Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

M.A.G. Beta ver. 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NufanFIN
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: M.A.G. Beta ver. 2

Sellainen pikku huomio peliaikoihin, että kesäisin Suomi on UTC+3 ja talvisin UTC+2 joten peliajat tällä logiikalla ovat 18.00-22.00 ja 02.00-06.00

Hehee! Näin jotenkin ajattelinkin tämän sitten monen yrityksen jälkeen kun tyhmänä olin yrittänyt tuossa tota Betaa starttailla. Eli odottelen puolisen tuntia :)

Sellainen pikku huomio peliaikoihin, että kesäisin Suomi on UTC+3 ja talvisin UTC+2 joten peliajat tällä logiikalla ovat 18.00-22.00 ja 02.00-06.00
Tälläinen pieni kömmähdys kävi meikäläiseltäkin kun aikoja videoon laitoin...
Hyvä korjaus.

Nyt on ladattu se 907MB ja asennus meni loppuun. Mutta sen jälkeen ei sitten mitään tapahdukkaan vain musta ruutu. MAG levy on pleikan sisällä. Onko kenelläkään samaa ongelmaa?

Syynä kovalevytila jos joku tähän ongelmaan törmää.

Hehee! Näin jotenkin ajattelinkin tämän sitten monen yrityksen jälkeen kun tyhmänä olin yrittänyt tuossa tota Betaa starttailla. Eli odottelen puolisen tuntia :)

Heh. Kyllä tuli ihan tyhmä olo itellekki, ku tajus, että näinhän tämä on. Turhaan kiroilin.

Ei tästä tuu yhtään mitään, ongelmia ongelmien perään. Uusimpana virhekoodit. :mad:

Jos sitä sitten taas huomenna...

Edit: Nyt toimii, mutta mitä ihmettä: betan mukaan kuulun KFV klaaniin vaikka olen ajat sitten liittynyt raveninin riveihin ja saadut mitalitkin ovat aivan vinksallaan, mistä mahtaa johtua?

Edit 2: Onpa bugista menoa ja milloinkas tohon uuteen escalation muotoon olisi tarkoitus päästä?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Aikamoista soutamista ja huopaamista ainakin vielä tässä vaiheessa, kun ohjausta vasta harjoitellaan. Saapi nähdä tuleeko noille omat serverit ja saako jompikumpi etulyönnin ohjausvälineestä.

Ei toimi kyllä noin tuo. Sehän paino se äijjä menemään kylki edellä niinku ajokoira kun se äijjä kääntyy vain kun vie tähtäintä reunoille.

Minusta tuo olisi parempi jos tähtäin olisi kiinteästi keskellä niinku padillakin pelatessa tai että se tähätimen vapaan liikuttelun alue olisi ihan pieni keskellä ruutua. Nythän tuossa joutuu heiluttelemaan ensin toiseen reunaan, että saa vihun näkyviin ja sitten kääntämään tähtäimen takaisin keskemmälle itse ampumista varten.
Toivottavasti tuota aluetta saa säätää ite.

Edit: Nyt toimii, mutta mitä ihmettä: betan mukaan kuulun KFV klaaniin vaikka olen ajat sitten liittynyt raveninin riveihin ja saadut mitalitkin ovat aivan vinksallaan, mistä mahtaa johtua?

Taitaa nuo hahmot olla otettu muutamia viikkoja sitten koska iteltäki puuttuu pelikellosta muutami kymmeniä tunteja.

Meikän 30+ tason hahmosta tuli tason 14 taistelija betassa. Vissiin ihan tarkoituksella?

Skillisysteemi vaikuttaa äkkiseltään aika hyvältä! Ei voi enää fuskata muutamaa pistettä lääkintätsydeemin kanssa.
Haulikoita taitaa tulla alussa paljon vastaan kun sen saa jo tasolla 12 käyttöön :D

Mutta bugia pukkas varusvarastolla jos sattui ottamaan + merkityn panssarin. Ei suostunut tallentamaan varustusta. Samoin maastopuvun värit ja kevään kivat kuosit sai valita koko listasta mutta valinta vaihtui vian niiden kohdalla jotka oli ostanut + pari defaulttia.

Edit: jaa tosijaan parin viikon takaa nuo hahmot kaapattu

Pari tuntia nyt tuli Betan puolella hilluttua.
Ei nyt mitenkään maata mullistavaa ollut.
Taitopuut ja aseiden ostamiset tuo monet muut pelit mieleen, en nyt niitä suureksi parannukseksi entiseen lue.
Ennemminkin antaa Zipperille lisää työkaluja lisätä taitoja ja tavaraa kaupan helpommalla kuin nykyisin voisi.
Tietenkin niille jotka tykkää säätää varmasti odotettu uutuus.

Se mitä itse eniten odotan eli uutta pelimuotoa, ei sitten avattu nyt joten siitä en osaa sanoa mitään.

