Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet

On kyllä hyvä peli testailin kaksin pelissä ja täytyy sanoa että moninpeli on parempi kuin yksinpeli.

Mistä löytäisin killzone varusteita?

Aikas mahtavaa ollut yksinpelin alku. Motivaatiota kasvattaa kummasti kenttäeditoriin matkan varrelta kerättävä materiaali. Yrittänyt samalla myös tiirailla niitä tapoja, joilla pelintekijä on kenttänsä toteuttanut.

Beta-vaiheessa tehtyä kenttää en enään löytänyt. Imuroitavista kentistä löytyy 50 sivun kokonaisuus, mutta Euroopan kohdalta ei enään löydy niitä testivaiheesta tuttuja kenttiä. Mikä neuvoksi? :o

asentelinkin pelin eilen uudestaaan mutta silti en saanut yhteyttä palvelimiin....restarttia annoin monesti.

E:EI vaan yhdistä palvelimelle vaikka vaihdoin verkon lähiverkkoon wlanista ja poistin betan savet ja asennukset.SIlti ei vaan yhdistä...Alkaa jo palaa hermo.

Viimeksi muokannut moderaattori:

No nyt yhdisti palvelimiin.Mulla on kaksi eri psn tunnusta niin toisella ei yhdistäny.TomH79 tunnuksella meni samantien.Toisella tunnuksella ei edes tullut sitä EULA sopimus ikkunaa alussa ruutuun.

Nyt siis toimii.

Beta oli jo mahtava joten ei tämäkään sen huonompi ole.
Arvosana täysi 10.

Viime yön tuli hakattuu kolmistaa broidien kans johonki aamu kuutee asti tätä.. On tää kyl niin hauskaa. Välil kyl menee aika säädöks kun on kaveritki messis :D

Hmm. Voiko olla, ettei mun lbp nettipeli toimi enään koskaan ku sammutin pelin kun spaceant lähetti chat kutsun ja sanoi että on tosi tärkeetä. Sammutin pelin kun se nettipelin symboli vielä pyöri siinä. Spaceantilla oli asiaa että hänkin oli tehnyt juuri näin ja ei enään hänelläkään muodosta yhteyttä. Pitäisikö poisaa pelin data tai jtn?

Kopion suoraan peliplaneetasta, olen hieman paniikissa joten en oikeinkirjotukseen panostanut!

heh, minulla sama ongelma, eli network heitti pihalle ja kun kirjautui uudestaan niin LBP ilmoitti että virhe LBP-palvelimelle yhdistettäessä ja nettipeli ei tällä hetkellä toimi, eli on todennäköisesti yleinen ongelma... korjatkaa jos olen väärässä

Mullakin on sama ongelma..:mad: pistää vihaksi, jos hyvän pelin nettiominaisuudet kusee!!

Juu täälläkin samaa ongelmaa, en tosin ole peliä vielä uudestaan käynnistänyt. Heitti n. 2 minuutin välein "x on läpäissyt kentän Mirrors Edge pisteillä 2200" yhteensä ainakin tunnin ajan ja epäilen, että kukaan pystyy samaa kenttä tahkoamaan samoilla pisteillä tunnin ajan. Samaten highscoret eivät näy.

Välillä kyllä käy ärsyttämään nuo fysiikat, kun yrität vetää kenttiä ilman kuolemia ja esim. menet kärryillä kaivoksessa ja tulee hyppy niin hyppy ei mene aina samanlailla ja välillä jopa pyörähtää niin, että oma ukkosi liiskaantuu kärryn alle.

Ja ne viestit on todella mukavia jos on vähänkin enemmän kaverilistalaisia pelaamassa niin ruudun yläreuna on kuin mikäkin valomainos. Nuo kyllä pitäisi ehdottomasti olla kytkettävissä pois päältä. Lisäksi kun joku pyytää sinua peliinsä niin menetät hahmosi hallinnan ja tämähän on todella mukavaa kun pitelet pääkallosta kiinni ja alla rotko täynnä piikkejä.

heh, minulla sama ongelma, eli network heitti pihalle ja kun kirjautui uudestaan niin LBP ilmoitti että virhe LBP-palvelimelle yhdistettäessä ja nettipeli ei tällä hetkellä toimi, eli on todennäköisesti yleinen ongelma... korjatkaa jos olen väärässä

MUllakin samaa. Oisko palvelimet tukossa näin julkaisun jälkeisenä vkoloppuna?

Onko Kellään ollu ongelmia ohjainten kanssa? On tuommoinen logitechin ohjain jota LBP ei tunnista mutta muuten toimii kyllä ihan hyvin. LBP pyytää painamaan PS-näppäintä jota painettaessa PS-valikko aukeaa mutta pelissä ei tapahdu mitään.

Edellisellä sivulla juhappp:llä oli ongelmia Chillstream-ohjaimen kanssa, taitaa myös olla Logitechin tekemä, en ainakaan Googlella muita Chillstreamejä löytänyt. Ilmeisesti ei toimi muut ohjaimet kuin Sixaxikset ja DS3:t tässä pelissä.

Ylös Bottom