusta. Lisäpisteitä voisi tietty saada nopeasta suorituksesta mutta mielestäni loputtomat elämät valinta sopisi vallan mainiosti.
Eikös tavaroista löytynyt checkpoint ovia joiden ohitus tuplasi tai ainakin antoi 2 elämää...noillahan tuo hoidetaan ;)
Jos olen ihan väärässä niin laitan iän piikkiin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Kenttäeditori olisi Eurogamerin mukaan saanut olla helpompi. Sitähän se voisi aina olla, mutta missä vaiheessa tulee vastaan se raja, jossa luovuus karkaa pesuveden mukana ja kentät alkavat muistuttamaan enemmän tai vähemmän toisiaan?
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Eikös tavaroista löytynyt checkpoint ovia joiden ohitus tuplasi tai ainakin antoi 2 elämää...noillahan tuo hoidetaan ;)
Jos olen ihan väärässä niin laitan iän piikkiin.

Jep, itse käytin ainakin tälläisiä ovia avittamaan pelaaja-poloista kohti maalia. Kenttä saa olla haastava, mutta turha lopettaa leikkimistä kesken pikkumaisen nipottamisen (elämien) takia.
 
Vastaus: LittleBigPlanet [Hype]

Jos kenttä on muuten toteutettu hyvin, niin ei tuo haasteellisuus/liian harvat checkpointit ole ainakaan minulle mikään este. Esimerkkinä eräs Metal Gear Solid-teemainen taso, jossa lopussa taistellaan "Liquid"-mechaa vastaan. Pelasin sitä jonkun kaverilistallani olevan tyypin kanssa ja kuolimme tuossa Liquidissa ainakin kaksi kertaa niin, että jouduimme aloittamaan tason alusta. Alun ja Liquidin välillä oli todella pitkä matka, mutta se ei pistänyt kertaakaan nakertamaan, kiitos hyvän kenttädesignin.
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom