Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet

Vanha vaiva palannut takaisin tämän pelin myötä, kun nyt taas huomaa peukalon olevan kipeä.. Tuttua jo sieltä PSX:n Tekkenin ajoilta, jossa asian tilaa pahensi vielä ne säännölliset rakot sormissa :D Mikäköhän siinä on, kun pitää vaan painaa voimansa tunnosta vaikka vähempikin riittäisi :confused:

Tarinassa edetty nyt Väli-Amerikkaan. Aika hankala kenttä, jossa useampi akselinsa ympäri pyörivä kiekko ohitettavana ja tulet siinä ympärillä hiillostamassa. Tuskaa lisää vielä se, ettei elämiä ole loputtomasti, kuten ainakin omasta mielestä tämän tyyllisessä pelissä voisi hyvin olla. Jos ei loputtomasti niin ainakin sen verran, ettei tarvitse vähässä kummassa aloittaa pitkähköä kenttää alusta. Tekemisiään ei voi etukäteen taktikoida, kun eteneminen perustuu osin tuuriin eikä taitoon. Yritysten ja erehdysten kautta siis edetään.

Vanha vaiva palannut takaisin tämän pelin myötä, kun nyt taas huomaa peukalon olevan kipeä.. Tuttua jo sieltä PSX:n Tekkenin ajoilta, jossa asian tilaa pahensi vielä ne säännölliset rakot sormissa :D Mikäköhän siinä on, kun pitää vaan painaa voimansa tunnosta vaikka vähempikin riittäisi :confused:

Tekemisiään ei voi etukäteen taktikoida, kun eteneminen perustuu osin tuuriin eikä taitoon. Yritysten ja erehdysten kautta siis edetään.

Tuttu tunne sormissa. Viimeksi tuli täällä Wipeout HD:ssä ja Bionic Commando Rearmedissa, noita edeltävää kertaa en edes muista.

Täälläkin on tuota satunnaisuutta kirottu, kun tuli vetäistyä Play-trophy ja muutamassa kentässä meinasi usko loppua.

Todennäköisesti, en itse päässyt eilen koko iltana (21-23:30) verkkoon LPB:ssä.

Samanlaisella aikataululla hävisi mullakin eilen LBP:n palvelimet. PS Networkiin kirjautui taas ihan ok. Nyt juuri kun kokeilin, niin vaikutti ensin että pelaa ok, mutta kun yritin kutsua kaverin samaan peliin niin alkoi taas herjaamaan että ongelmia LBP:n palvelimien kanssa. Mikä parasta, niin se alkoi nakkaamaan tuota virheilmoitusta sellaisella tahdilla että OK:n painaminen oli turhaa. Uutta jonossa varmaan kymmeniä. Pelin sammutusyritys jumitti koko laitteen.

Mulla kyllä voi olla ongelmana toi WLAN-kytkin, joskus aiemminkin temppuillut, mutta resetointi on auttanut. Nyt ei, joten epäilen palvelinongelmia. Pitää vielä kokeilla ilman kytkintä suoraan modeemilla.

Pitikö päästä onlinessa tekemään kaverin kanssaa kenttiä? Mä en ainakaan pääse spaceantin kanssa :( Olisi kyllä ollut tosi hauskaa!

Pienet kiukuttelut tähän väliin...
Nyt täytyy kyl myöntää että tää (LBP) hypetys meni ohi, kovaa ja korkeelta. Mikä tässä nyt oli niin huimaa ja mullistavaa ja ihquu ja jeejee? Kenttäeditori toki on parasta mitä on nähty, mutta silti (peliplaneetta 93/100)... Ajattelin ostavani pelin, en editoria. Ehkä mä oon leikkiny lapsena jo tarpeeks legoilla ni tämmönen uus näpläys ei enää kiinnosta.
Yksinpelinkentät oli osittain nerokkaita, mutta loppuivat lyhyeen. Milloin normikäyttäjiltä saadaan saman tasoista matskua jakoon ja pelattavaksi? Ehkä vasta viikkojen/kuukausien päästä. Tähän mennessä käyttäjien tekemät kentät ovat olleet, no miten tän nyt sanois: täyttä pa***a... Ei se oikein riitä jos tulee yksi tajunnanräjäyttävä kenttä kuukaudessa, koska sen pelaa läpi taas 10 minuutissa.

Summasummarum: 1 kpl LBP myynnissä... -> http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=764361&postcount=1

Itse asiassa tuolt löytyy aika monia hyviä toisten tekemiä ratoja.. Kaikki ne suosituimmat kannattaa kattoa jos vaik niist sit keksis jotai uusia ideoita omiin ratoihin. Kyllä ne vähän tuppaa olee aika kakkoi ne ekat radat mut siit se lähtee. Ja yksin ehkä on vähän tylsää pelata. Kavereit messii ni tulee hauskempaa!

Noni, peli tuli postista ja kaikki on niinkuin pitää eli mahtavuutta, mutta huomasin suureksi ikäväkseni että kenttien haku ei ole muuttunut miksikään.. Eli samalla paskalla tavalla pitää hakea, avainsanoilla tai nimen perusteella. Minkä helevetin takia ei ole voitu lisätä ihan yksinkertaisesti listausta tyyliin, huonoin ensimmäiseksi, paras ensimmäiseksi, pelatuin -||-, uusin -||- jnejnejne... Ei ymmärrä. Ja muutenkin olisi mukava jos kenttiä voisi selailla listana, tolta planeetalta on vaikee löytää tarkalleen jotkut kentät.

Nyt täytyy kyl myöntää että tää (LBP) hypetys meni ohi, kovaa ja korkeelta. Mikä tässä nyt oli niin huimaa ja mullistavaa ja ihquu ja jeejee? Kenttäeditori toki on parasta mitä on nähty, mutta silti (peliplaneetta 93/100)... Ajattelin ostavani pelin, en editoria. Ehkä mä oon leikkiny lapsena jo tarpeeks legoilla ni tämmönen uus näpläys ei enää kiinnosta.
Yksinpelinkentät oli osittain nerokkaita, mutta loppuivat lyhyeen. Milloin normikäyttäjiltä saadaan saman tasoista matskua jakoon ja pelattavaksi? Ehkä vasta viikkojen/kuukausien päästä. Tähän mennessä käyttäjien tekemät kentät ovat olleet, no miten tän nyt sanois: täyttä pa***a... Ei se oikein riitä jos tulee yksi tajunnanräjäyttävä kenttä kuukaudessa, koska sen pelaa läpi taas 10 minuutissa.

Näinhän siinä käy, kun hypetetään liikaa. Itselleni tuo editori on aivan mahtava, ja siinä tosiaan menee se muutama kuukausi, että saan ulos upeita kenttiä. Mutta eipä tuo pelinä muuten mikään maailman ihmeellisin ole. Tosin ei tämä ihan pelinäkökulmasta paljoa Mario Galaxya huonompi tekele ole, jos minulta kysytään.

Summasummarum: 1 kpl LBP myynnissä... -> http://www.konsolifin.net/bbs/showpost.php?p=764361&postcount=1

Antakaa nyt hyvät ihmiset vähän aikaa pelille, julkaisusta on muutama hassu päivä. LBP venyy ja paukkuu vielä vaikka minkälaisiin sfääreihin. Ei internettikään hetkessä kehittynyt siihen muotoon mitä se nyt on tarjoamansa sisällön ja palvelujen osalta. JA ainahan voi itse ottaa härkää sarvista jos asiat on p**kasti ja alkaa tekemään sitä parempaa sisältöä, näyttäen esimerkkiä muille. Takaan ja alleviivaan, että kilpailu pelaajien suosiosta tulee olemaan lähikuukausina kovaa. Malttia, malttia...

Mites skulaako teillä tuo Play Online vaihtoehto kenttiä valitessa. Itellä sama mitä koittaa onlinessa pelata niin sanoo vaan että failed to create game :( Eilen ainaki pelitti vielä sekin, tänään tosin sammui pleikkari lbp:n kesken parikin kertaa sähkökatkojen toimesta vaan en tahtois uskoa että siitä johtuu.

Anteeksi. mutta nyt kyllä pitää osoittaa ja nauraa sormella niitä jotka olivat peliä aikaisemmin päässeet pelaamaan ja väittivät sen olevan liian vaikea ja checkpoitit liian kaukana toisistaan :rolleyes: Ensimmäinen ilta ja viimesiä kenttiä viedään eikä paljon ole vaikeuksia ollut. Muutaman yritiksen joutunee käyttämään että kentän pääsee kuolemati läpi, muttei sekään mikään mahdoton tehävä ole ollut saati hermoja raastavaa. Esineiden keruuseen joutuu sitä vaivaa näkemäänkin kun välilä olen kahdella ohjaimella samaan aikaan veivannut paremman puutteessa :P

Joo ei noi checkpointit niin kauheen harvassa ollut tuol tarinassa kuin ite osas odottaa.. Onneks ku o muit pelaajia seuras et jos ite kuolee ni muut vaa jatkaa matkaa kohti seuraavaa checkpointtia ja sit pääsee takas pelaa. Meni kyl noi tarina -jaksot tosi nopeesti. Tosin kaikkia ei ole viel 100% vedetty läpi.

Mites skulaako teillä tuo Play Online vaihtoehto kenttiä valitessa. Itellä sama mitä koittaa onlinessa pelata niin sanoo vaan että failed to create game :( Eilen ainaki pelitti vielä sekin, tänään tosin sammui pleikkari lbp:n kesken parikin kertaa sähkökatkojen toimesta vaan en tahtois uskoa että siitä johtuu.

joo, ei mullakaan toiminut eilen online sit yhtään. Jos joku yritti laittaa invitee porukkaan niin tuli reilun minuutin ajan spämminä ruudulle "pelin luonti epäonnistui"

Eilen tuli pelailtua onlinessa kunnes hermo meni. Vaikka peliseura oli kaverilistasta, lagi oli toisinaan semmosta 5 sekuntia. Pelaamisesta tuli mahdotonta ja piti palata yksinpeliin.

Eilen tuli pelailtua onlinessa kunnes hermo meni. Vaikka peliseura oli kaverilistasta, lagi oli toisinaan semmosta 5 sekuntia. Pelaamisesta tuli mahdotonta ja piti palata yksinpeliin.

Tuota tapahtuu melko satunnaisesti, onneksi se ei ole jatkuvaa (ainakaan minulla). Eilisaamuna minulla oli tosi kivat pelit, kun Sieniksen ja JOS456:n kanssa tahkottiin tarinakenttiä ja metsästettiin esineitä, mitä myös vähän hulluteltiin ja headsetteillä heitettiin läppää. Joskus parin tunnin pelityksen jälkeen alkoi ilmetä tuota samaa 5 sekunnin lagia, mutta se meni sitten ohi. En tiedä, mistä se tarkalleen voisi johtua.

Ja sitten muihin aiheisiin... Nyt alan vasta huomata, millaisia vieroitusoireita tämä peli voi aiheuttaakaan. Kokoajan tekee mieli vain päästä pelaamaan ja rakentamaan, vaikka työpäivä on vielä kesken. Betan aikana ei tällaista ilmennyt, kun silloin ei uskaltanut oikein mitään rakennella. Ei ollut kerta mitään tietoa siitä, säilyvätkö betan tasot lopulliseen versioon asti. Nyt kun kokoversio on ulkona ja editori on täysissä voimissaan, niin uskaltaa lähteä ideoimaan ja rakentelemaan kenttiään. Nytkin pitäisi malttaa vetää pitkä työpäivä mukisematta, vaikka päässä pyörii kokoajan vain uusia ideoita tuleviin kenttiini. :D

Täytyy myös lisäksi mainita, että tästä pelistä löytyy yllättävän hieno soundtrack. Sopivasti vaihtelevia ja hienosti pelin teemaan sopivia biisejä. Nostattaa aina vaan paremmalle tuulelle, kun peliä pelaa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom