Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live Arcade

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Live Arcade

Super Street Fighter II Turbo HD Remix on saatavilla huomenna 26.11, 1200 M$.

Ennen tätä suosittelen lukemaan pelin pääsuunnittelijan David Sirlin artikkelin joka kertoo kattavasti pelin muutoksista ja sen uudesta sisällöstä.

http://www.sirlin.net/sf-text-only
 
Vastaus: Live Arcade

Castle Crashers, jos perheessäsi tykätään co-opista ja et ole ostanut, niin tee se nyt!

Minulla kesti kauan lämmetä pelin ostamiselle, koska flash-tyyppinen visuaalisuus tympäsi,
vaan piti viikonloppuna keksiä jotain vaimon kanssa yhdessä pelattavaa ja päätettiin kokeilla CC:tä.

Muutama ilta kiihkeää mättämistä, ja tästä tuli ensimmäinen videopeli jonka olen pelannut läpi
yhdessä vaimon kanssa! Vaimo oikein hihkui joka ilta että joko pelataan! :D

(Ostin seuraavaksi yhteiseksi peliksi Little Big Planetin, vaimon kommentit: "Onko sullakin vaikeuksia näiden kontrollien kanssa?", "Miten näistä valikoista pääsee pois?" ja "Ei tässä ole samanlaista saavuttamisen tunnetta kuin Castle Crashersissa..." :o)
 
Vastaus: Live Arcade

Castle Crashers, jos perheessäsi tykätään co-opista ja et ole ostanut, niin tee se nyt!

Minulla kesti kauan lämmetä pelin ostamiselle, koska flash-tyyppinen visuaalisuus tympäsi,
vaan piti viikonloppuna keksiä jotain vaimon kanssa yhdessä pelattavaa ja päätettiin kokeilla CC:tä.

Muutama ilta kiihkeää mättämistä, ja tästä tuli ensimmäinen videopeli jonka olen pelannut läpi
yhdessä vaimon kanssa! Vaimo oikein hihkui joka ilta että joko pelataan! :D

(Ostin seuraavaksi yhteiseksi peliksi Little Big Planetin, vaimon kommentit: "Onko sullakin vaikeuksia näiden kontrollien kanssa?", "Miten näistä valikoista pääsee pois?" ja "Ei tässä ole samanlaista saavuttamisen tunnetta kuin Castle Crashersissa..." :o)

Asiaa. Onko Livessä jotain muuta koukuttavaa kaksinmättöä. Tekisi mieli pienellä rahalla saada taas jotain uutta co-op mättöä - ei geometry warsia, joka on jo :) .
 
Vastaus: Live Arcade

tuleeko vigilante 8:n high octane packissa mukana uusia achievementteja? jos tulee niin ovatko yksin- vai moninpeli tiloissa tehtäviä?
 
Vastaus: Live Arcade

Ilmeisesti keskiviikkona tulossa ilmainen peli Live Arcadeen. TeamXboxilta lainattua:

Microsoft announced today that this week's Xbox Live Arcade release will be the winner of the Doritos promotion. The best thing is that this Xbox Live Arcade game will be available for free. Below is the description for this game developed by NinjaBee:

Doritos' Dash of Destruction is a fun and fast-paced racing game. Charge your way through the city as a hungry Tyrannosaurus Rex, destroying everything in your path as you chase a speeding delivery truck full of tasty Doritos. Or, try zooming in and out of the T-Rex's path of destruction as a terrified delivery truck in search of your Doritos drop-off points. For even more racing madness, play in Chaos mode with up to four friends as each of your dinosaurs chase after the same truck. If it's peace and serenity you're looking for, try Zen mode, where your only goal is to complete all your deliveries before time runs out. But watch out, for you really are what you eat. Beat the clock and taste victory!
 
