Vastaus: M.A.G. Beta ver. 2
Yksi isku vie puolet energiasta jos lyö edestä ja jos lyö selkeästi vastustajaa selkää, niin ukko lakoaa yhdestä.
Lukenut lukemattomia itkuraivari ketjuja suomeksi sekä englanniksi puukosta, ja ensimmäinen fiksu / toimiva ratkasu tuo mitä ehotit mihin törmännyt näin myös puukkofanin näkökulmasta. Itseä huvittaa näissä itkemisissä vain se, että kaikki katotaan niin musta valkoisesti. En ole pelannut betaa, mutta joka tapauksessa, vaikka puukko otettaisiin kokonaan pois, niin itkeminen alkaisi sitten vaikkapa haulikosta. Ai miksikö, no siksi, että jollain aseella ihmisten on pelattava, ja sitten kun jostain aseesta itketään tarpeeksi, niin tottakai se herättää ihmisten kiinnostuksen. Sitten taas vaikkapa sitä haulikkoa käyttää tarpeeksi suuri osa pelaajista, jotta haulikko kuolemia rupeaa tulemaan ärsyttävän paljon, ja sitten taas ruetaan itkemään, että sitä pitää nerffata.
Hauskinta tässä kuitenkin on, olipa meillä mitkä aseet tahansa millä tahansa statseilla, niin samat äijät pysyvät parhaimpina tuolla listoilla (enkä todellakaan tarkoita itseäni väärinkäsitysten välttämiseksi), ja regularpelaajat saavat edelleen jostakin aseesta itkettävää. (Tästä todistuksena LMG on sen itkuraivari ketjutulituksen jo kokenut, nyt alkaa olla viitteitä jopa siitä, että SMG/pistooli voisi olla seuraavia)
Mutta se siitä, kokemuksia täysin uudesta käyttöliittymästä (skilltree jne) olisi mukava saada ihan suomalaisten pelaajien suusta. Minkälaisia uusia skillejä on, miten ne toimii, mitä ei enää ole, ja kaikkea siltä väliltä. Saako nyt pelattavan sotilaan aikaisemmilla leveleillä, vai pitääkö edelleenkin ensimmäiset 20-30 leveliä pelata selvästi altavastaajana varusteita ajatellen ?