Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

LittleBigPlanet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Luckyman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: LittleBigPlanet

WTF?!? Siellä ei ole mitään muuta kuin hehkuttavia mielipiteitä. Missä ne **/***** arvostelut, jotka olisivat jotenkin realistisia ja pitäneet ostohalut kurissa?

Nyt seuraavaksi luet myös käyttäjien arviot ja jätät ne tähdet vähemmälle :) Sieltä paljastuu jotain sellaista, joka olisi ehkä pitänyt tietää ennen ostopäätöstä.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Nyt seuraavaksi luet myös käyttäjien arviot ja jätät ne tähdet vähemmälle :) Sieltä paljastuu jotain sellaista, joka olisi ehkä pitänyt tietää ennen ostopäätöstä.
Luin, enkä vieläkään löytänyt muuta kuin että parin arvioissa kontrolleja moititaan "hieman" hankaliksi. Toiset vain ylistää niitö. Tiesin, että se on tasohyppely, mutta ei ne nykyaikana ole olleet mitään error&restart_levelin_alusta helvettejä. Unlimited continue olisi pelastanut minun hermot.
Oletteko te juuri niitä pädi kädessä kasvaneita näppäräsormia, jotka veivanneet Mariota aikoinaan silmät kiiluen?
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Luin, enkä vieläkään löytänyt muuta kuin että parin arvioissa kontrolleja moititaan "hieman" hankaliksi. Toiset vain ylistää niitö. Tiesin, että se on tasohyppely, mutta ei ne nykyaikana ole olleet mitään error&restart_levelin_alusta helvettejä. Unlimited continue olisi pelastanut minun hermot.
Oletteko te juuri niitä pädi kädessä kasvaneita näppäräsormia, jotka veivanneet Mariota aikoinaan silmät kiiluen?

En pidä itseäni kovinkaan hyvänä pelaajana loppujen lopuksi, mutta kyllä nyt sentään LBP kentistä olen kuolematta selvinnyt. Kaksi vikaa on vielä läpäisemättä, muutamassa kentässä mennyt tovi yrittäessä.

Mutta juu Mariota on tullut veivattua ja paljon. Tottahan se on että jokainen pelaaja erilainen, mutta vaikea sitä on arvostelussa kertoa miten juuri kyseiselle lukijalle peli sitten loppujen lopuksi sopii.

Kokeileppas uutta Soniccia, siinä vasta hermot lepää :mad:
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Arvostelut kyllä on pitäneet siitä erossa helposti. :D

En ole noita arvosteluja lukenut ollenkaan, mutta suosittelen että tämän kiertää kaukaa. GrandAffia lainaten, kannattaa kaupassa tämän pelin vieressäkin olevat pelit kiertää, saattavat olla saastuneita :D


Emt, ilmeisesti olen vain väärä henkilö pelaamaan tätä peliä. Toivottavasti säkkipoikaa saadaan muuallekin kuin tasoloikkiin. :)

Juu eihän kaikille kaikki pelit sovi. Ei suurimman osan mielestä hyvätkään. Varmaan tuo Soniccikin jollekkin on täyden 10 peli omasta mielestään. Me ollaan erilaisia.

LBP tuo ohjattavuus on aika huono. Säkkipoika ei aina tottele ja mene ihan sinne minne pitää. Tuo 3 tasossa liikkuminenhan on se ongelma, milloin tekee välillä mitä sattuu.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Onko muilla ongelmaa saada yhteyttä LBP servuihin, kun mulle tulee error 403. Outoa tässä on vielä semmonen, että veljen sub accountilla kaikki noi toimii mainiosti, eli sen avulla pystyn pelata netissä... :confused:
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Onko muilla ongelmaa saada yhteyttä LBP servuihin, kun mulle tulee error 403. Outoa tässä on vielä semmonen, että veljen sub accountilla kaikki noi toimii mainiosti, eli sen avulla pystyn pelata netissä... :confused:
Oliskoha mahollista sellane, että ei toimi jos on sammuttanu ku siel alanurkas pyörii semone neti logo.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Oli kunnia viettää ilta kolmen muun kaverin kanssa LBP:tä pelaten ja kyllä täytyy peliä tulla uudemman kerran vielä kehumaan. Harvoin näin hauskaan yhteiseen pelihetkeen saa törmätä. Japanilaiset taitavat näemmä kentän teon, kannattaa suunnata katseet siis sinne!
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Onko muilla ongelmaa saada yhteyttä LBP servuihin, kun mulle tulee error 403. Outoa tässä on vielä semmonen, että veljen sub accountilla kaikki noi toimii mainiosti, eli sen avulla pystyn pelata netissä... :confused:

