Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lost Odyssey

Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Jeesh!!! Posti toi ihan yllärin.......... Viime viikon maanantaina oli vaihtunut shipped tilaan ja tänään tuli, ei se nyt niin hirveän pitkä toimitusaika ollut, mutta odottavan aika oli piiiiitkä :)

ja tietystihän tässä ollaan töissä kello neljään asti, argh :(
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Itsellekki posti toi iloisen yllärin

Kuten myös. Selvisi, miksi paketti viipyi; pojilla on ollut kiire survoa kotelo halki niin, että yksi levyistäkin oli irronnut :rolleyes: Onni onnettomuudessa, koska levyssä ei ole ensimmäistäkään naarmua.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Mullekin posti toi pelin tänään. Harmi, että kaupanpäälle tuli myös viime yön aikana aina niin rakastettava mahatauti ja 38,5 kuumetta. Kirjaimellisesti melko hanurista.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Tuli ihan yllätyksenä miten lyhkänen tuo eka levy oli, ei siihen montaa pahista mahtunut. Nyt tunteja se 11 takana, alkaa vähitellen sydeema aukeamaan ja parempaa varustusta löytymään. Ei ole kyllä mikään muu pelissä ärsyttänyt kuin se, että tosissaan lataa turhan paljon (ja kerran se, että TV sammutti boksin, joku hemmetin hieno HDMI-CEC ominaisuus kyseessä).
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Aasian kauppapaikalle ilmestynyt näköjään ilmaista lisäsisältöä Lost Odysseihin. Paketin nimi on Double bonus pack, mutta sisällöstä ei ole sen tarkempaa tietoa.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Aasian kauppapaikalle ilmestynyt näköjään ilmaista lisäsisältöä Lost Odysseihin. Paketin nimi on Double bonus pack, mutta sisällöstä ei ole sen tarkempaa tietoa.

This package includes two valuable items unavailable anywhere else: "The Forgotten Song" (at Virno's Tavern in Uhra). This new song recalls a fresh reflection of a dream. In addition, you receive the Masters Secret Script (granting the skill "Weapon Guard 2").
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Onpahan vaan mahtava pläjäys. En muista, milloin olisin ihan äskettäin tahkonnut jotain peliä 8 tuntia putkeen yöunien kustannuksella. Täytyy tunnustaa, että meikäläiseen se vaan uppoaa parhaiten vanhanaikainen taistelusysteemi. Musiikit ovat todella hienoa Uematsua, ja soundtrack lähti jo tilaukseen play-asiasta :D Tarina vaikuttaa näin reilun 10 tunnin perusteella mielenkiintoiselta, ja jotenkin tästä tulee sama hyvä fiilis kuin vanhoja PS:n Finaleja pelatessa :cool:

Ainakin minun listalla tämä meni suoraan FF VII:n, VIII:n, IX:n ja vanhojen Suikodenien joukkoon kärkipäähän.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Höh, ei sitten tänäänkään tämä ilmestynyt.:( Viime viikon maanantaista lähtien ollut shipped-tilassa, eikä vieläkään ole tullut. Kauankohan tässä joutuu vielä odotteleen?
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Höh, ei sitten tänäänkään tämä ilmestynyt.:( Viime viikon maanantaista lähtien ollut shipped-tilassa, eikä vieläkään ole tullut. Kauankohan tässä joutuu vielä odotteleen?

Itsellä meni shipmentistä viikko + 3 päivää, eli viime torstaina putkahti, elä hötkyile. Jos ei perjantaihin mennessä näy niin voi jo huolestua (tosin siellä päässä varmasti kiire kun taitaa olla vielä uudenvuoden lähetyksiä ym).

Itse peli tuntuisi etenevän kovaa vauhtia, nyt kolmoslevyllä mennään ja pahasti varmaan neljäs levy lähenee, pikkasen jo pelottaa, että loppuu peli kesken. Vaikeustaso on kyllä ensimmäisen levyn jälkeen laskenut roimasti, mutta onhan se kiva ettei joka vihussa ota selkänsä.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

minkäslainen juoni tässä pelissä on?
Ei nyt mitään spoilereita tarvitse laittaa. Ihan vaan että onko juoni tarpeeksi kiinnostava.
Viime roolipeliä mitä pelasin oli blue dragon ja siinä oli mielestäni niin tylsä tarina kuin olla ja voi.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

minkäslainen juoni tässä pelissä on?
Ei nyt mitään spoilereita tarvitse laittaa. Ihan vaan että onko juoni tarpeeksi kiinnostava.
Viime roolipeliä mitä pelasin oli blue dragon ja siinä oli mielestäni niin tylsä tarina kuin olla ja voi.

Kuolemattomia normiplaneetalla, magiaa ja sotaa sekä yks nilkki koittaa vallata koko maailmaa.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

minkäslainen juoni tässä pelissä on?
Ei nyt mitään spoilereita tarvitse laittaa. Ihan vaan että onko juoni tarpeeksi kiinnostava.
Viime roolipeliä mitä pelasin oli blue dragon ja siinä oli mielestäni niin tylsä tarina kuin olla ja voi.

Tuosta saa aika selvän kuvan minkä tyyppinen juoni on
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Itse peli tuntuisi etenevän kovaa vauhtia, nyt kolmoslevyllä mennään ja pahasti varmaan neljäs levy lähenee, pikkasen jo pelottaa, että loppuu peli kesken. Vaikeustaso on kyllä ensimmäisen levyn jälkeen laskenut roimasti, mutta onhan se kiva ettei joka vihussa ota selkänsä.

