Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lukekaapa tämä

"olemme saaneet luotettavan tiedon eräältä Solid Snake-nimiseltä merijalkaväen sotilaalta"
Käytä Snakea jotenkin sillä tavalla, että se on nintendon puolella, koska Snake nähtiin 1. kerran nintendolla.

Hauskoja tarinoita. Tämä kohta varsinkin:

"Palaan viela!", huudahtaa Inertia (huomaa ä-kirjaimen puuttuminen)

heh heh

Re: Tarinalle jatkoa!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Esa Mäkijärvi

Siitä vaan lukemaan ja kommenttia/ehdotuksia jatkosta tulemaan!

- Esa

Tuo kuudes osa oli todella hyvä, ehkä kaikista paras.
Varsinkin tuo Inertia juttu oli hyvä. Tuota voi silti vielä parantaa reilusti, jos esim. siirtäisit minut takaisin tuolle PS2-puolelle, jolle olen aina kuulunut. (ja edelleen minä jaksan valittaa tästä ;))

Vai että Electronic Artsin mainoskampanjan levittämät huhut?:D . NO ei se mitään, hyvää tarinaa on aina kivaa lukea. "Red faction lasi" oli hyvä juttu viimeisessä osassa samoin "traaginen musiikki". Kannattaa jatkaa noin legendaarista tarinaa.

Jeps, stoori vain paranee :D
Ehdotuksena voisin heittää sellaisen, että noita paikkojen nimiä voisi ottaa myös muistakin peleistä Zeldan lisäksi, sillä onhan tuossa niin paljon viittauksia muihinkin peleihin :)

BTW: Milloinkas tästä tehdään elokuva? :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Guardian Viper
BTW: Milloinkas tästä tehdään elokuva? :D
Jätetään se tuleville sukupolville, ja konsolifin tullaan muistamaan tulevaisuudessakin, kuten Lord of the rings :D

Lights , Cameras , Action ! heh tästähän voisi tehdä vaikka
leffan on tuo kyllä niin mahtavaa luettavaa..

"Ohikulkeviin ihmisiin kuuluvat mm. MoBB, k_laakso, The Puppet, Vedge, ganon, baddass-ritari Vahe, paikalliset juopot Radikus ja Bassokoira sekä paha petturi Lastsoul.."

Jee mä oon pääsy tarinaan.Alko huvittamaan erityisesti toi "paha petturi lastsoul"

:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan k_laakso

Jee mä oon pääsy tarinaan.Alko huvittamaan erityisesti toi "paha petturi lastsoul"

:)

Minkäköhän takia se ei ole minusta yhtään hauska? Yritin pakottaa Esaa pelastamaan maineeni, mutta hän ei tehnyt mitään. No, harmi. Lahjakas kirjailija Esa Mäkijärvi tulee kuolemaan 31.2.02. Pakko mikä pakko. ;)

"edessä on kenties viimeinen taistelu pahuuden voimia vastaan.."

Toivottavasti se on vain KENTIES viimeinen.... Hyvät nauruthan tästä on saanut aina uutta lukua lukiessa :)

Niinkuin Guardian Viper jo sanoi , että toivottavasti se on vain
Kenties viimeinen. Olisihan se sääli jos tuo tarina loppuisi jo nyt,
on se sen verran mukavaa luettavaa..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Niinkuin Guardian Viper jo sanoi , että toivottavasti se on vain
Kenties viimeinen. Olisihan se sääli jos tuo tarina loppuisi jo nyt,
on se sen verran mukavaa luettavaa..

Tai sittenhän Esa voi jättää tarinan sen verran auki ja pyytää muita kirjoittamaan jatkoa kun ei aina itse jaksa. Voisi tuoda vaihtelua tarinaan, ja Esa voisi tarkistaa ne ja tehdä niihin pieniä muutoksia oman mieltymyksensä mukaan. Siis JOS tarina on kenties viimeinen... :)

Ylös Bottom