Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Live Arcade

Vastaus: Live Arcade

MInua taas häiritsi, että trialin perusteella vaikutti helpommalta, kuin 2osa.
Vaan eipä sitä pidä tuon perusteella arvioida.
Vaan onkos muiden mielestä koko versio haastavempi, kuin vanhemmat?

IMO vaikeampi kuin MM1 tai 2. Kentät ovat huomattavasti haastavempia, mutta bossit ovat aikalailla samaa luokkaa kuin ennenkin.
 
Vastaus: Live Arcade

Huhun mukaan Vigilante päässyt vihdoin ja viimein Microsoftin tarkastuksesta läpi.

Harmi vain kun aiemmat blogit hävinny sivulta, mutta toivottavasti kohta tulee tuoretta tietoa :S
 
Vastaus: Live Arcade

Kokeilin tuota castle warssia vaikutti ihan hyvältä onko järkeä ostaa? :D

Sitten ajattelin myös bombermania
 
Vastaus: Live Arcade

Oisko kellaan suositella jotain hyvää samalla koneella pelattavaa co-op kaksinpeliä livestä? Ei oikein aika riitä testata kaikkia mahdollisia. Ikaruga on kokeiltu muttei sitä oikein jaksanut..
 
Vastaus: Live Arcade

Oisko kellaan suositella jotain hyvää samalla koneella pelattavaa co-op kaksinpeliä livestä? Ei oikein aika riitä testata kaikkia mahdollisia. Ikaruga on kokeiltu muttei sitä oikein jaksanut..

Bionic Commando: ReArmed on hyväksi havaittua hubaa local-co-oppina, ainakin viimeiseen kenttään asti, jolloin menee hermot...
 
Vastaus: Live Arcade

Eihän tosta Castle Crashersista voi olla pitämättä, heh. Pitää varmaan investoida koko versioon. Assault heroesia tuli kokeiltua mutta se oli vähän tylsän puoleinen. Tänään vuorossa sitten Bionic commando. Kiitoksia vinkeistä.
 
Vastaus: Live Arcade

Eihän tosta Castle Crashersista voi olla pitämättä, heh. Pitää varmaan investoida koko versioon.
Todellakin kannattava ostos mielestäni. Hauskaa pelattavaa ja ei niin helppoa joissain kohdissa kun luulisi olevan. Hyvä näin, ei mene peli tuntiin läpi. Vähän hintavahan tuo on (1200 Microsoft Points) mutta omalla kohdallani oli kyllä hyvä investointi ensimmäiseksi Arcade peliksi.

Läpi en edes itse ole vielä peliä vetänyt, mutta tällaiset pelit tuovat mukavaa vaihtelua siihen peruspelaamiseen. :)
 
Vastaus: Live Arcade

Ostinpa eilen vasta ensimmäisen Live Arcade pelin, Wormsin ja hyvältä vaikuttaa. Yllätyin positiivisesti kun pystyinkin maksamaan suoraan liveen vaikka omistan OP:n Visa Electronin.:eek:
Mutta onkos kellään tietoa onko ase/työkalu -päivityksiä tulossa tai työstääkö Team 17 peliä enää ollenkaan eteenpäin?
 
Vastaus: Live Arcade

Oisko kellaan suositella jotain hyvää samalla koneella pelattavaa co-op kaksinpeliä livestä? Ei oikein aika riitä testata kaikkia mahdollisia. Ikaruga on kokeiltu muttei sitä oikein jaksanut..

Acadian Warriors oli ihan hyvä kanssa co-oppina jos sen tyyliset pelit kiinnostaa. Pelattavaa monen tunnin edestä.
 
Vastaus: Live Arcade

mitähän tuolta nyt kehtaisi ottaa. vaihtoehtoja on niin paljon että demoja ladatessa menisi ikä ja terveys. suositelkaas? braidistä olen kuullut että huippumenoa, mutta onkos muuta? co-op pelin ei tarvitse olla ja mieluummin saisikin olla sellainen peli että saavutuksiin ei tarvitse toista henkilöä ja live goldia
 
Vastaus: Live Arcade

mitähän tuolta nyt kehtaisi ottaa. vaihtoehtoja on niin paljon että demoja ladatessa menisi ikä ja terveys. suositelkaas? braidistä olen kuullut että huippumenoa, mutta onkos muuta? co-op pelin ei tarvitse olla ja mieluummin saisikin olla sellainen peli että saavutuksiin ei tarvitse toista henkilöä ja live goldia
Päätä (tai arvo, jos et osaa päättää) ensin genre mitä haluat, ne on lajiteltu valmiiksi ja sen jälkeen valikoima leikkautuu jo huomattavasti. Valitset sitten parhaan listasta nettikirjoitusten perusteella. Ja seuraavan oston teet sitten eri genrestä. Tämmöinen ehdotus mainostamatta mitään tiettyä peliä :)
 
Vastaus: Live Arcade

mitähän tuolta nyt kehtaisi ottaa. vaihtoehtoja on niin paljon että demoja ladatessa menisi ikä ja terveys. suositelkaas? braidistä olen kuullut että huippumenoa, mutta onkos muuta? co-op pelin ei tarvitse olla ja mieluummin saisikin olla sellainen peli että saavutuksiin ei tarvitse toista henkilöä ja live goldia

http://www.gamespot.com/reviews.html?platform=10291&category=&type=reviews&mode=all&sort=score&sortdir=asc

Siitä vaan käymään listaa läpi jos arvostelijoiden mielipiteille antaa painoarvoa. Pelit voi hakea myös tietyn genren mukaan ja sitten lajitella pistejärjestykseen. Itse olen tykästynyt Braidiin, Castle Crashersiin ja Aces of Galaxyyn..
 
Vastaus: Live Arcade

Siellä se Portal: Still Alive nyt majailee Marketplacessa. Nopeasti uutta testihuonetta koitin, kyllä on aivot jäässä kun viimeisestä Portalin pelaamisesta on yli puoli vuotta. Niille jotka eivät ole Orange Boxia hankkineet eivätkä aiokaan, voi Portalia kyllä suositella varauksetta. Jokainen voi vain miettiä onko hinta itselle sopiva vai tuleeko järkevämmäksi ostaa se OB, vaikka vain Portalin takia (kuten itsellä kun ei tuo Half-Life ole minulle maistunut ja jäi TF2:kin lähes koskematta).
 
Vastaus: Live Arcade

Yllättävän kovaa Duke Nukem 3D iski edelleen! Grafiikka toki on jo aikansa elänyttä, mutta kai se osoittaa että peli on edelleen hyvä kun se ei näinä HD-hemmottelun aikoina haitannut yhtään. :rolleyes: En kyllä muistanut kuinka brutaalin hankala peli on, kuolo korjaa todella nopeasti.

Nyt kun vielä julkaisisivat Shadow Warriorin, ja Doom II:n. :cool:
 
Vastaus: Live Arcade

Yllättävän kovaa Duke Nukem 3D iski edelleen! Grafiikka toki on jo aikansa elänyttä, mutta kai se osoittaa että peli on edelleen hyvä kun se ei näinä HD-hemmottelun aikoina haitannut yhtään. :rolleyes: En kyllä muistanut kuinka brutaalin hankala peli on, kuolo korjaa todella nopeasti.

Nyt kun vielä julkaisisivat Shadow Warriorin, ja Doom II:n. :cool:

Ja Hexen!!
 
Vastaus: Live Arcade

En tiedä kuuluisiko tänne, mutta ainakin liippaa läheltä. Törmäsin nimittäin tällaiseen teokseen kuin Unfinished Swan, jota kehitetään XNA:lla, eli mahdollista olisi että päätyisi vaikka joskus Arcadeen asti. Kyseessä on rankasti keskeneräinen peli, jonka valmistumista on kaavailtu vasta 2009 lopulle, mutta jo tässä vaiheessa peli näyttää todella hyvältä ja ennenkaikkea konsepti on jotain täysin uutta ja uniikkia (ainakin minulle).

Käykääs katsomassa videota pelin kotisivuilta: http://iandallas.com/games/swan/
 
Vastaus: Live Arcade

En tiedä kuuluisiko tänne, mutta ainakin liippaa läheltä. Törmäsin nimittäin tällaiseen teokseen kuin Unfinished Swan, jota kehitetään XNA:lla, eli mahdollista olisi että päätyisi vaikka joskus Arcadeen asti. Kyseessä on rankasti keskeneräinen peli, jonka valmistumista on kaavailtu vasta 2009 lopulle, mutta jo tässä vaiheessa peli näyttää todella hyvältä ja ennenkaikkea konsepti on jotain täysin uutta ja uniikkia (ainakin minulle).

Käykääs katsomassa videota pelin kotisivuilta: http://iandallas.com/games/swan/

MIelenkiintoisen näköinen konsepti, katsotaan minkälainen itse pelikokemus tulee olemaan. Tuolla sivulla puhutaan pelin "melkein-valmiista" versiosta March 2009 eli jo keväällä peli voisi olla valmis. Ja koska kyseessä on XNA:lla tehty peli, niin sitä voi levittää 19.11. alkaen Community Gamesin avulla, ainakin Jenkeissä ja valituissa Euroopan maissa. Toivottavasti saataisiin tuo Suomeenkin mahdollisimman nopeasti (jos Killi lukee tätä ketjua niin saa informoida kun asiasta on jotain tiedotettavaa :)). Hienoa jos XNA:n avulla tehtäisiin nimenomaan tälläisiä uusia kokeiluja, ja hyviä indie-pelejä myös konsoleille (hinnat tulevat olemaan 200-800msp). Tuo Ian Dallas on muuten näköjään työskennellyt P.B. Winterbottomin tiimissä, josta löytyy suhteita mm. Braidin ja Flow:n tekijöihin, eli ehkä tätä projektia kannattaa pitää silmällä.
 
Ylös Bottom