Vastaus: Live Arcade

Käykäähän lataamassa tuo ilmainen Dash of Destruction. Siitä saa nopeasti täydet saavutukset, jos ei muuta :rolleyes:
 
Vastaus: Live Arcade

Wormsiin olisi hauska saada suomi seuraa! Aivan loistava klassikko
 
Vastaus: Live Arcade

Käykäähän lataamassa tuo ilmainen Dash of Destruction. Siitä saa nopeasti täydet saavutukset, jos ei muuta :rolleyes:

No niin näytti saavan. Mut mitä järkeä tuommosta on julkaista xbox360 edes ilmaispelinä?
Monet selainpelitkin pc:llä on paremman näköisiä, todella tönkköä grafiikkaa.
 
Vastaus: Live Arcade

Braid vihdoin läpi, taatusti hintansa väärti peli. Välillä meinas kyllä aivot nyrjähtää, mutta sopivan pienissä annoksissa mitä mainiointa ajanvietettä.
 
Vastaus: Live Arcade

Braid vihdoin läpi, taatusti hintansa väärti peli. Välillä meinas kyllä aivot nyrjähtää, mutta sopivan pienissä annoksissa mitä mainiointa ajanvietettä.

Juu, pirun hyvä peli. Täytyy tunnustaa, että kahdessa kohdassa piti käyttää nettiä apuna kun oma päättelykyky failasi. Arvaa harmittiko, kun toisessa tapauksessa olin yrittänyt oikeaa ratkaisua mutta luovuttanut liian pikaisesti...
 
Vastaus: Live Arcade

minusta tuo dash of destruction oli ihan kiva niin kauan kun sitä kesti, eli liian vähän.
olisipa ollut nettipeli niin olisi ollut kiva muutama matsi livessä vääntää.
oli tämä silti paljon parempi kuin se aikoinaan ilmaiseksi annetti undertow joka normaalisti jopa maksaa.
voittaa myös kaikki maksulliset "klassikot" kuten pac-manin ja muut ihan helposti.
 
Vastaus: Live Arcade

Onko tosi, että Carcassonnen local multiplayerissä tarvii jokaiselle pelaajalla oman ohjaimen? En ainakaan ole huomannut mistään optionia vaihtaa. Mun mielestä pitäs kyetä pelaa yhdellä ohjaimella kierrättämällä. Paskempi homma jos ei voi. Tietääkö joku?
 
Vastaus: Live Arcade

Geometry Wars 2:n tulostauluja voi selata myös PC:n nettiselaimella: http://www.bizarrecreations.com/games/geometry_wars_retro_evolved_2/#leaderboards

Ei helevetti - minä kun luulin olevani jotenkin "hyvä" tässä pelissä niin kyllä nuo tulostaulut palautti miehen maan pinnalle. Paras sijoitukseni on näköjään 15998. sija king-moodissa.. Miten joku on voinut saada 5,5 miljardia pistettä pacifism-moodissa!? Tämä on muuten ylivoimaisesti äkspoksin paras peli - mitään muuta ei ole tullut pelattua lähellekkään yhtä paljon.
 
Vastaus: Live Arcade

Ostin Duke Nukemin...
KICKASS!
Ylivoimaisesti parhain Arcade, heti sen jälkeen tulee Portal: SA, UNO ja siinä ne taisi olla.
 
Vastaus: Live Arcade

Onko tuo 3 on 3 NHL Arcade julkaistu ihan meidänkin kauppapaikalla? Konsolifinin uutisessa puhuttiin ainakin että olisi julkaistu, ja monet olivat kommenttien perusteella ihan ladanneetkin sen, mutta minä en sitä ole löytänyt.
 
Vastaus: Live Arcade

Onko tuo 3 on 3 NHL Arcade julkaistu ihan meidänkin kauppapaikalla? Konsolifinin uutisessa puhuttiin ainakin että olisi julkaistu, ja monet olivat kommenttien perusteella ihan ladanneetkin sen, mutta minä en sitä ole löytänyt.

Oliskohan ollu 11. päivä vasta live arcaden julkaisu, PS3-versio tuli jo päivä tai pari sitten.
 
Ylös Bottom