Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live Arcade

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NviperO
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Live Arcade

Toivottavasti ne ihmiset jotka tuon porttauksen takana ovat tekevät edes jotain sen eteen, että Virtual On olisi pelattava 360-pädillä.

Hieman kyllä huolestuttaa, niin paljon Virtual On kuitenkin nojaa Twin-Stick-ohjaimeen ja tuo versio Oratorio Tangramista on käsittääkseni se kaikkein nopein. . .

Toivottavasti ne ihmiset jotka tuon porttauksen takana ovat tekevät edes jotain sen eteen, että Virtual On olisi pelattava 360-pädillä.

Minä uskon että kontrollit kääntyvät kahdelle tatille + liipasimille oikein nätisti.

Ja sen kunniaksi pari uutta kuvaa. :D

Hitto, en olisi uskonut muutama vuosi sitten boksia ostaessani että minkälaisia nimikkeitä sitä Live Arcadeen tuleekaan. Viime aikoina olen pelannut XBLA-pelejä varmaan kaksinverroin "oikeisiin peleihin" verrattuna.

Tarjonta on jo ihan käsittämättömän laajaa, kaikille löytyy jotakin ja meno näyttää vain kiihtyvän. Varsinkin illanvietoissa nämä Live arcade-pelit ovat aivan kurkoja, ne kun pakkaavat olemaan kaksinpelimahdollisuudella varustettuja, helposti omaksuttavia, hauskannäköisiä virityksiä.

Vielä 3on3 NHL:stä kun saisi futisversion niin pääni räjähtäisi silkasta muikeudesta :D

Watchmen: End is Nigh tuntu olevan aika surkeeta hakkaa nappeja meininkiä

Viimeksi muokannut moderaattori:

Voisitteko ehdotella mulle arcade pelen, joka on 800 MS alle maksu.
Haluan "roolipeli", myös sellainen strageria, esimerkki MTG (Korttipeli) Mutta ei ole siinä :(
Haluan pelen, joka on monipuolinen ja jännittävä, myös vähän strageria ja paljon tekemistä. Myös LIVE!

Anteeksi huono suomenkieli :j

E:
Myös tykkään luomisesta hahmon.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Eilen illalla tuli pienessä nousujohteisessa ladattua Turtles joka olikin aivan hirveää kuraa :D Ei yhtään niin hyvä kuin vanha NESin peli. Jos olisi kolikkopelinä joskus pelannut niin olisin varmaan vararikossa. Sen verran noita kuolemia tuli :) Jotenkin vaikeusaste tuntui vaan niin epäreilulta, ei sillai Contra-tavalla että on ihan mahdollista mennä kuolematta.:rolleyes:

Voisitteko ehdotella mulle arcade pelen, joka on 800 MS alle maksu.
Haluan "roolipeli", myös sellainen strageria, esimerkki MTG (Korttipeli) Mutta ei ole siinä :(
Haluan pelen, joka on monipuolinen ja jännittävä, myös vähän strageria ja paljon tekemistä. Myös LIVE!

Anteeksi huono suomenkieli :j

E:
Myös tykkään luomisesta hahmon.

Puzzle Quest. Hyvä peli ja osuu aika lähelle kuvaustasi.

Puzzle Questin jos hankkii, kannattaa saman tien ostaa myös lisäsisältö, koska siinä on ehdottomasti hauskimmat hahmoluokat ja tehtävät.

Tänään XBLA:n ilmestynyt Hasbro Family Game Night on sanalla sanoen täysi vitsi.
Ensin siis pitää ladata "pelialusta", joka toimii hubina/lobbyna itse peleille. Tarkoituksena ilmeisesti on, että Hasbron lautapeleistä tehtyjä virtualisointeja tungetaan enemmänkin Liveen, joten hubin kautta voi kätevästi keräillä ja pelailla pelejä ja seurata achievementtien kertymistä.

Vitsi ei ole vielä tässä, vaan itse peleissä ja niiden hinnoissa.
Tällä hetkellä Suomen livestä saa Connect 4 ja Battelship-nimikkeet.
Battleship on suomalaisittain laivanupotus, ja Connect 4 taas muoviritilän ja pelimerkkien kanssa pelattava ristinollavariantti, jossa yritetään saada neljää omaa pelimerkkiä riviin.

Jos joku ei vielä tiedä mikä peli on kyseessä, niin "ai toi!" -elämyksen voi napsaista tästä linkistä:
HASBRO - Connect 4 Reinvention

Itse vitsiin. Kumpikin peli maksaa, ei vähempää kuin 800 ms-pistettä.
Kyllä, noin 10 euroa. Siis virtuaali-laivanupotuksesta tai ristinollasta 12 kaljan hinta.
Mainittakoon, että pari kesää sitten ostin tuon Connect 4-pelin mökille hintaan kuusi euroa.

Nuo pelit yhteensä siis maksavat saman verran, mitä GTA4:n lisäosa, kaksi kolmasosaa Braidista ja yksinään yhtä paljon kuin vaikka Carcassone, Bionic Commando Rearmed ja kaksi kertaa sen mitä Small arms tai Uno.

Jotain suhteellisuudentajua kehiin. Onhan noissa peleissä jotain pikkukivaa lisää, mutta pelattavaa niissä ei kuitenkaan ikinä ole tuon 800 pisteen verran, oikea hinta olisi ehkä sadan pisteen paikkeilla.

Jotain suhteellisuudentajua kehiin. Onhan noissa peleissä jotain pikkukivaa lisää, mutta pelattavaa niissä ei kuitenkaan ikinä ole tuon 800 pisteen verran, oikea hinta olisi ehkä sadan pisteen paikkeilla.

Scrabblesta olisi tuon 800 maksanutkin, jos se tänne oltaisiin saatu, mutta lisenssioikeuksien vuoksi se tuli vain pohjoisamerikkaan. Mutta noiden muiden osalta ei voi muuta todeta kuin 'Ei näin'.

Hyvin hinnoiteltu tuo Hasbro Family Game Night joo. Toivottavasti sitä ei osta kukaan :rolleyes:

Tässä jotain tulevia julkaisuja.

25th March - UNO Rush
1st April - Puzzle Quest: Galactrix
8th April - The Dishwasher: Dead Samurai
15th April - Outrun Online Arcade
22nd April - Lode Runner

Lode Runner oman odotuslistan kärjessä. Perässä tulee Dishwasher.

Ylös Bottom