Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live Arcade

Vastaus: Live Arcade

En oikein ymmärrä tuota Hasbro Family Game Nightiä. Miksi ladatessa lukee, että peli on ilmainen ja kaikki achievementit tulevat näkyviin. Game libraryssa peli näkyy full games paikassa. Käytännössä mukana on kaksi peliä, jotka molemmat ovat trialeja. Osaisiko joku selittää miksi näin? :confused:
 
Vastaus: Live Arcade

Käsittääkseni Hasbro Family Game Nightiin ladataan ensin alusta, joka on ilmainen. Siihen alustaan ladataan sitten ne pelit jotka maksavat sen 800 pojoa. Rahastuksen makua koko homma. Jostain laivanupotuksesta 800 pojoa ei hyvää päivää.
 
Vastaus: Live Arcade

^Kai senkin joku idiootti ostaa... Wiillehän tuollaisia löytyy täyteen hintaan vatkauskontrolleilla ja hyvin myy :D

Täytyy kyllä vielä suositella Mega Man 9:ä ja ehdottomasti lataamaan Superhero moden siihen!

Huomenna ehkä lataukseen Peggle ja jotain muuta. Voisi sellaisen 4200 pojon paketin ladata ja pistää Falloutin The Pittin kera tulemaan Arcadehömpötyksiä.
 
Vastaus: Live Arcade

Mutta missä on puzzle questin uus versio! Joku ihmeen astiantiskaus peli tuli?

Ite ainakin oon jo siitä asti kun uusi puzzle quest julkistettiin niin sitä oottanu "kuin kuuta nousevaa".. No jos se sieltä tipahtais myöhemmin.. Ainakaan vielä ei puolilta päivin ollut tullu.
 
Vastaus: Live Arcade

Uusi Puzzle Quest on saanut nihkeitä arvosteluja ja maksaakin kai 1600 pistettä.


Joo ei haittaa, kunhan nyt tulisi myyntiin, että voisin ostaa pois :) Ainakin se 5min demo jo vakuutti mitä sai sivuilla pelata, et hyvä on :)

Tosin saisivat kyllä tuoda carcassonneen lisää lisäosia myös :)
 
Vastaus: Live Arcade

Itekki latasin innoissani tuon Family game night pelin kun luulin,että siitä saa ne gamerscoret mutta eipä saanukkaan :D
 
Vastaus: Live Arcade

Onkos kukaan vielä ostanut tuota Dishwasher Dead Samuraita? Itse latasin trialin ja ihan tyylikkäältä menolta vaikutti. Pisteitäkin olisi vielä käyttämättä ja kovasti olen miettinyt jonkun arcade pelin ostoa....
 
Vastaus: Live Arcade

Onkos kukaan vielä ostanut tuota Dishwasher Dead Samuraita? Itse latasin trialin ja ihan tyylikkäältä menolta vaikutti. Pisteitäkin olisi vielä käyttämättä ja kovasti olen miettinyt jonkun arcade pelin ostoa....

Itse ostin ja en ole katunut.. Ehdottomasti kannattaa ostaa jos tykkää Beat 'em up peleistä. Vaikeustasoakin tuntuu löytyy ihan kivasti itse mitä ehdin tossa päivällä pelaamaan normaalilla vaikeustasolla niin tuli jo vastaan bossi jota en saanu ainakaan vielä hengiltä. Vaikeustasoja löytyy 5 kappaletta (normaali toisiks helpoin), että varmasti niille kovimmillekin tahkoojille löytyy haastetta :>

Jos joku tämän meinaa hommata niin voisi tuota co-op kokeila joku päivä.
 
Vastaus: Live Arcade

Testasin Trialia ja ei oikeen vakuuttanu mua. Netti on pullollaan tollasia pelejä ni miksi pitäisi maksaa 10 tosta ku se ei edes ollu mitään ihmeellistä. Melkeen kuin Castle Crashers mutta toisella kuosilla
 
Vastaus: Live Arcade

^ Samat sanat pikaisella testauksella. Ulkoasu oli ihan tyylikäs, mutta pelkkä sama tyyppien hakkaamaanen kävi puuduttamaan todella nopeasti. Noh ehkä pitää antaa pelille vielä toinen mahdollisuus.
 
Vastaus: Live Arcade

Kamala odotus tänään että milloin se Puzzle Guest Galactrix julkaistaan.. Originaali on vienyt hirmu ison palasen noihin arcaden peleihin käyttämästäni ajasta.
 
Vastaus: Live Arcade

Puzzle Guest Galactrixin hintalappu on ilmeisesti 1600 pojoa :confused: Jää kyllä kaupan hyllylle, etenkin kun perus puzzle quest jo löytyy, eikä tuota uutta ole hirveästi kehuttu.
 
Vastaus: Live Arcade

Nojuu, olipas pettymys.. jää kyllä nyt ostamatta, muutakin pelattavaa on ja originaali tuntuu tuhannesti paremmalta. :(
 
Vastaus: Live Arcade

Aika pettymyksiä nuo viime aikaiset arcade-julkaisut ovat olleet ja hinnatkin tuntuvat pompanneen taivaisiin. Lode Runneria jaksan odottaa vielä pelokkaan toiveikkaana, sitä alkuperäistä kun tuli joskus vuonna miekka ja kilpi pelattua todella ahkerasti.
 
Vastaus: Live Arcade

Pakkohan se uusi PQ oli hankkia vaikka törkyhintainen olikin.
Pelisysteemiä on uudistettu sen verran että vaikuttaa tuoreelta. Tässä joutuu taktikoimaan paljon enemmän kun täytyy ottaa huomioon miten palikat siirtää, koska siirtosuunta vaikuttaa myös siihen mistä suunnasta uudet palikat kentälle kopsahtavat. Positiivista tässä on se, että paikasta toiseen siirryttäessä ei tarvitse käydä läpi loputonta määrää random-encounter taisteluita (paitsi vihamielisillä planeetoilla).

Suurin osa eilisestä päivästä sen parissa menikin, saa nähdä kuinka pitkäkestoinen peli loppujenlopuksi on.
 
Vastaus: Live Arcade

En tykännyt tuosta uudesta systeemistä, vaikutti aika arpomiselta (oli arlkuperäisessäkin tuuria tietty määrä aina mukana, mutta tuntuu liikaa korostuvan tuossa uudessa). Lisäksi scifi ei yllättävää kyllä oikein innostanut.. niin.. ja kai se on se tunnelma mikä ei oikein iskenyt.. en tiedä.. ei vaan iske mulle, harmittaa todellaa.. originaaliin kun on tullut aikaa pistettyä ja paljon!
 
Vastaus: Live Arcade

En tykännyt tuosta uudesta systeemistä, vaikutti aika arpomiselta (oli arlkuperäisessäkin tuuria tietty määrä aina mukana, mutta tuntuu liikaa korostuvan tuossa uudessa).
Se on tosiaan aluksi melkoista arpomista, mutta jonkun aikaa pelattuaan huomaa että osaa jo ennakoida mitkä palikat menee mihinkäkin siirron seurauksena. Silläkin on merkitystä siirrätkö A<-->B vai B<-->A. Näiden kahden palikan keskinen siirtyminenhän on sama kummasta ottaa kiinni ja siirtää, mutta tosiaan ne laudalle tulevat palikoiden suunta määräytyy sen mukaan kumman siirsit.
 
Ylös Bottom