Mulla ainakin toimi hyvin, kun päivällä koitin.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Itellä kävi tänään tällänen homma: Eli kokoajan puskee näytölle jtn ilmotusta että profiilia ei voida tallentaa poista hahmoja, kuvia.... Poisit melkein kaikki yhteisön esineet ja joitain ratoja. Erittäin ärsyttävää! Mutta eikö se ole niin, että vaikka poisaa julkaistuja ratoja ne voi silti ottaa omasta profiilista takaisin omaan kuuhun?
Onko pelissä jokin bugi tuohon ilmoitukseen liittyen? Tänään alkoi heittämään tuota ilmoitusta ruutuun joka käänteessä.
Yhden asun olen tallentanut ja kaksi yhteisön kuvaa on jäljellä.
Pelikin on vasta aivan alussa (savannin toisessa kentässä), joten tuntuu aika oudolta, että profiili olisi jo siihen mennessä kasvanut liian suureksi eikä sitä voisi tallentaa.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Onko pelissä jokin bugi tuohon ilmoitukseen liittyen? Tänään alkoi heittämään tuota ilmoitusta ruutuun joka käänteessä.
Yhden asun olen tallentanut ja kaksi yhteisön kuvaa on jäljellä.
Pelikin on vasta aivan alussa (savannin toisessa kentässä), joten tuntuu aika oudolta, että profiili olisi jo siihen mennessä kasvanut liian suureksi eikä sitä voisi tallentaa.
Mulla autto, kun poistin melkein kaikki yhteisön tavarat. (en tiiä auttaako, mutta poistin myös jtn kehitysvaihees olevii kenttii)
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Mulla autto, kun poistin melkein kaikki yhteisön tavarat. (en tiiä auttaako, mutta poistin myös jtn kehitysvaihees olevii kenttii)
Pitääpä itekki poistella nuita ja kattoa auttaako. Itsellä on sama homma, koko ajan valittaa että on liikaa tavaraa ja ei voi tallentaa. Yhteisön tavaraa on jonkun verran mutta on niitä jo poistettu vaikka kuinka monta. Mitä tuo vaikuttaa jos ei vain tallenna sitä profiilia vaan sammuttaa pelin?
 
Vastaus: LittleBigPlanet

On tämä kyllä uskomattoman hauska peli co-oppina, pelattiin eilen kaverin kanssa Jalapenon pommikenttää. Voi sitä naurunremakkaa, kun pommien lastaus vaunuihin "hieman" epäonnistui allekirjoittaneen huolimattomasta hypystä johtuen. :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet

On tämä kyllä uskomattoman hauska peli co-oppina, pelattiin eilen kaverin kanssa Jalapenon pommikenttää. Voi sitä naurunremakkaa, kun pommien lastaus vaunuihin "hieman" epäonnistui allekirjoittaneen huolimattomasta hypystä johtuen. :D


:) Juuri samaista kenttää minäkin pelasin kaverin kanssa, oli muuten aika työn takana että sai lopulta ne pari vaunua pommeineen oikeaan paikkaan räjähtämättä matkalla :D
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Voiko suomenkieltä vaihtaa englanninkieleen itse pelissä? Nimittäin en pidä siitä suomenkielisestä selostajasta, ja konsolin kielen muuttaminen joka pelikerralla saattaisi käydä ärsyttäväksi.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Voiko suomenkieltä vaihtaa englanninkieleen itse pelissä? Nimittäin en pidä siitä suomenkielisestä selostajasta, ja konsolin kielen muuttaminen joka pelikerralla saattaisi käydä ärsyttäväksi.
Valitettavasti ei voi, vaan kieli on sidottu Pleikkarin käyttöjärjestelmän kieleen.
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Ei hitto toi eka saarikenttä on vaikea vetäää ässänä! joskus ne domino paalut, vai mitkä lie pystyy ihan juoksee, mutta välillä ne sit vaa levii käsille. vähän ärsyttävää :mad:
 
Vastaus: LittleBigPlanet

Ei hitto toi eka saarikenttä on vaikea vetäää ässänä! joskus ne domino paalut, vai mitkä lie pystyy ihan juoksee, mutta välillä ne sit vaa levii käsille. vähän ärsyttävää :mad:

No löytyy täältä sentään joku muukin, jonka mielestä ne palkit on typeriä. :D Totta. Vaikka niistä kuinka suoraan yrittäisi juosta, niin silti ukko yleensä valahtaa siitä niiden välistä. Minulta tuo ässäsuoritus vaati muutamia yrityksiä, tuurilla sitten pääsin sen pisimmänkin dominokohdan yli putoamatta alas.
 
Ylös Bottom