Paljon sulla on tunteja kellossa? Oletko tonkinut kaikki paikat ja kuunnellut kansalaisten jorinoita vai juossut läpi? Itse kerkesin parissa illassa kelata tuon reilu 10 tuntia täyteen ja ykköslevyllä ollaan edelleen.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Kolmannella ja neljännellä levyllä koetaan tämän pelin ylivoimaisesti parhaat hetket. Toinen levy oli suhteessa tasapaksua, mutta kolmanella potti räjäytetään runsaiden juonenkäänteiden, isojen tapahtumien ja hyvän jaksotuksen takia. Neljännellä levyllä taas yllätyin itsekin sivuquestien määrästä.

Tekemistä ja tutkimista riittää varmaan tuplasti edellisiin levyihin verrattuna. Sinäänsä hassua, että pelaajalle lätkäistään kaikki hahmot ja muu hauska vasta pelin lopussa. Mutta eipä voi valittaa. On se vaan niin hyvä.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Paljon sulla on tunteja kellossa? Oletko tonkinut kaikki paikat ja kuunnellut kansalaisten jorinoita vai juossut läpi? Itse kerkesin parissa illassa kelata tuon reilu 10 tuntia täyteen ja ykköslevyllä ollaan edelleen.

25 taitaa olla, nyt junan jälkeisissä tapahtumissa. Olen kyllä videot ym seurannut, kolunnut joka paikan (tähän mennessä yhden käden sormilla laskettavissa löytämättömät arkut huutokaupan mukaan), mutta nuo unet olen melko kiltisti skippaillu, en vaan jaksa (tiedän, pitäs kyl, muutaman lukassu mut ku ei niin ei :) )
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Noniin, tänään tämä saapui!:D En ole vielä kerennyt testamaan, mutta hieman tuota pelin takakantta tutkiskelin ja löysin sieltä tälläisen kohdan: Language [Chinese/Japanese]. Meinaako tämä nyt sitä, että peliä ei ollenkaan saa englanninkieliseksi vaikka olen english-language version tilannut?:confused: Ei olisi kovin kivaa lähettää tätä takaisin uuden version toivossa, kun tämänkin saapumisessa kesti suht koht kauan.
EDIT: Jooh, oli pakko tarkistaa asia. Kyllä pystyi valitsemaan englannin myös. Illalla sitten pelailemaan.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Noniin, tänään tämä saapui!:D En ole vielä kerennyt testamaan, mutta hieman tuota pelin takakantta tutkiskelin ja löysin sieltä tälläisen kohdan: Language [Chinese/Japanese]. Meinaako tämä nyt sitä, että peliä ei ollenkaan saa englanninkieliseksi vaikka olen english-language version tilannut?:confused: Ei olisi kovin kivaa lähettää tätä takaisin uuden version toivossa, kun tämänkin saapumisessa kesti suht koht kauan.

Voisin kuvitella, että jos play-asiasta tilasit, niin siellä on englantikin. Play-asia myy kahta versiota, jossa molemmissa ilmoittavat olevan englannin sekä voicena että tekstinä saatavilla. Ja varmaan suurin osa tässä ketjussa on tilannut ton halvemman asia-version, joten eiköhän joku ois jo ehtinyt valittaa samasta asiasta..

Edit: itselleni tuli myös tänään tämä, mutta en ole vielä ehtinyt katsoa ollenkaan kun olen töissä..
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

Noniin, tänään tämä saapui!:D En ole vielä kerennyt testamaan, mutta hieman tuota pelin takakantta tutkiskelin ja löysin sieltä tälläisen kohdan: Language [Chinese/Japanese]. Meinaako tämä nyt sitä, että peliä ei ollenkaan saa englanninkieliseksi vaikka olen english-language version tilannut?:confused: Ei olisi kovin kivaa lähettää tätä takaisin uuden version toivossa, kun tämänkin saapumisessa kesti suht koht kauan.
EDIT: Jooh, oli pakko tarkistaa asia. Kyllä pystyi valitsemaan englannin myös. Illalla sitten pelailemaan.

On se englanniksi.

Edit. Kas, en huomannut lukea viimeistä lausetta. Noh, tuleepahan ainakin selväksi.
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

On kyllä kovis peli... Itse tilasin pelin viime viikon torstaina (21.2) ja peli saapui kalleimmalla mahdollisella kuljetuksella kotiovelleni maanantaina :)

Siitä lähtien on kyllä tullut aika vähän muita pelejä tahkottua paitsi pakolliset wowi raidit ettei pisteet putoa :p
 
Vastaus: Lost Odyssey [Hype]

On kyllä kovis peli... Itse tilasin pelin viime viikon torstaina (21.2) ja peli saapui kalleimmalla mahdollisella kuljetuksella kotiovelleni maanantaina :)

Siitä lähtien on kyllä tullut aika vähän muita pelejä tahkottua paitsi pakolliset wowi raidit ettei pisteet putoa :p
Komppaan. Todella mahtavalta peliltä tuntuu ~5tunnin pelailun jälkeen. Voi vain ihmetellä noita huonoja arvosanoja mitä peli on saanut.
 
Ylös Bottom