Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Omenanraato
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lisää modia:
Today we would like to thank all our players for this amazing year and for this occasion we've prepared a special holiday gift for you.

In partnership with Nokian Tyres and Valtra we're glad to announce that you can now drive the world's fastest tractor in Farming Simulator 17.

Download the Valtra T234 WR Edition fully equipped with Nokian Hakkapeliitta TRI 2 tires via the ModHub on PC and Consoles.

With a world record top speed of 130.165km/h (80.88 mph) this tractor gets you home to your family in no time.

Edit: kyllä se kulkee 132km/h :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

eiks toi ole vaan iha perus T sarjalainen joka on modattu(siiis myös oikeatikkin) menemään tuota vauhtia eli sillä ei ole mitään ihmeellisempää käyttöä, vai onko esim tehokkaampi kun vakio t sarjalainen?
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Hyöty onkin juuri siinä, että kärry perään ja myymään ympäri karttaa. Muut vehkeet menee 40km/h.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Aikamoinen kalansilmä fov! :D

Jösses, 132 km/h. Saako trophyja modien kanssa?
 
Aikamoinen kalansilmä fov! :D

Jösses, 132 km/h. Saako trophyja modien kanssa?

Sa trophyjä. Kalansilmä tosiaan, mutta isojen puimurien ja kuorma-autojen kanssa loistava.

Tässähän nuo modit tarkoittaa vain uutta kalustoa, uusia karttoja, uusia rakennuksia. Eli ei mitään pelimekaniikkaa muuttavia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Hyöty onkin juuri siinä, että kärry perään ja myymään ympäri karttaa. Muut vehkeet menee 40km/h.

kyllä mulla ainakin T-valtra menee yli 50km/h it runneri perässä...itse asiassa paremmin kun se saman luokan case jota käytin aijemmin
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Se riippuu traktorista. Siellä on 30, 40, 50 ja 60km/h traktoreita. Rekka 80km/h. Nyt tuo Valtra 130km/h.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

joo on on mutta....noh joo ei mitään.


hyvää joulua farmareille :)
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

joo on on mutta....noh joo ei mitään.


hyvää joulua farmareille :)

Siihen tottui yllättävän nopeasti, ja helpottaa pelaamista todella paljon sen jälkeen. Kamalan näköinenhän se on. Mutta eipä tuossa paljoa vaihtoehtoja ole niin kauan kun ei VR tukea ole. Pienemmillä asetuksilla joutuu käyttämään liikaa oikeaa tattia.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Kylläpä nyt puskee karttoja ulos, sillä nyt tarjolla Coldborough Park Farm, joka sijoittuu tosielämän sijaintiin Briteissä. Näyttää erittäin hyvältä.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Siihen tottui yllättävän nopeasti, ja helpottaa pelaamista todella paljon sen jälkeen. Kamalan näköinenhän se on. Mutta eipä tuossa paljoa vaihtoehtoja ole niin kauan kun ei VR tukea ole. Pienemmillä asetuksilla joutuu käyttämään liikaa oikeaa tattia.

putosin aika haipakkaasti kärryilta? eli siis mitä sä puhut :D
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

aa :D



itse en fov:lla pysty pelaa, tulee outoa heikotuta ja se on hirveen näkönen muutenkin. onneks ole tottunut 2 tattiin :)
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Farming simussa ongelma on ollut hidas kääntö tatilla. Mut nyt sen sai nopeammaksi. Puimurilla ei yksinkertaisesti näe mitään jos on pienempi FOV, siinä mulla taas tulee heikko olo, kun ei näe. Tuolla isolla FOV:lla näkee koko leikkuupöydän, tai rekassa molemmat peilit kerralla, niin helpottaa ajamista kummasti.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Farming simussa ongelma on ollut hidas kääntö tatilla. Mut nyt sen sai nopeammaksi. Puimurilla ei yksinkertaisesti näe mitään jos on pienempi FOV, siinä mulla taas tulee heikko olo, kun ei näe. Tuolla isolla FOV:lla näkee koko leikkuupöydän, tai rekassa molemmat peilit kerralla, niin helpottaa ajamista kummasti.

AAAAA nii joo nyt tajusin siis ajat sisältä kokoajan? kun taas itse käytän sisä ja ulkokameraa vuorotelle niin sen takia tup fov ei tule kysymykseen.

kiitän onneani että tuo ulkokamera ei nyt viel riko immersiota.


Edit:vinkkinä tuo takarenkaisiin menevä sisäpaino on kyllä kätevä, ei tarvitse vastapainoa rahdata kokoajan perässä, eihän se isohyöty ole mutta parempi kun ei mitään.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Ei kai tuo FOV asetus vaikuta muualle kuin ohjaamoon?

kyllä se mulla ainakin oli päällä koko ajan?


---------------------------------------
peli vinkit:


vinkki numero 47: jos tarvitse traktoria puun korjuussa niin käytä etulastaajassa rehukouraa, puukourassa on semmoinen bugi että se puu saattaa rupee sätkimään siinä ja rupee liukumaa pois jolloin ssse homma levähtää kaunistelematta: v1tun komeesti syliin

vinkki numero 69: käytä cruiseria kun levität leikattua ruoho niihin silage siiloihin tulee helvetin paljo tasasemmin se.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Siis se FOV vaikuttaa vain näkökentän laajuuteen, eikä se näkymä muutu ulkonäkymässä mihinkään. Ohjaamossa näkee laajemman alueen kerralla.
 
Vastaus: Maatalouspelit (Farming Simulator jne.)

Siis se FOV vaikuttaa vain näkökentän laajuuteen, eikä se näkymä muutu ulkonäkymässä mihinkään. Ohjaamossa näkee laajemman alueen kerralla.

nii siis semmonen "kalan kuvakulma"? kyllä se on ainakin mulla myös kun kävelen, tosiaan ulkokamerassa se ei ole, anteeksi.
 
Ylös Bottom