Ja piruuttani avasin kaikki mitä pystyi puukolle, mutta ei ne avatut taidot minua Crocodile Dundeeksi pelissä tehneet...
Sekä tietysti piti spekata isoimmat pyssyt kun meikäläinen on tälläinen spreijaaja.

Kuvaa otin joka factionin skill treestä ja kaupasta, tulee tänne kun saan editoitua.
Jonkin verran otin myös pelikuvaa, mutta pikkuhiljaa varmaan alatte kyllästyä meikän pelikuvaan joten en sitä nyt julkaise.

Oi, mahtavaa. Mäkin ehdin kävästä kentällä. Pumppasin pikaisesti haulikkoa ja konepistoolia. (level40) Haulikko oli tosiaankin taivaallinen. Jopa haulikon tuntu äänistä rekyyliin oli jotain paljon parempaa kuin ennemmin. Ja tuo ohjaus. En tiedä kuvittelinko, mutta se tuntui aivan mahtavalta. Siis hyvin paljon tarkemmalta ja muutamassa vyörytyksessä äijää lakosi joka laakilla.

Ja spekuloitiin siinä Walhallan ja Yazkan kanssa, että mahtoikohan olla parempi grafiikka. Voi olla toki outojen mappien aiheuttamaa, mutta tuo ase joka siinä ruudussa heiluu, oli mielestäni vähän tarkemman oloista tavaraa kuin aikasemmin.

Resurssisodassa oli kyllä näin äkkispäältään ihan hukassa. Jos nyt oikein käsitin, niin kolme joukkuetta tappeli ekaksi kolmesta kirjaimesta. (ABC) jonka jälkeen ilmestyi D. Sitten tapeltiin siitä, ja välillä ABC vilkahti näkyvillä. En sitten tiedä mitä toi vilkahdus tarkoitti, kun olin aina deellä pumppaamassa haulikolla, joten ei ehtinyt ottamaan selvää mistä on kyse.

Ja arvatkaas voittiko sver taas vaihteeksi. :rolleyes:

Päivän miettee betasta:

+Skill Tree ja aseiden osto
+Rottamopon mainitsema heiluvuus
+jos tipahdat pelistä hankkimasi pisteet ovat tallessa kun joinaat uudestaan peliin josta tipahdit

-Puukko, tai en tiedä mistä johtu, mutta puukkomiehet aiheuttivat harmaita hiuksia
-PLD :D(ne ketkä pelas sitä Valor domia)
-uusi pelimuoto ei täyttänyt oikein odotuksia, vähän samantapaista kuin Interdiction.
-lagas tavallista enemmän+ ryhmät hajoili paljon
-turhaan nopeutettu SVERin domin damagea, helpottaa aivan liikaa vastustajaa.

Kyllä! Testirepäisy wanhassa versiossa teki harvinaisen selväksi, että haulikon heiluttelu betassa on jumalaista! Ohjaus oli selvästi tarkempaa betassa. Hieno juttu, jos peliä on viety eteenpäin myös perus ominaisuuksiltaan.

Oli eri makunen tuo beta joo, Ja se maistu paremmalle.
Ikävä maku kyllä tuli siitä Sverin domista. Jumalaita yhtä kirjainta pitivät hallussa ja voittivat reilusti ennen erän loppua! :mad:

Kauhiasti pikkubugeja kyllä mutta olipa hieno maisema siinä aavikko resurssisodassa! Tuuli ulvoi ja voimalinjat hurisivat hienosti.
Jotaki tulivuorikenttää myös kerkesin tesmiä muttei oikein saanu siittä makua.

Eli siis puukon korjaamisen sijasta huitomiseen on rohkaistu ja Modern Warfare 2:n puolelta on lainattu "tuplamodelien" ongelma? Ei hyvältä näytä.:(

Käytännössä se oli tätä Knife Game, eka viesti(olimme siis itse uhreja).

Muutama puukko valitus threadi:

WOW THE KNIFE IS BS!!! - PlayStation MAG
No Knife the way to go? - PlayStation MAG
I'm Done With the Beta - PlayStation MAG
New Knifing- Yay or Nay? - PlayStation MAG

Mulla on kumma bugi betassa eli mun 51lvl ukolla on vain 26 taitopistettä. Pitää varmaan yrittää respekata uudestaan jos ne pisteet jostain ilmestyisi.

Eli siis puukon korjaamisen sijasta huitomiseen on rohkaistu ja Modern Warfare 2:n puolelta on lainattu "tuplamodelien" ongelma? Ei hyvältä näytä.:(

Haulikon kantamassa oli kyllä jotain ihmeellistä, mutta uskon balanssin tulevan korjatuksi. Se mitä halusin painottaa, on tuo ohjaus. Se tekee haulikosta jumalaisen. Ja varmaan monesta muustakin tussarista, mutta nyt ehdin vasta vertailemaan wanhan ja betan valorin haulikot ja kp5:set.

Ylös Bottom